Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mazzakollo

Mazzakollo HP 250 G5 X0P41ES - cegła po próbie użycia narzędzia do naprawy

Polecane posty

Cześć!
 
Dziewczyna ma komputer taki, jak w nazwie tematu. Od jakiegoś miesiąca (chyba po aktualizacji windy) był problem z Internetem, nie wyszukiwało w ogóle sieci i krzyczało, że nie ma sterownika do karty sieciowej. Próbowałem zainstalować różne ze strony HP,  ale to nic nie dało. Nie powiodła się też próba przywrócenia systemu narzędziem Windowsowym. Spróbowałem więc narzędzia HP (wszedłem w nie chyba poprzez kliknięcie na "Recovery Manager" tutaj: https://support.hp.com/doc-images/546/c04761941.jpg). Wybrałem, żeby nie robił backupu danych. Porobiły się tam cuda zgodnie z tym, co było napisane, komputer się kilka razy restartował itp. W końcu pojawił się komunikat, że przywracanie się nie udało, i mam wybrać spośród trzech przycisków. Były tam bodaj szczegóły, ponów próbę itd. Kilka razy restartowałem i zawsze dochodziło do tego samego punktu. Parę razy na baterii, parę na samym kablu.
No i scegłował mi się laptop, jak uruchamiał się ponownie na kablu (bez baterii), to go po prostu wyjąłem. No i od tego czasu cegła: nie włącza się ani na kablu, ani na baterii. Trup. Nie chce mi się wierzyć, żeby od czegoś takiego się zrobiło jakieś zwarcie czy coś i się zepsuł cały komputer... Laptop jest chyba jeszcze na gwarancji, ale chciałbym chociaż spróbować dowiedzieć się, co mogło się stać i co ewentualnie można zrobić samemu.

System: Windows 10 (oryginalny), specyfikacji podawać chyba nie trzeba, po wklejeniu powyższego numeru w Google wszystko co trzeba wyskoczy.

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...