Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

World of WarCraft+dodatki

Polecane posty

Też nie mogę się doczekać filmu, jednak chcę sprostować jedną rzecz, to nie jest film o WoW'ie, ale o WarCrafcie, jako, że ten świat jest bardzo spójny i dopracowany. Wnerwia mnie czasem, gdy wszyscy nie nazywają tego jako "świat warcrafta", ale "świat świata Warcrafta (świat WoWa)", taka tycia niespójność :-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko :)

Kupiłem 2 tygodnie temu wow-a. Od skali 1-10 podoba mi się na 8 z małym plusem. No właśnie i czy wow rozwija się czyli, że ma się większą zabawe z gry dopiero po czasie jak się nabije niezły level? Na razie mam 2 hero, dwarfe-warrior na 13lvl i dreanei shaman na 20lvl. CO jest w wowi-e najfajniejsze, a co jest najgorsze? Levelowanie jest strasznie wolne czy mi się tylko wydaje> ? Moge się doczekać wnuków zanim dobije ten 70 lvl, prywatne servery - co to jest? I czy można z oryginałem na nich grać ? pls help :P

Z góry dziękuje

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) No właśnie i czy wow rozwija się czyli, że ma się większą zabawe z gry dopiero po czasie jak się nabije niezły level?

Pewnie, że tak. Masz wtedy dostęp do wielu itemków, których wcześniej nie mogłeś założyc z braku stt/lvl. Możesz bić lepsze potworki a co za tym idzie odwiedzać lepsze lokacje.

(...) prywatne servery - co to jest? I czy można z oryginałem na nich grać ?

Prywatny serwer jest to taki, który jest bezpłatny ale może nie mieć tego co główny i gra napewno mniej narodu :P. Grać można z oryginałem ale do prv. serwów potrzeba przeważnie patchy(www.wowfiles.org).

Trochę się rozpisałem, mam nadzieje, że pomogłem. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko :)

Kupiłem 2 tygodnie temu wow-a. Od skali 1-10 podoba mi się na 8 z małym plusem. No właśnie i czy wow rozwija się czyli, że ma się większą zabawe z gry dopiero po czasie jak się nabije niezły level?

Tak. Im dalej, tym lepiej, ciekawiej, fajniej itp

CO jest w wowi-e najfajniejsze, a co jest najgorsze?

Czytaj wsześniejsze posty w tym temacie.

Levelowanie jest strasznie wolne czy mi się tylko wydaje> ?

NHie dość że "tylko" ci się wydaje, to jeszcze wydaje ci się źle. Levelowanie jest takie, jak być powinno. Rób więcej questów a mniej tłucz potworków.

Moge się doczekać wnuków zanim dobije ten 70 lvl,

Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

prywatne servery - co to jest?

Krótko mówiąc - beznadzieja. Szybciej się leveluje, ale jest mało ludzi i sporo rzeczy nie działa. Zero klimatu.

I czy można z oryginałem na nich grać ? pls help :P

Po odpowiedniej "obróbce" - da się. Ale nie warto.

Z góry dziękuje

A ja z dołu :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prywatne servery - co to jest?

Krótko mówiąc - beznadzieja. Szybciej się leveluje, ale jest mało ludzi i sporo rzeczy nie działa. Zero klimatu.

Ja nie uważam że są beznadziejne - gram teraz na jednym z prywatnych polskich serwerów (jest na 3 miejscy na topliscie polskich serverów)

Owszem bugów jest sporo, ale jeśli za darmo to nie ma co narzekać.

Jeśli chodzi o klimat - uwazam ze jest - mozna spotkac milych ludzi, pozrozmawiac w ojczystym języku... Co do ilości graczy -ja gram na servie na którym jest 150-200 playerów, xp rate jest blizzlike wiec leveluje sie tak samo jak na globalu. Pozdrawiam!

:ost: poczytaj regulamin - RoZy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrath of teh lich king zapowiada sie znakomicie - zwłaszcza hero class i maszyny obleznicze z mozliwoscia niszczenia budynków.

