Skocz do zawartości
Tumi1

Laptop do 4.000 zł (opis wg. wzorca ;) )

Polecane posty

Drodzy, 

Nowy Rok, nowy laptop.

  • Cena. Mogę wydać do 4000 zł? Nie jest możliwa jest ewentualna dopłata do lepszego sprzętu.
  • Główne zastosowanie. Pisanie (priorytet - jestem pisarzem i prawnikiem, więc dużo pracuję wzrokiem oraz granie (docelowe gry: Wiedźmin 3, Kingdoms Come, SW: Battlefront 2 - raczej tytuły, które wyszły do 2018-2019. Nie napalam się na CB2077 na full detalach)
  • Rozmiary. 15'6  (nigdy tego nie wiem, ale generalnie chodzi mi o najpopularniejszy wymiar, nie chce kolosa)
  • Mobilność. Bardzo ważna jest długość pracy na baterii (przy pisaniu; gram i tak zawsze podłączony do prądu). Waga sprzętu ma drugorzędne znaczenie? Laptopa używam na uczelni oraz w różnych miejscach - rzadko kiedy w podróży? Wydajność i trwałość materiałów jest ważniejsza niż mobilność. Normalnie kupiłbym PC, ale często się przemieszczam?
  • System operacyjny. Tak, potrzebny jest system Win10? 
  • Dodatkowo: wypadłem jakiś czas temu z obiegu jeśli chodzi o karty graficzne. Czy teraz rozsądne minimum to gtx 1650? 1650ti wydaje mi się rozsądną propozycją, ale  proszę o potwierdzenie :) Dysk SSD 512 to dla mnie optymalna wielkość

Ze znalezionych propozycji zainteresował mnie

https://www.x-kom.pl/p/609382-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-gaming-3-15-i5-8gb-512-win10x-gtx1650ti.html#Specyfikacja

Proszę w ew. propozycjach nie podawać produktów firm Acer - po przygodzie z VX 15 z 2017 roku jestem negatywnie nastawiony do firmy. Plastikowe zawiasy połamały się, ekran się posypał, a załączony dysk nauczył mnie jak rozkręcić laptopa i zainstalować nowy dysk ssd...

Serdeczności,

Tomasz Krzywik

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach