Skocz do zawartości
abcy

Komputer za ok 6000

Polecane posty

Witam,

Przyszedł czas na wymianę komputera, nie jestem zbytnio obeznany w temacie więc liczę na pomoc.

  • Budżet na komputer:  Komputer 6000zł
  • Części do kupienia: Cały komputer
  • Czy wliczyć system w cenę: Nie
  • Zastosowanie komputera: Gry + internet
  • Sklep - Najważniejsze żeby było z jednego sklepu żeby można od razu złożyć komputer
  • Czy sprzęt będzie podkręcany: Nie
  • Termin zakupu komputera: Następne 2 miesiące 
  • Dodatkowe uwagi:  Chce kupić komputer, który starczy mi na dłuższy czas (mój staruszek ma już prawie 5 lat i wciąż daje radę ale przyda się coś na następne kilka lat).

Po zasięgnięciu opinii u wujka googla znalazłem coś takiego: sklep Komputronik.pl Jak już pisałem wcześniej nie znam się na tym i nie wiem czy to dobra opcja czy też nie, może w tej cenie znajdzie się coś lepszego a może nie dlatego liczę na pomoc z Waszej strony. Z góry dziękuję za pomoc.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to raczej zrobił tak:

https://proline.pl/koszyk/e7d24fbf

Masz tu nieco wydajniejsze i sporo oszczędniejsze (pobór prądu) GPU, szybszy RAM, szybszy SSD, lepszą płytę główną. 

 

Zasilacz 650W spokojnie wystarczy - jesli nie ma w planach rozbudowy a raczej wymiana całego PC w przyszłości.

Jak dodasz montaż do koszyka, to z kodem PROPRO będzie za 1 zł (ten 5-dniowy).

  • Thanks 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach