Skocz do zawartości
Swatro

Jaki laptop gamingowy do 2500?

Polecane posty

Witam,

nie znam się na laptopach a szukam najlepszego w tym przedziale cenowym.

  • Cena. 2500 najlepiej, ale mógłbym dopłacić jakieś 300 zł...
  • Główne zastosowanie. Na pewno do gier :) Chciałbym mieć osobisty komputer, abym w przyszłości miał też więcej czasu aby np. stworzyć grę, lubię też rysować, montować i obrabiać muzykę więc do tego też będzie mi służył. Zawsze to lepiej mieć coś swojego niż dzielić z bratem :pp
  • Rozmiary. Ekran jak największy : D Ale przekładam wydajność nad wielkość.
  • Mobilność. Nie przejmuję się tym aspektem.
  • System operacyjny. Windows
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Swatro Nie ma opcji kupic jednak peceta? Gamingowe laptopy to produkt dosc luksusowy, wiec zawsze zaplacisz duzo wiecej niz za peceta z takim samym configiem. Zle laczy sie to z tym, ze sam pecet za 2800 PLN bedzie absolutnym sensownym minimum do najnowszych gier, a dochodzi jeszcze koszt peryferiow, jesli nie masz np. monitora, myszki, klawy.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi też o mobilność. Lapka sobie przeniosę gdzie chce, a i do szkoły się przydać może, albo jak do kogoś przyjdę. Widziałem niezłe lapki za 2600 z np. Gtx 1050.

Komputer mam w domu bardzo dobry,  dziele go z bratem. Nie ma sensu kupować kolejnej skrzynki, tu przyda się laptop, gdy ktoś przyjdzie, czy to kolega czy dziewczyna :))

W większe tytuły pogram na komputerze, w to co się da to na lapku

Edytowano przez Swatro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi też o mobilność. Lapka sobie przeniosę gdzie chce, a i do szkoły się przydać może, albo jak do kogoś przyjdę. Widziałem niezłe lapki za 2600 z np. Gtx 1050.

Komputer mam w domu bardzo dobry,  dziele go z bratem. Nie ma sensu kupować kolejnej skrzynki, tu przyda się laptop, gdy ktoś przyjdzie, czy to kolega czy dziewczyna :))