ArturMilan Napisano Sierpień 20, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2009 T I B I A : Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChocolatePope Napisano Sierpień 21, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2009 A o czym dokładnie bedziesz prace pisał, jeśli można wiedzieć? To chyba nic złego w stosunku do gier? Absolutnie. Staram się opisać mechanikę śmierci w grach. Z rozróżnieniem na gatunki, tryb dla jednego lub wielu graczy, poziom trudności. Analizuje motywacje, konsekwencje. Pisze słownik gracza a śmierć. Takie tam. ArturMilan, dziękować. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChocolatePope Napisano Sierpień 21, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2009 Z ostatniej chwili: potrzebne skriny z BioShock! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilosD Napisano Sierpień 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2009 Absolutnie. Staram się opisać mechanikę śmierci w grach. Z rozróżnieniem na gatunki, tryb dla jednego lub wielu graczy, poziom trudności. Analizuje motywacje, konsekwencje. Pisze słownik gracza a śmierć. Takie tam. ArturMilan, dziękować. Ahaaa... Ciekawe i interesujące. 'Śmierć w grze' - to bardzo ciekawy temat i myśle, że można napisać naprawde wiele ciekawych rzeczy. Oczywiście nie rzeczy, które wyzywają gry i mówią, że gry to ZUO Powodzenia i mile spędzonego czasu, podczas pisania pracy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChocolatePope Napisano Sierpień 22, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2009 Ahaaa... Ciekawe i interesujące. 'Śmierć w grze' - to bardzo ciekawy temat i myśle, że można napisać naprawde wiele ciekawych rzeczy. Oczywiście nie rzeczy, które wyzywają gry i mówią, że gry to ZUO Powodzenia i mile spędzonego czasu, podczas pisania pracy Wiesz, ja mam 22 lata i jestem graczem, więc nie będę obsmarowywał swojego hobby. Dięki. BioShock please! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
expl0de Napisano Sierpień 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2009 Z tą grą co poważnie traktuje śmierć to niezłe jaja są Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HenMezUrke Napisano Sierpień 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2009 Zebrałem kilkanaście screen shotów i stworzyłem kompilacje zabawnych śmierci/zwłok. http://img212.imageshack.us/img212/7370/csitaly0004.jpg - Znak, że impreza powinna dobiec końca ;] http://img188.imageshack.us/img188/646/csitaly0005e.jpg - Zwróćcie szczególną uwagę na prawą rękę http://img513.imageshack.us/img513/460/csoffice0001.jpg - Zaawansowana miejscówka. http://img513.imageshack.us/img513/460/csoffice0001.jpg - Dźwignia na nogę prawie mu się udała http://img219.imageshack.us/img219/1851/deaztec0001.jpg - Kolejne ujęcie z serii "Your happy Time with Renia" http://img514.imageshack.us/img514/8015/dedust20002n.jpg - Wzniosły i górnolotny screen, nie jestem w stanie podać tytułu. Spotkanie bliskiego stopnia, nawet pasuje ten błysk po flashu http://img90.imageshack.us/img90/6024/dedust060000.jpg - Mistrz drugiego planu. http://img256.imageshack.us/img256/349/dedust060004.jpg - Brakuje tylko gitary http://img512.imageshack.us/img512/5641/deinferno0001f.jpg - Młodość i balangi do rana :] http://img136.imageshack.us/img136/2612/denuke0004u.jpg - Uzależnienie każdego dopadnie http://img216.imageshack.us/img216/7999/dewestcoast0001.jpg - Wrestling, jego też uczą w SWAT'cie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pomar1 Napisano Sierpień 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2009 To Bioshock please brzmi tak rozpaczliwie, że masz tu screen'a : http://www.nlgaming.com/images/uploads/200...ioshock_ss4.jpg Ale ostrzegam, że to z google. Nie mam Bioshocka Więc narazie masz tu taki "placeholder" a później może ktoś wrzuci coś swojego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilosD Napisano Sierpień 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2009 Wiesz, ja mam 22 lata i jestem graczem, więc nie będę obsmarowywał