Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Turambar

Szkoła III

FERIE  

237 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W ferie będę...

    • Zakuwać
      33
    • Grać na kompie
      141
    • Sanki/narty/ślizgawka
      35
    • Bim Bam Bom
      19
    • Polować w tundrach na antylopy
      29
    • Grać w gałę na śniegu
      14
    • Coś innego (napisz, co)
      11
    • Jakie ferie...?
      21
    • Jestem studentem (studentką) i nie chcę czytać o żadnych feriach!
      25
    • Hejaho na dacho!
      47


Polecane posty

Kredę też można zjeść, na złość nauczycielowi, jeśli nie uda nam się rozwiązać zadania

mój ulubiony przedmiot to oczywiście "Drzwi gabinetu dyrektora" podobno za nimi znajduje się magiczna kraina powszechnie znana jako Narnia. Słyszałem również (od szkolnych toaletowych szaleńców), iż za nimi znajdują się pakistańskie wypłoszone małpy, które przejadły się kaktusami i teraz plują kolcami.

P.S 2 wersja jest w 60% potwierdzona naukowo

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up: To bujdy na sprężynie. Nie wierz im. Byłem tam. :/

Skoro temat odświeżony, wyskoczę (jak ten gość z konopi) z fantastycznie świeżym tematem pod dyskusję: moi drodzy forumowi współmaturzyści, gdzie się logujecie na studyja? =D Bo ja osobiście rozważam różne opcje, takie jak Uniwersytet Śląski czy inny Łódzki, ale do końca nie wiem, czy ma sens bulenie kasiory i minimalna szansa na dostanie się. Ostatecznie pewno się lognę do trzech/czterech miejsc, na kierunki jak najbardziej humanistyczne, na zasadzie "a nuż" i cześć pieśni, cudów nie ma. Może się uda. A może nie i zostanę emerytem bądź rencistą.

A najdłuższe wakacje w życiu są doprawdy genialne! 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie rozwazam dwie uczelnie - Wroclawska Polibude i UJ. Ale wybiore raczej opcje numer dwa, bowiem tam informatyka na ktora sie wybieram podobno na wyzszym poziomie stoi, zatem tego, no...