:ost: poczytaj regulamin - RoZy
ekhem czy ja podałem linka do jakiegos lewego softu czy cos?? chyba mam prawo napisać co uwazam na dany temat?! nie wiem za co ten warn?? Co moze za to ze grałem na prywatnym serwerze?? To mój przedmówca tez powinien dostac warna za to ze wie jak tam jest (czyli pewnie grał??)

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrath of teh lich king zapowiada sie znakomicie - zwłaszcza hero class i maszyny obleznicze z mozliwoscia niszczenia budynków.
:ost: poczytaj regulamin - RoZy
ekhem czy ja podałem linka do jakiegos lewego softu czy cos?? chyba mam prawo napisać co uwazam na dany temat?! nie wiem za co ten warn?? Co moze za to ze grałem na prywatnym serwerze?? To mój przedmówca tez powinien dostac warna za to ze wie jak tam jest (czyli pewnie grał??)

Pozdrawiam.

Najprościej mówiąc - gra na prywatnych serwerach jest tu uważana za równoznaczną z grą w pirackie wersje gier. A to z kolei się tu ostro tępi (i słusznie). Jeżeli ktoś gra na prywatnych serwerach, to niech się lepiej nie chwali, a już broń Boże nie mówi jak się do takich dostać.

A co do dodatku... przez jakiś czas się obawiałem, że kolejny dodatek zmusi mnie do powrotu z WoW-owej "emerytury". Ale chyba jednak nie. Znowu byłby cały sprzęt z Outlands do wymiany na zielone nagrody questowe w Northrend, nowego alta trzeba by zrobić na nową profesję... chociaż walka oblężnicza i nowe opcje personalizacji postaci wydają się ciekawe.

Za to na Death Knighta się nie napalam. Wnioskując z poprzednich doświadczeń odblokowanie go będzie się składało z dłuuugiego łańcucha misji, do których nigdy nie da się znaleźć sensownej drużyny, nie wspominając już o kosztach składników...

I nie będzie to klasa dodawana do istniejącej, z tego, co wyczytałem na innym forum - będzie można natomiast po odblokowaniu utworzyć nową postać właśnie z klasą Death Knight... i zaczynać na 30. poziomie (czy coś koło tego).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiac dlugi chain q, odblokowujemy nowa klase - Deatk Knight. Jest ona dostepna dla kazdej rasy, jednak nie zaczynamy gry na 1 lvlu, lecz na 60 lub 70 ( to jeszcze nie potwierdzone ).

EDIT : Nowe info

wall8-800x600.jpg

Najważniejsze linki :

Official Webpage

F.A.Q

Trailer

Expansion announce

World of Raids

Wrath of the Lich King

Level Cap: 80 (New talent (up to 51 points tier) will be added to every class.)

Skill Cap: 450

Continent: Northrend

Number of Zones: 10 (tentatively), for levels 68 and above

Profession: Inscription

Class: Death Knight (first-ever Hero Class)

Features: Outdoor PVP zone with siege weapons and destructible buildings.

Beta: Only closed beta announced for the moment

Release date: Unknown, but probably beginning of 2008.

Leveling

Leveling from 70 to 80 should take the same amount of time as 60 to 70. Don't expect this to go too fast because Blizzard won't let you use your flying mount in Northrend at the beginning. They're planning to keep you grounded until level 75 or 78 before you can use your uber netherdrake again.

Inscription

Inscription will be the new profession of the expansion. It will let you customize spells and abilities, for example you could make your fireball crit more often, or change the casting time of a healing spell.

You will also be able to create a totally new type of items, but there isn't any particular information about them yet.

Hero Classes

The hero class will be created on a new character slot once you completed the quest, you won't lose your original character.

The Death Knight should be the only hero class of the expansion, the devs want to see how the Death Knight works out before talking about new Hero Classes.

Death Knight

This is a tanking/DPS class, you will be able to tank with a 2H or duel wielding

Any race can become a Death Knight

You unlock the ability to create the Death Knight when finishing the tough quest chain, your character will not be overwritten, it will be retained (so you are not losing something to gain something)

Death Knight's will spawn into the world at a high level, they are still deciding which level you will start out at, 55,60, and level 70 have been discussed as possible starting points

You will not be Kill on Sight from your own faction, so you will still be able to browse the AH, there will be flavor differences with NPCs however, expressing their distrust of Death Knights

You get to choose your own type of Runeblade. You can choose from a traditional sword Runeblade or an axe variant

Death Knight abilities are dictated by 3 runes : Blood, Frost, and Unholy.

