Jump to content
Blackhand

Rozwiązany: Steam - błąd "Wykryto zbyt wiele prób logowania" - jak skontaktować się bezpośredni z supportem (człowiekiem))

Recommended Posts

No więc, mam  jeden z "ulubionych" komunikatów wszystkich użytkowników Steama:

Wykryto zbyt wiele nieudanych prób logowania z twojej sieci w krótkim czasie. Poczekaj i spróbuj ponownie później.

Potrzebuję porady (linka) jak się skontaktować z supportem Steama, z człowiekiem z supportu w celu zdjęci blokady. Dawniej sprawa była prosta, osobne konto na supporcie, zakładało się ticketa i się czekało. Teraz wpada się na bezużyteczny "Help", który sugeruje mi takie bzdety, jak reset hasła lub usunięcie tokena (nie ma opcji ww. komunikatu) a nie ma opcji typu "Mojego problemu nie ma na liście, skontaktuj się z supportem".

Dodam tylko, że czekam już jakieś 48h, "normalnie" ten komunikat mi znikał po góra paru h. Najbardziej popularne rozwiązanie, "zresetuj router", nic nie da u mnie, bo mam stały IP po stronie dostawcy Internetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy ile było prób logowania

1) kilka prób - od 30min do 8h

2) próby następowały po blokadzie - 2-3 dni

3) jak ciągle próbujesz zalogować się (co kilka godzin) czas ulegnie wydłużeniu

4 godziny temu, Blackhand napisał:

Najbardziej popularne rozwiązanie, "zresetuj router", nic nie da u mnie, bo mam stały IP po stronie dostawcy Internetu

Blokada dotyczy konta i jest to niezależne od urządzenia czy sposobu połączenia (z różnych sieci).

4 godziny temu, Blackhand napisał:

a nie ma opcji typu "Mojego problemu nie ma na liście, skontaktuj się z supportem".

Nie mają możliwości weryfikacji czy telefonicznej czy przez online. Kontakt wyłącznie w języku angielskim.

Po czasie oczekiwania aby sytuacja nie miała ponownego zdarzenia możesz zmienić hasło:

https://help.steampowered.com/pl/wizard/HelpWithLoginInfo?issueid=406

Edited by cali
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4 próby, tak myślę, raz źle wpisane hasło, pozostałe prawdopodobnie przez moje "ulubione" captcha (bywa, że nie idzie odczytać czy jest "0" czy "O" itp.), chyba najgłupsze zabezpieczenie, choć chyba póki co najskuteczniejsze. Potem próbowałem po upływie 12h a następnie - 24h. Dzisiaj blokada jest nadal, więc pewnie do końca tygodnia poczekam, jeśli faktycznie jak piszesz 2-3 dni miałbym czekać.

 

"Nowy" system pomocy na Steam jest do pewnej części ciała, niczym w starym dowcipie o helpie z Windowsa, wraca się do punktu wyjścia bez rozwiązania problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jak się logujesz:

W aplikacji steam liczy się poprawne wpisanie (oraz weryfikacja dla pierwszej próby logowania w celu przypisania urządzenia dla konta) - prób jest więcej o ile na tym samym, urządzeniu wcześniej było już prawidłowe logowanie dla tego samego konta.

W przeglądarce bardziej restrykcyjne podejście warto wyczyścić pliki cookies i dane logowania (wystarczy tylko dla steam) jak są zapisane.

Steam Guard (system weryfikacji za pomocą kodu)  można potwierdzić urządzenie dla konta przez otrzymany kod na skrzynce elektronicznej jak i za pomocą aplikacji na smarfona (andoid oraz iOS).

Wpisanie Captcha wymagane jest przy kolejnej próbie logowania w następstwie podania błędnych danych logina i hasła.

Przy zakładaniu kont dla jednej skrzynki pocztowej może zostać utworzonych kilka ale na jednym urządzeniu można używać tylko pojedyncze konto.

Edited by cali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany, więc temat zamykam.

W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...