utd120 Napisano Wrzesień 25, 2019 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2019 (edytowany) Mam problem z pingiem na komputerze od kilku dni. Na telefonie jest normalnie. Na speedtescie ping się waha pomiędzy 40, a czasem tak wysoki, że pokazuje "b/d" i w pingu i w download i upload. Miałem kiedyś podobne problemy, ale wtedy pomagał restart laptopa,teraz to nic nie daje. Normalnie ping mi się kręci w granicach 30. Restart routera też nic nie daje. Laptop Dell, internet domowy. Edit : nie wiem czy to się łączy, ale mam czasami taki problem, że zrywa mi po prostu internet na laptopie i nie zawsze chce się bez problemu połączyć. Normalnie pokazuje, że jest połączony, ale jak rozlacze i wezmę połącz to pokazuje, że nie może połączyć i po którymś razie się połączy. Edytowano Wrzesień 25, 2019 przez utd120 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Wrzesień 26, 2019 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2019 Przeinstaluj sterownik od karty WiFi. Jak nie pomoże, będziemy szukać dalej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
utd120 Napisano Wrzesień 26, 2019 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2019 (edytowany) Tylko, że problem z tym pingiem jest też po kablu więc jak już to chyba sterownik od karty sieciowej. I jak się odinstalowuje sterowniki karty sieciowej/wifi w Windows 10? Bo szukam i szukam i nie mogę znaleźć... Edytowano Wrzesień 26, 2019 przez utd120 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Wrzesień 26, 2019 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2019 Menedżer urządzeń, jak w poprzednich. Możliwe że masz dwie niezależne usterki lub jedną, związaną z Windows 10 (Microsoft traktuje użytkowników czasem jak betatesterów, ale to inna bajka) lub komputerem. Jesteś w stanie odpalić Linuxa Live CD i poobserwować pracę sieci? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Wrzesień 28, 2019 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 28, 2019 Dnia 26.09.2019 o 13:40, utd120 napisał: Tylko, że problem z tym pingiem jest też po kablu więc jak już to chyba sterownik od karty sieciowej. Problem z "Pingiem" zależy od dostawcy internetowego oraz systemu połączeń sieciowych. Nie jest zależny od klientów. Wymagany kontakt z pomocą techniczną. Sumarycznie nic to nie pomoże. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Wrzesień 28, 2019 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 28, 2019 Ale on pisze, że na telefonie jest ok. Poza tym, jak dobrze zrozumiałem, samo połączenie przez WiFi było niestabilne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...