Your abilities will depend on how many of each rune you have. From what I saw from the demonstration, their are 6 slots for runes, so a balanced build would be 2 blood, 2 frost and 2 unholy. Spells will work like you use a spell that requires 1 blood rune, that blood rune is now on cooldown. Some spells will require like 4 of a rune for that ability to be used.

There will be talents to reduce the cooldown on runes (Talent trees are Blood, Frost and Unholy)

You will be able to summon minions but it is not the focal point of the class, it is just an accent to it, kind of like how Frost mages deploy their water elementals, summoning minions will not be integral to how you play the Death Knight

You will wear plate armor

The armor is said to be bulky and threatening like Arthas's armor. It will not look exactly like his. There were several different armor variations shown during the presentation that were definitely showing Death Knight look but also not looking like exact copies of Arthas's gear.

Known Death Knight skills

Unholy Embrace

Instant Cast. 5 min cooldown.

Target is embraced by a silhouette of darkness for 6 seconds, corrupting any healing spells and effects cast upon or currently affecting the target to cause damage for 50% of their healing potential instead of restoring health. Any damage shields cast upon or currently affecting the target will also be instantly consumed, dealing 50% of their absorption potential in damage. Once afflicted with Unholy Embrace, the target cannot be afflicted with Unholy Embrace again for 1 minute.

Army of the Dead

Raises several temporary minions (ghouls)

Zones

Having learned a valuable lesson about funneling 8.5 million players into once single starting zone with The Burning Crusade, Wrath of the Lich King lets players pick a zone on either side of the continent to start from: Borean Tundra in the west or Howling Fjord in the east. Each zone has level-equivalent quests (appropriate for approximately level 68 through 72) and one Hellfire Peninsula-style instance hub with multiple dungeon wings for level 70 characters, level 80 characters, and raiders. While Northrend immediately calls to mind ice and snow, Blizzard doesn't want to make those themes dominate Northrend completely-expect as much variety as ever, only not quite as weird and wild as Outland.

Dalaran (Capital)

Dalaran will be the capital city of Northrend. It will hover above the continent and you will be able to access it without even a flying mount. (You won't have it for your first levels in Northrend)

Basically the Blue Dragonflight has taken a turn for the worse and the Kirin Tor are concerned about it. What's about to ensue is a battle over magic and once Dalaran is rebuilt, it will be the staging grounds for that battle.

Dragonblight

Graveyard of Dragons from the Blue Dragonflight.

Howling Fjord

This is one of the two entry points of Northrend, and is the zone where the forces of Arthas originally landed on the continent. In this region you will find the outpost of Valgarde, the Forsaken settlement of New Agamand, and a few other towns.

Utgarde Keep

This is the first dungeon appearing in WotLK. It's inhabited by Vrykuls (viking-like race) and should feature 4 wings once complete.

Borean Tundra

This is the second entry point of Northrend for players. This is where the horde has established the settlement of Warsong Hold under the command of Garrosh Hellscream (currently in Nagrand). You will also meet friendly Tuskarrs here.

Grizzly Hills

Zone of the ... Furbolgs !

Other regions

There are still 6 unknown regions, but we can assume that they are Azjol-Nerub, Crystalsong Forest, Icecrown Glacier, Sholazar Basin, Storm Peaks, and Zul'drak

New races

No new races for players, but there are a few new NPC races. The most active one in Northrend will probably be the Nerubians, Tuskarrs, Vrykul, and of course the Blue Dragonflight

PvP

Lake Wintergrasp

Lake Wintergrasp will be an outdoor non-instanced PvP zone in the middle of Northrend. The main focus will be interesting reward affecting the whole region (or continent) and of course it will features ... Siege weapons and descrutible buildings !

The region is entirely avoidable and siege weapons won't be useable outside the designated area.

Siege Weapons and destructible buildings

Siege Weapons will be available in Lake Wintergrasp, and they're considering including them in old battlegrounds too. The current plan is to have mobile siege weapons so they can be positioned and aimed. For the moment we've heard about very "warcrafty" siege weapons, Meat Wagons, Ballistas, Catapults, Steam tanks etc ...

