Skocz do zawartości
bendzo

Reklamowanie swojej firmy na tik tok

Polecane posty

Jestem na tiktoku ale głównie tym anglojęzycznym - w Polsce myślę, że jeśli masz towar/usługi kierowane do młodszych pokoleń, to jak najbardziej, w przeciwnym razie nie ma sensu.

Sam trochę tam działam ale na razie nie są to działania intensywne.  Z płatnych kampanii jeszcze nie korzystałam, fajnie kręci mi się organicznie. Ale badam grunt, chętnie się czegoś dowiem.

Zerknij sobie na stronę: https://kohai.pl/blog/10-ciekawostek-o-tiktoku-ktore-warto-poznac/ Znajdziesz tutaj kilka ciekawostek na temat tego rodzaju reklamy.

 

Edytowano przez Klaudor
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu i teraz warto działać kiedy się zaczyna, jest się na samym początku. To jest dobry moment, żeby pójść za intuicją sprawdzić gdzie nas to prowadzi, przekonać się co nam w naszym biznesie pasuje, a co nam nie pasuje. Dopiero po zebraniu takich pierwszych doświadczeń warto samemu, czy z kimś przeanalizować te działania tu i teraz i zacząć planowanie strategiczne. Takie rozwiązanie jest szczególnie korzystne jeśli mamy dużo pomysłów, a mało doświadczenia w biznesie i czujemy nieodpartą chęć działania. Moim zdaniem nie mam co w sobie zabijać chęci działania „bo musimy mieć strategię”, szczególnie jak jesteśmy super zapalone swoim pomysłem. Rzadko kiedy jest tak, że te początkowe działania spontaniczne są w stanie „popsuć” nasz biznes. Są też osoby, które wolą mieć od razu plan i to też jest dobre. Polecam co do zasady działać z pozycji opracowanej strategii. To nas odciąża co do zastanawiania się co tu zrobić, chroni przed krążeniem w kółko, strategia daje też cele, więc wiadomo na czym trzeba się skupić, a co odpuścić. Warto sięgną czasem do działań spontanicznych nawet jak mamy już strategię, wtedy gdy: nadarza nam się jakaś super okazja, czyli trafia się fajny kontrakt, czy mamy okazję na jakąś wyjątkową współpracę. Takie coś ekstra coś co przychodzi spoza naszej strategii, ale jest ewidentnie szansą dla nas na rozwój lub zysk, wiec wtedy warto pójść za taką okazją, nawet jak nasza strategia tego nie przewidywała. Takim przykładem dla mnie jest pandemia. Ona otworzyła całą puszę okazji, których żadna strategia nie uwzględniła i trzeba było sobie poradzić i z wyzwaniami i okazjami, które się pojawiły. Sama działam z pozycji strategii polecam to też innym, ale czasem warto pójść za ciosem.

https://przyszloscosobista.pl/strategia-marketingowa-czyli-plan-dzialania-bez-ktorego-twoja-firma-nie-przetrwa/

Więcej na temat strategii marketingowej znajdziesz na tej stronie.

 

Edytowano przez kacpee
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...