ChodzNaGrzyby Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Cześć wszystkim. Potrzebowałbym pomocy w złożeniu komputera, gdyż jestem totalnym laikiem w tych sprawach i sam sobie nie poradzę. Z góry dzięki wielkie wszystkim ekspertom za pomoc Cena komputera: 4500zł za całość, ale jeśli jest sens mogę dorzucić więcej. Mój budżet jest całkiem elastyczny, ale chce to wyważyć tak, by nie szastać bez potrzeby hajsem. Części, które kupujemy: Wszystko, prócz myszki i klawiatury. Czy zestaw ma zawierać system? Tak Preferowany sklep: Bez różnicy, chociaż byłoby spoko, gdyby sklep był w obrębie Trójmiasta, żebym mógł odebrać osobiście. Monitor: brak. Zastosowanie komputera: Głównie gry. Czy komputer będzie podkręcany? Nie znam się na tym, więc raczej nie. Termin zakupu komputera: Teraz, chyba, że jest sens czekać. Fajnie kupić teraz, ale przesadnie mi się nie śpieszy. Dodatkowe uwagi: jeśli chodzi o samą obudowę od skrzynki, to wystarczy zwykła, bez jakiś zbędnych wizualnych bajerów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nietoperz2 Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Zestaw za 4 tys https://www.x-kom.pl/lista/nwqmegq9p z AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz i 1060 6 GB ;) + System i SSD na MLC Do tego monitor Acer Nitro VG240YBMIIX https://www.x-kom.pl/p/440008-monitor-led-24-269-acer-nitro-vg240ybmiix-czarny.html z 75hz i ekranem IPS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChodzNaGrzyby Posted October 17, 2018 Author Report Share Posted October 17, 2018 (edited) Ktoś ma jakieś ,,ale'', czy zestaw rzeczywiście dobry i można śmiało brać? I btw. może być taka płyta główna, bo tamtej nie mają na stanie chwilowo, a typ mówił, że ta ma też dobre parametry https://www.x-kom.pl/p/440008-monitor-led-24-269-acer-nitro-vg240ybmiix-czarny.html Edited October 17, 2018 by ChodzNaGrzyby Dodatkowa treść. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...