New battleground

A new battleground is also under development, it will have siege vehicles, 15 people in each team, and games will last 30~40 minutes.

Arena Changes

Arena weapons will probably have a rating requirement in the future, for example you'll need 1500 points to buy a weapon, but won't be able to buy it if your rating is below 1750 (this is an example, there isn't any value for the moment)

They might add a "Skirmish mode" to let you chose which team you want to face in Arena.

Arena Season 3 is scheduled, with a new arena and new gear.

Season 1 gear will be available through honor system when the season 3 starts.

Battleground changes

In AV, players won't spawn in the cave until there's nowhere else to spawn. Players will have the ability to report other players for being AFK, like the spam reports. You can remove this debuff by going in combat. If you don't, you won't gain any honor.

Honor gain will be more important at the end of a BG to make people stay.

Guild battlegrounds might be added (let guilds challenge each other, join battlegroup as a guild, etc). The ability to join AV as a group will probably be reactivated.

More items will be added to battleground's marks rewards.

They're also thinking about letting people chose the size of a battleground (15vs15, 20vs20, etc)

Dungeons

Wrath of the Lich King will have new 10 man and 25 man raids.

Arthas will be the final boss of one of the dungeon (but probably won't be available at the beginning because he's supposed to be the final boss of the expansion, expect a patch like Illidan)

Classes

Druids

Mana issues are being looked at. (Moonkins)

Cat form's range will be tuned

Mages

Water Fountain and Muffin Factory (like the soulwell) are incoming. (No more "WATER PLZ !!!")

Hunters

A legendary ranged weapon will be available soon. (New 25 Man raid ?)

Mana issues are being looked at.

Many changes for hunters will be implemented in 2.3, more utilities for arena battles and group utility are planned.

Hunter's arena weapons prices might be lowered to reflect the fact that they need to buy two weapons (or even three).

Shamans

It seems that shaman talents were changed in the game version available during the Blizzcon, you can check them here

Crowd Control spells might be available in levels 71 to 80.

Totems are being looked at, The Mana Spring totem will be a lot stronger than it is and some other will be made stronger too.

Priests

Fear Ward will be spread around.

Lightwell and other abilities are being looked at.

Paladins

Stat distribution will be changed for retribution paladins, spell damage won't be as much needed as before.

The Season 3 Paladin Retribution set will have resilience.

Rogues

Rogue mobility in arena could be changed.

Warriors

They might up the damage a bit while tanking to make the class more fun.

Professions

Daily quests are coming in 2.2 and 2.3 (Cooking !)

More best-in-slot equipment will be added. (Give each profession a very good BoP item)

They want to make the leveling of crafts easier, especially from 275 to 300 (because it's not the "top" anymore)

Crafters should have the possibility to create great leveling gear (including 70 to 80 leveling equipment in Northrend to reward people who actually takes time to level their craft while they xp)

Itemizations gaps will be filled with crafting.

Vendor recipes will be more random and less campable

Engineering

Engineering is gonna get some love ... And more precisely, engineers will be able to craft a flying machine.

Alchemy

Transmutation will be changed, a daily cooldown will replace the current 24h cooldown. (Like instance resets)

Discoveries will be changed to make some of them easier to get. In the first place they were supposed to be "bonus", not something that you really need which is uber-hard to find. (For example, deviate delight would have been good as a discovery)

Jewelcrafting

A few epic gems were shown and presented as Zul'aman drops, you probably already saw them because they were all parts of the gems available in 2.2 PTR Patch.

Inscription

See first part of the news.

Cooking

A lot of new recipes will be available in Zul'aman, including melee hit food, spell crit food, a food that deals AOE damage to enemies near you, and a few other things.

Items/quest (anything I couldn't add in other categories)

Green items in Northrend will be better than current Tier 4 equipment.

Next patch (2.2 ? 2.3 ?) will add a dungeon daily quest, a battleground daily quest, and a cooking daily quest.