swojego hobby. Dięki. BioShock please! Spoko. Głupio by było, gdyby było sie na studiach, byłoby sie graczem i nagle zadali by ci prace, która jest związana z grami, a raczej z tym jakie one są złe, przemoc w nich jest itp. Wtedy to bym miał dopiero dylematy... Próbowałbym przekonać jakoś tego co zadał prace (nie zachodząc mu za skóre ) że gry nie są złe i pokazałbym mu, że jednak trzeba na nie inaczej patrzeć. Pamiętam jak do CDA napisał jakiś student, który oblał coś przez to, że nie chciał właśnie obsmarowywać gier Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChocolatePope Napisano Sierpień 23, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2009 Spoko. Głupio by było, gdyby było sie na studiach, byłoby sie graczem i nagle zadali by ci prace, która jest związana z grami, a raczej z tym jakie one są złe, przemoc w nich jest itp. Wtedy to bym miał dopiero dylematy... Próbowałbym przekonać jakoś tego co zadał prace (nie zachodząc mu za skóre ) że gry nie są złe i pokazałbym mu, że jednak trzeba na nie inaczej patrzeć. Pamiętam jak do CDA napisał jakiś student, który oblał coś przez to, że nie chciał właśnie obsmarowywać gier Temat pracy wybrałem sam - nie wiem gdzie zadają ludziom od góry tematy na prace dyplomowe, ale nie na mojej uczelni. Nikt nie oczekuje ode mnie pisania, że gry są ZUE, jak to opisują ludzie z KULu w pracach takich jak Komputerowi mordercy. Tendencje konstruktywne i destruktywne u dzieci grających w ?agresywne" gry komputerowe autorstwa szanownej pani Ulfik-Jaworskiej. Czasy się na szczęście zmieniają i nikt już nie patrzy na pracę z zakresu gier jak na gorszą i niepoważną. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilosD Napisano Sierpień 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2009 @ChocolatePope To już lepiej jest, że nie narzucają ci na siłe prac i nie zmuszają do pisania na temat czegoś, o czym nie chcesz i kompletnie nie umiesz... A co do tej pracy tej całej Prof.S.Jonalistki to z CDA wiem, o co wtedy szło. Nie czytałem tej pracy i nie mam zamiaru wkurzać sie i czytać same bzdtety. 'Czasy sie zmieniają...' - i dobrze. Gry zawsze przez wielu były postrzegane jako coś dziecinnego, złego i kompletnie nic nie uczącego i ciesze się, że coraz więcej ludzi zaczyna akceptować w jakiś sposób gry/graczy, a samo pisanie prac o nich nie jest już tak uważane za głupie i niepoważne. Gry przez coraz większą ilość ludzi z czasem, będą coraz bardziej akceptowane... I bardzo dobrze... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChocolatePope Napisano Sierpień 27, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2009 W ogóle wyobraźcie sobie takie coś w poważnej pracy naukowej: (o Super Mario Bros) Akcja oryginalnej gry na konsole Famicon ma miejsce w fikcyjnym Grzybowym Królestwie, gdzie zły Król Bowser Koopa, za pomocą swojej magii zamienił wszystkich mieszkańców w kamienie, cegły i rośliny, oraz uwięził jedyną osobę zdolną zdjąć urok - Księżniczkę Peach. Na jej ratunek rusza główny bohater: Mario. Na łącznie 32 poziomach gry pokonać on musi stające na jego drodze przeszkody, w tym wrogów, których pojedynczy dotyk jest dla niego śmiertelny. Większość pokonać można naskakując na nich - to właśnie podstawowa broń Mario. By gra nie była zbyt wymagająca twórcy wprowadzili do gry przedmioty zwiększające żywotność bohatera. Mowa o między innymi o grzybach, których znalezienie powiększa bohatera, co z kolei umożliwia mu między innymi na niszczenie niektórych cegiełek i pozwala na przyjęcie jednego ciosu (co natychmiast z powrotem zmniejsza Mario, kolejne uderzenie jest już śmiertelne). Gracz zaczyna z trzema życiami ? trzema szansami. Każda śmierć (czy przez dotknięcie wroga czy, upadek lub upłynięcie limitu czasu), zmniejsza liczbę żyć ? gdy ich liczba dojdzie do zera, gra kończy się porażką. Takie i bardzo podobne rozwiązania znaleźć można w niemal wszystkich grach platformowych (nawet dziś), których niemal ikonicznym przedstawicielem jest właśnie Super Mario Bros. Krótko: lol. