lysywujek Napisano Maj 5, 2019 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2019 Cześć. Mam takie pytanko w kwestii Assasina Origin i wydajności. Otóż jest tak, że w danym miejscu w grze bez synchronizacji pionowej wyświetla np. 80fps a po włączeniu vsync zamiast zbić do 60 to jest np 50 albo mniej jak się ruszy postać. Z czego wynika w tej grze takie obniżenie wydajności przez v sync? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Maj 10, 2019 Zgłoś Share Napisano Maj 10, 2019 (edytowany) 1. Włączenie Vsync zwiększa obciążenie GPU przez to masz mniejszą wartość. GPU przy włączonym vsync podczas gry zawsze dostosowuje szybkość przetwarzania do określonej wartości. 2. Druga sprawa to FPS mierzony w skali minimalny - średni - maksymalny. Twoje GPU może przy wartości minimalnej osiągać poziom poniżej 60 FPS. Wtedy przy nierównomiernym FPS może być nie osiągalny stały limit. 3. Przy włączonym vsync i określonej rozdzielczości błędne rozpoznanie odświeżania monitora np. 50 Hz zamiast 60 Hz Edytowano Maj 10, 2019 przez cali Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysywujek Napisano Listopad 28, 2019 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2019 Rozwiązane, temat do zamknięcia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...