A lot of heroic badges loots will be added to the game with Zul'aman

- Source

Zapraszam do dyskusji na temat nowego dodataku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słówko ode mnie- kupilem w koncu WoWa (obiecałem to sobie w dniu premiery :) ). Próbowałem przez 2 lata różne MMORPGi, mam GW (świetny imo zresztą). Męczyłem się na privach i w końcu podjąłem decyzję- a co mi tam przecież nawet jak nie będę miał kasy to nie muszę co miesiąc grać :). I jak narazie mam w sumie 50 dni za 89zł, za które kupiłem WoWa- najpierw 10 dniowy free trial, potem darmowe 30 dni z pudełkowej wersji, następnie 10 dni free trial TBC. I jak tu nie kochać Blizza? 8)

Teraz zastanawiam się czy fundować sobie kolejne 2 miechy, bo wiecie szkoła, premiera wiedźmina i et:qw :D

Ech...Żyć nie umierać :twisted:

BTW. Redakcja CDA na jakich serwerach gra? Jeżeli coś takiego jest napisane to przeoczyłem, a jestem ciekaw :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od grudnia 2006 gram w guildwarsa (wiadomo, free, ale ponoć GW2 już nie) i co chwila zarówno gildie, jak i sojusze, gdy się mówi o WoW wytykają, że jest 100 razy gorszy od GW (pomijam abonament), wszystkich, co grają, zwyzywają, jak się da i się nabijają (wiecie... łopata +1000 dmg na graczy wow, plus lag na tychże w promieniu 100m :? ) i jedyne, co im się podoba, to opcja skakania... chcę znać wasze opinie na temat plusów i minusów WoW, bo, szczerze mówiąc, GW mi się zaczyna nudzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW. Redakcja CDA na jakich serwerach gra? Jeżeli coś takiego jest napisane to przeoczyłem, a jestem ciekaw :)

Mnie się ubzdurało, może niesłusznie, że na Deathwingu..

WoW to świetna gra, niestety słabo z kasą u mnie, toteż nie gram :<

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram w wow'a od niedawna ale ta gra wciąga ( i to jak :D ) przynajmniej ja sie nie mogę od niej oderwać. Jeśli chodzi o jej plusy to musiałbym pisać cały dzień i noc żeby wszystkie je wymienić, ale z tego co ja zauważyłem a co mi sie bardzo podoba to to iż wszystko w niej wydaje się dopracowane, wychuchane i wyszlifowane do perfekcji, można ją porównać do diamentu nad którym pracował nie zwykły rzemieślnik ale prawdziwy artysta. Grałem trochę w Lineage 2, być może zbyt krótko, więc nie chce się wypowiadać jako znawca, ale to co mnie w niej najbardziej denerwowało to to że na środku pola stoi tak na oko 50 orków którzy nic nie robią a ja mogę je bezlitośnie kosić, chodź jeden stoi prawie obok drugiego. Taka nielogiczność jest dla mnie dziwna, bo rozumiem że zabijam orki i walczę z nimi ciągle dla XP ale gdy walczę z jednym a w promieniu 10 metrów jest 10 kolejnych orków którzy nawet mnie nie zaatakują tylko się na mnie patrzą rozbraja mnie to i odrzuca od gry. A w WoW'ie wszystko ma sens, świat ma spójną historię (cóż po 3 częściach Warcraftów inaczej być nie może :). Nie mogę się do niczego przyczepić jeśli chodzi o rozwój bohatera, tak samo jak do interakcji z innymi graczami ( rozmowy z nimi nie ograniczają się do buy/hi/goodbye ).

Ta gra wciąga, ktoś może powiedzieć uzależnia, ale raczej mało kto z grona tych 9 milionów graczy będzie chciał pójść i leczyć sie z tego uzależnienia. I w momencie w którym się już załapie bakcyla WoW'a już nawet comiesięczny abonament nie jest żadnym problemem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O graniu na privach nawet nie wspominaj, bo to piractwo i po prostu wylecisz z forum. Zresztą ogólnie nie polecam grania na piratach, bo to nijak się ma do gry na normalnych serwerach. Zero radości.