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilosD Napisano Sierpień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2009 Pisać o takich grach to raczej nie... I to w takiej pracy. Tym bardziej nie! Jak już pisać o śmierci w grach komputerowych, to w grach takich bardziej poważnych. RPG'i, FPS'y czy coś w tym stylu. Takie gry myśle, że dają większe pole do popisu i opisania śmierci w nich. To jest moje zdanie. Śmierć w takich grach jest taka inna, bardziej poważna itp. więc pisanie o śmierci np. w RPG'u jest lepiej oraz więcej mądrych i poważniejszych rzeczy można napisać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChocolatePope Napisano Sierpień 28, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2009 @ KamilosD Opisuje śmierć jak najbardziej ogólnie. To znaczy, że nie daje samych poważnych gier o których można 'napisać coś mądrego'. Z resztą, to jest napisane tak 'przy okazji' opisywania gatunku platformówek. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamilosD Napisano Sierpień 29, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2009 Ahaa... Dobrze wiedzieć. Piszesz tak ogólnie... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Wrzesień 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2009 Temat umarł... Żeby go trochę rozruszać, wczoraj zrobiłem ten screen (Unreal): http://img269.imageshack.us/img269/6796/ukilled.jpg To nade mną to to coś co mnie zabiło Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zniszczyciel666 Napisano Wrzesień 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2009 Śmierć w grze na emulator Game boya http://img248.imageshack.us/img248/3937/dlakolesia.jpg Game over w tym samym emulatorze http://img30.imageshack.us/img30/5276/gameoverna.jpg Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturMilan Napisano Wrzesień 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2009 Pamiętam jak do CDA napisał jakiś student, który oblał coś przez to, że nie chciał właśnie obsmarowywać gier I brawa dla tego pana. Został wierny swoim fascynacjom!! Takich graczy nam trzeba A tak na serio to dobrze zrobił. Zdać by zdał, ale by się z tym źle czuł, a tak życzmy mu powodzenia gdzieś indziej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michanjo Napisano Wrzesień 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2009 To i ja coś dorzucę. W grze "Might and Magic VI" gdy nasza drużyna zginie pojawia się animacja z tym oto chuderlaczkiem, który odsyła nas z powrotem do świata żywych: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noniewiem Napisano Wrzesień 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 23, 2009 Temat faktycznie zdechł, ale może jeszcze to się przyda (chociaż już jest za późno...) Odnośnie samej śmierci: Soul Reaver 2 Co do głównego bohatera to staje się on, swego rodzaju, nieśmiertelnym właśnie po tym wydarzeniu: Poza tym Planescape Torment - bohater budzi się w kostnicy, nic nie pamięta, nawet nie zna swego imienia. Nie poznaje miejsca ani ludzi. Dodatkowo Jego rany goją się w zastraszającym tempie, do tego stopnia, że jego odcięta ręka (czy oko) może wyrosnąć z jego ciała. W tej grze za każdym razem gdy giniesz to zostajesz przeniesiony do najbliższego miejsca składowania truposzy, np. kostnica. W tej grze istnieje frakcja Grabarzy, która zajmuje się zwłokami po śmierci. Poza tym można z nim podpisać kontrakt, w którym stoi, że po śmierci twoje ciało zostaje przez nich wykorzystane. Innymi słowy - zrobią z ciebie zombi pracujące po śmierci do momentu aż się nie rozpadnie. Co wcale nie jest takie oczywiste bo szkielety też im służą. http://www.rpgfan.com/pics/planescape-torment/pt-08.jpg http://www.rpgfan.com/pics/planescape-torment/pt-14.jpg Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alucard667 Napisano Grudzień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2009 jeszcze potrzeba? Mam tu pare fotek z L4D robinych dzisiaj przezemnie może komuś sie przydadzą - Zoey - Zoey - Louis - Francis - Dziwnie wyglądający Louis Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...