Skocz do zawartości
chances

Reklamowanie w google shopping

Polecane posty

1 dzień wystarczy, pod warunkiem, że kampanie już na starcie optymalizujesz tj. posiadasz dane, które można wykorzystać do optymalizacji. Jeżeli nie posiadasz danych lub co jest częstsze, agencja nie robi na starcie optymalizacji, to rentowność kampanii może przyjść dopiero z czasem. Standardowo, aby zmaksymalizować korzyści wymuś na agencji wprowadzenie optymalizacji wstępnej.

Dobrze jest wcześniej sobie o tym poczytać aby dobrze ustalić reklamy.  Więcej informacji na Smartbuzz

Edytowano przez kamdo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...