A trial owszem, ma sporo ograniczeń. Poza tym, że trwa 10 dni, to nie możesz nabić bodaj wyżej niż 20 lvl, tradeować itemów, pisać na kanałach i jeszcze pare utrudnień.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O graniu na privach nawet nie wspominaj, bo to piractwo i po prostu wylecisz z forum.
Zresztą ogólnie nie polecam grania na piratach, bo to nijak się ma do gry na normalnych serwerach. Zero radości.
Powiedział Arnie :D Grałeś na prywatnych serwerach, skoro twierdzisz że nie ma z tego żadnej radochy?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że taka gra nie jest fajna, ale porównywanie jej z grą na normalnych serwerach to jak dzień i noc. Nie, nie grałem na prywatnych serwerach (ciekawe dlaczego, prawda?), ale dużo o tym słyszałem. Te serwery są bardzo niestabilne, praktycznie puste (w porównaniu do normalnych), z zupełnie odjechaną mechaniką (1 mob zabity - 60 level, owieczki ganiające gracza przez całą krainę i strzelające pyroblastami itd). No i najważniejsze, są nielegalne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co grać na słabych prywatnych serwerach skoro można mieć za opłatą serwer który nigdy (prawie bo czasami awarię się zdarzają) nie będzie miał żadnych problemów z stabilnością?

Spójrzmy prawdzie w oczy, prywatne serwery są dla piratów i osób które próbują abonamentem uargumentować swoje lenistwo bo o wiele łatwiej jest grać na prywatnych serwerach niż pójść do pracy i zarobić sobie uczciwie na kolejne np. karty pre paid. Wiem że czasami niektóre osoby są za młode żeby pracować ale jak by zamiast kolejnego pirata lub części do kompa lub komórki, którą muszą mieć od razu żeby się pochwalić kumplom z klasy, mogą na tych rzeczach zaoszczędzić i jednak wykupić sobie ten abonament na kolejny miesiąc.

Jak już panowie Piraci okradają kogoś to niech mają chodź tą odrobinę przyzwoitości i przyznają sami przed sobą że to co robią to kradzież.

Trochę godności...

Powiedzmy sobie jasno za jakość się płaci!!! Tak było, jest i zawsze będzie!!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zastanawiam się nad kupnem WoW-a ale mam parę pytań i wątpliwości:/ Po pierwsze: czy kiedy kupię grę musze mieć też kartę pre-paid albo kredytową do rejestracji czy pierwszy miesiąc jest za darmo od razu? A po drugie jak to jest z grafiką i wyglądem przeciwników? Bo szczerze mówiąc z tego co widziałem na filmikach na youtube grafika jest wg mnie słaba i Guild Wars wygląda pod każdym względem lepiej:P Piszę to ja, Felessan, który zastanawia się nad przesiadką z GW na WoW-a, bo jesli nie przekonam się tutaj to raczej kasa pójdzie na Nightfall i GWEN:P prosze o odpowiedzi:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: czy kiedy kupię grę musze mieć też kartę pre-paid albo kredytową do rejestracji czy pierwszy miesiąc jest za darmo od razu? A po drugie jak to jest z grafiką i wyglądem przeciwników? Bo szczerze mówiąc z tego co widziałem na filmikach na youtube grafika jest wg mnie słaba i Guild Wars wygląda pod każdym względem lepiej:P

Płatności w przypadku Wow-a są rozwiązywane na dwa sposoby - kartą kredytową lub kupnem "jednorazowej" karty-prepaid, która zasila konto na 2 miesiące. Tak pierwszy miesiąc jest za darmo, ale tylko w przypadku kiedy wykupiszz karte pre-paid lub zasilisz konto z karty kredytowej - wtedy dodatkowy darmowy miesiac jest dołaczany.

I tutaj moje kolejne pytanie (dołaczone do powyższych) - na jakiej zasadzie działa karta Pre-paid? Czy mamy do dyspozycji 2 miesiace od czasu aktywacji kodu (obojetnie, czy gramy czy nie), czy może każdy dzień jest rozliczany z osobna?

@Felessan - jeżeli stopniujesz i osądzasz gry wedle grafiki, to pozostaje mi Ci tylko współczuć...

WoW jest zdecydowanie lepszy niż GW (pod wzgledem grywalności oraz złożoności), bez dwóch zdań, jedyna jego wada w stosunku do GW to, że należy ujśicić abonament co miesiąc (2 w przypadku karty pre-paid)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...