Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

JamesVoo

Powiadomienie o oryginalności systemu Windows

Recommended Posts

Po instalacji Microsoft Visual C++ 2008 Express Edition, jak odpalam kompa pojawia mi się komunikat

KLIK

Więc pytanie. Czy jest to coś nieszkodliwego(Win ORYGINALNY, XP SP3, na płycie SP2), czy coś co tylko wkurza i przeszkadza we wszystkim co robić? Ponieważ denerwujące jest ciągłe anulowanie, a nie chcę tego instalować żeby komp w powietrze nie wyleciał.

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie jest to niegroźne narzędzie, które szkodzi tylko pirackim kopiom Windowsa, w praktyce różnie to bywa, bo zdarzają mu się pomyłki, ale raczej rzadko. Skoro masz oryginalnego Windowsa, to instaluj bez obaw.

Link to comment
Share on other sites

Tego nie trzeba obchodzić. To jest tylko narzędzie, które sprawdza "oryginalność" systemu, jeśli wykryje, że system jest ok, to na jakiś czas da spokój, w przeciwnym razie będzie męczyło użytkownika powiadomieniami, o tym, że system jest nielegalny.

Link to comment
Share on other sites

Możesz po prostu przywrócić system do wcześniejszego stanu, np. z przed jednego, dwóch dni wcześniej ;]

W domu miałem ten sam problem tyle, że z Win XP Home SP3. Rodzice po prostu nie chcieli kombinować z tym a ja nie będę przecież na siłę nic instalował ^^ :P

Link to comment
Share on other sites

Tak to jest słynne WGA, jak już napisałem przeważnie nieszkodliwe, jedynie irytujące (nie po to mam legalny system, żeby mi go co jakiś czas sprawdzało). Obejść można to na parę sposobów, ale trzeba uważać, bo nie wszystkie porady są nadal aktualne, MS dosyć mocno grzebie w WGA i cały czas coś zmienia, więc mimo wszystko chyba jednak najlepiej jest kazać mu sprawdzić legalność systemu.

Link to comment
Share on other sites

jezeli WGA to mozna je wylaczyc usuwajac update z windy

tutaj masz ladnie opisane jak to zrobic

chociaz WGA troszke inaczej wygladalo jak widzialem ostatnio.

jezeli to nie WGA tylko jakis inny soft z ms to mozesz zawsze kliknac start-uruchom-msconfig i w dwoch ostatnich zakladkach masz procesy uruchamiajace sie razem z winda, poszukaj tam czegos co mogloby odpowiadac za komunikat i odhacz zeby nie uruchamialo sie przy starcie.

// btw pulpit masz zawalony po uszy, myslales kiedys o posprzataniu tego? ja w pracy np mam zainstalowanego rocketdocka, wszystkie skroty wrzucone na pasek pojawiajacy sie dopiero po najechaniu w lewy dolny rog ekranu

dock wyglad

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za pomoc :)

Przekonaliście mnie żeby tego nie instalować, mam oryginalnego Wina, ale znając M$ mogę się dowiedzieć ze takiego nie mam :P

W Autostarcie szukałem i tam nie ma nic co wygląda jak takie coś.

Aktualizacji automatycznej nie wyłączę, wolę mieć pewność że Winda jest aktualizowana na bieżąco.

Co do pulpitu, kilka razy próbowałem go uprzątnąć, ale średnio po tygodniu leci wszystko od nowa :P Po reinstalce to ejst około miesiąc :P

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...