Skocz do zawartości
zorgan

Laptop do 6k do pracy i trochę do grania

Polecane posty

Cześć wszystkim. Mój Macbook Air A1366 już powoli dogorywa więc potrzebuje nowego laptopa. Przede wszystkim na uczelnię do kodzenia w C# i Pythonie. Pracuję jako Security Engineer więc tam mam styczność albo z dellami albo z moim służbowym thinkpadem także waga nie gra roli, wielkość też, bo zarówno 14 jak i 17 będzie pasować, bo laptop albo będzie w plecaku i rozstawiany na uczelni albo będzie leżeć podłączony do monitora w domu. Do grania mam PC, ale nie jestem przekonany czy płacenie 6k za laptopa ze zintegrowaną kartą graficzną ma sens, bo można mieć już z jakimś RTX i jednak jak trzeba gdzieś wyjechać to można zagrać w tego PUBG. Szukam tego najlepszego bang for the buck.

Zależy mi na dobrej klawiaturze, bo nie ukrywam macowe klawiatury są absolutnie wspaniałe. Myślałem o HP Victus, ale nie wiem czy nie wygląda to zbyt pięknie. Przyjmę wszelkie sugestie choć proszę - niech ten laptop z daleka nie krzyczy jestem do gier i świecę wszędzie gdzie się da. Ten Victus jest estetycznie stonowany stąd zwróciłem na niego uwagę. Dzięki z góry za wszystkie propozycje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Victus jest udanym następcą serii laptopów Pavilion Gaming. Z laptopów Helwlett Packard HP OMEN  ma trochę lepsze chłodzenie.  HP Victus podobnie jak HP OMEN 16 są dostępne z ekranami w rozdzielczości 1440p (*opcja). Niestety z tego co widzę są to laptopy z cpu AMD a Twoja propozycja jest na Intelu. 

Lenovo Legion 5-15 ma kartę rtx 130w. To jeden z najwydajniejszych laptopów do gier o dosyć stonowanym desingu. 

Laptop z dedykowaną kartą ma sens, kiedy możliwości wykorzystasz w grach i często ma wygodną numeryczną klawiaturę, natomiast lekka konstrukcja bez GPU typu MacBook jest lżejsza do codziennego przenoszenia i ma dłuższy czas pracy na jednym ładowaniu baterii. 

 

Edytowano przez Michal30
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation