Jump to content

Recommended Posts

Witam, 

Otóż od jakiegoś miesiąca mam problem z serwisem Youtube i nie chodzi mi tutaj o buforowanie filmów tylko o stronę Youtube.

Problem polega na tym, że strona wolno mi się ładuje, czasami czekam po minute żeby coś się pokazało oprócz białego ekranu i to też nie zawsze do końca się wczytuje (w załączniku jest przykład jak to wygląda) Dodatkowo miniaturki filmów nie pasuja do tytułów i się stopniowo zmieniają po kilku sekundach dopiero na właściwe. Po prostu jednym słowem cała strona zamula (oprócz odtwarzania filmów).

Internet mam dobry, do 300mb/s, wszystkie inne strony ładują się w sekunde.

Dodam jeszcze, że usuwałem ciasteczka itp, testowałem to na 4 przeglądarkach, Chrome, Firefox, Explorer i teraz korzystam z Opery - na każdej problem jest taki sam.

Może ktoś ma jakieś rozwiązanie? Będę wdzięczny.!

 

youtube.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz modem internetowy lub inne urządzenie po drodze do komputera? Jak wygląda podłączenie od źródła do komputera? 

Miałem kiedyś podobny problem, ale oprócz YouTube jeszcze Facebook i jakieś inne strony miały problem z załadowaniem. 

Winne temu problemowi były ustawienia routera. Pomogło mi zresetowanie ustawień routera i ustawienie dynamicznego IP gdzie router sam ustala jakiego używać.

Jeśli masz jakiekolwiek urządzenie po drodze do komputera, które przetwarza sygnał w jakiś sposób proponuję zresetować urządzenie lub wyłączyć i włączyć jeśli nie ma funkcji reset.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, brokua1998 said:

Może ktoś ma jakieś rozwiązanie? Będę wdzięczny.!

Ja mam taki widok strony YT, gdy blokuje JavaScript. Nie zablokowales aby JS dla domeny youtube.com?

Edited by Coenn

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Coenn napisał:

Ja mam taki widok strony YT, gdy blokuje JavaScript. Nie zablokowales aby JS dla domeny youtube.com?

JS ciągle włączony więc to nie problem tego

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, brokua1998 said:

JS ciągle włączony więc to nie problem tego

Wobec tego rozwaz: "Solution 3: Uninstalling and Reinstalling Adobe Flash Player"

 

Mozesz tez najpierw sprobowac - chocby z czystej ciekawosci - takiego rozwiazania:

Quote

 

Add the website to the trusted sites list of Internet Explorer 10 and check.

a. Press the Windows key and R key together to get the Run prompt.

b. In the Run prompt, type inetcpl.cpl and press enter

c. Click the Security tab.

d. Now click on Trusted Sites and then click on the sites button.

e. Enter the Website URL and click on Add.

f. When you are finished, click on Close.

Note: Close Internet Explorer windows and reopen them to check if the issue persists.

 

 

Edited by Coenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×