Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam, 

Otóż od jakiegoś miesiąca mam problem z serwisem Youtube i nie chodzi mi tutaj o buforowanie filmów tylko o stronę Youtube.

Problem polega na tym, że strona wolno mi się ładuje, czasami czekam po minute żeby coś się pokazało oprócz białego ekranu i to też nie zawsze do końca się wczytuje (w załączniku jest przykład jak to wygląda) Dodatkowo miniaturki filmów nie pasuja do tytułów i się stopniowo zmieniają po kilku sekundach dopiero na właściwe. Po prostu jednym słowem cała strona zamula (oprócz odtwarzania filmów).

Internet mam dobry, do 300mb/s, wszystkie inne strony ładują się w sekunde.

Dodam jeszcze, że usuwałem ciasteczka itp, testowałem to na 4 przeglądarkach, Chrome, Firefox, Explorer i teraz korzystam z Opery - na każdej problem jest taki sam.

Może ktoś ma jakieś rozwiązanie? Będę wdzięczny.!

 

youtube.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz modem internetowy lub inne urządzenie po drodze do komputera? Jak wygląda podłączenie od źródła do komputera? 

Miałem kiedyś podobny problem, ale oprócz YouTube jeszcze Facebook i jakieś inne strony miały problem z załadowaniem. 

Winne temu problemowi były ustawienia routera. Pomogło mi zresetowanie ustawień routera i ustawienie dynamicznego IP gdzie router sam ustala jakiego używać.

Jeśli masz jakiekolwiek urządzenie po drodze do komputera, które przetwarza sygnał w jakiś sposób proponuję zresetować urządzenie lub wyłączyć i włączyć jeśli nie ma funkcji reset.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 hours ago, brokua1998 said:

Może ktoś ma jakieś rozwiązanie? Będę wdzięczny.!

Ja mam taki widok strony YT, gdy blokuje JavaScript. Nie zablokowales aby JS dla domeny youtube.com?

Edytowano przez Coenn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Coenn napisał:

Ja mam taki widok strony YT, gdy blokuje JavaScript. Nie zablokowales aby JS dla domeny youtube.com?

JS ciągle włączony więc to nie problem tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 hours ago, brokua1998 said:

JS ciągle włączony więc to nie problem tego

Wobec tego rozwaz: "Solution 3: Uninstalling and Reinstalling Adobe Flash Player"

 

Mozesz tez najpierw sprobowac - chocby z czystej ciekawosci - takiego rozwiazania:

Quote

 

Add the website to the trusted sites list of Internet Explorer 10 and check.

a. Press the Windows key and R key together to get the Run prompt.

b. In the Run prompt, type inetcpl.cpl and press enter

c. Click the Security tab.

d. Now click on Trusted Sites and then click on the sites button.

e. Enter the Website URL and click on Add.

f. When you are finished, click on Close.

Note: Close Internet Explorer windows and reopen them to check if the issue persists.

 

 

Edytowano przez Coenn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×