Jump to content
Guest kabura

Diablo (seria)

Recommended Posts

Zastanawiam się, czy istnieją jeszcze gracze, którzy największą radość z grania w Diablo II (samemu, lub z grupą innych bohaterów), czerpią przechodząc każdy rozdział od deski do deski - przeszukując wszystko, słuchając każdej wypowiedzi, pokonując każdego wroga i tworząc postać bez konkretnych "buildów" z Internetu.

Mnie osobiście nigdy nie pociągały "baalruny", bieganie "na pałę", "taxi" itp. Zawsze przechodzę grę spokojnie, w 100%, nawet oglądając te wspaniałe filmy między rozdziałami. Kiedyś zagrałem z przypadkowym człowiekiem w Diablo II, Rozdział drugi. Ów gracz "popchnął" mnie tak, że szybko doszliśmy do Duriela. Zrobiłem coś nie tak - nie pamiętam dokładnie czy nie wszedłem do leża Duriela na czas, w wyniku pierwszy wszedł mój silniejszy kompan co zablokowało dla mnie wejście czy coś w tym stylu... zwyzywał mnie od najgorszych i wyszedł z mojej gry.

Trudno mi się odnaleźć w scenie Diablo II, gdy wchodzę w obecnych czasach na Battle.net i gracze używają takich skrótów, że wydaje się to być innym językiem. Oczywiście nie krytykuję - po tylu latach zwykła gra na pewno się znudziła większości i gracze znaleźli milion sposobów aby urozmaicić sobie rozgrywkę. Niestety, ja tego nie załapałem i dalej tłukę powolnie demony, rozkoszując się światem, klimatem i wątkiem głównym.

Zapewne dlatego nikt nie chce ze mną grać.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.03.2018 o 03:01, aliven napisał:

Przecież są. 

Nie mam. 

Potyczki to marna imitacja PvP dodana na siłę. Mówię o arenach PvP które były zapowiadane przy pokazaniu klasy Wizarda jak i prezentowane na gameplayu. Ich nie ma i już nigdy nie będzie i one są największym argumentem przemawiającym za niespełnionymi obietnicami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Gieszu napisał:

Ich nie ma i już nigdy nie będzie

Znaczy są areny i jest pvp ale nie takie jak pokazali na trailerzy więc zły blizzard nie spełnia obietnic. 

To ja dodam, ze zawsze chciałem taką [beeep]istą walka jak był z bossem jak pokazywali barbarzyńcę. Zły blizzard okłamał i mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D6Ath8T.jpg


Witam!
Zapraszam Wszystkich Graczy Diablo 2 Nowych Oraz Tych z Doświadczeniem Na Prywatny Serwer Diablo 2 Realm

Kilka słów o serwerze:
-Patch 1.13c 
-Mod poprawiającym grę, ale tak żeby zachować w miarę oryginał - lista zmian na forum
-Możliwość Używania d2loadera oraz maphacka - do pobrania na forum
-Spora Grupa Graczy, którzy z chęcią pomogą początkującym 
-PvP Na Zasadach Pcl , Ironman 
-Możliwość Handlu Znanym FG (Forum Gold)
-Organizowane są Eventy - Zwiększające Drop oraz Exp
-Nie potrzeba żadnej aktywacji konta!

Link do strony : https://www.facebook.com/D2realmnet-Diablo-II-Server-419403071807321

Link do Forum: www.d2realm.net
Na forum znajdziecie wszystkie informacje odnośnie jak się połączyć z serwerem 

Filmik Promujący : https://youtu.be/NI_StzpA2Xc

Dołącz do Nas ! ;)

Edited by Krain
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż... Ci, co czekali na remaster, nową część czy nawet na dodatek do trójki, dostali po twarzy. Ta cisza na widowni, podczas trwania pokazu gierki, jest wymownym podsumowaniem całej prezentacji. Nawet prezentator się speszył z tego powodu.

No cóż, jestem mocno zawiedziony.

Edited by Koleus123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie to nawet nie zdziwiło. Już od premiery Diablo III podejrzewałem, że Activision Blizzard zwyczajnie nie ma pomysłu na dobre rozwinięcie serii. Patrząc na to pod tym kątem wykorzystanie marki Diablo, żeby podbić rynek gier mobilnych ma sens. To znaczy, o ile uda im się przekonać do tej gry ludzi, na których im zależy. Chodzą plotki, że celem jest w gruncie rzeczy chiński rynek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie techniczne: czy istnieje jakiś sposób na osiągnięcie rozdzielczości 1080p wraz ze zmianą FOV w D2: LoD 1.14d? Mam Glide Wrappera, ale on z kolei zostawia oryginalne FOV, więc nie do końca uzyskuję to, co bym chciał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎03‎.‎11‎.‎2018 o 06:17, Holy.Death napisał:

Mnie to nawet nie zdziwiło. Już od premiery Diablo III podejrzewałem, że Activision Blizzard zwyczajnie nie ma pomysłu na dobre rozwinięcie serii. Patrząc na to pod tym kątem wykorzystanie marki Diablo, żeby podbić rynek gier mobilnych ma sens. To znaczy, o ile uda im się przekonać do tej gry ludzi, na których im zależy. Chodzą plotki, że celem jest w gruncie rzeczy chiński rynek.

Mnie również to nie dziwi, jeżeli chodzi o kwestie biznesowe to w pełni rozumiem Blizzard. Oczekiwałem informacji o Diablo IV, lecz nie mogę płakać, jeśli tego nie dostałem. To jest ich seria i niech robią co im się żywnie podoba, ja po prostu nie zagram i poczekam na inną odsłonę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wraz ze startem 16 sezonu dostaniemy też całkiem ciekawą łatkę. Oprócz między innymi zmian cyferek w setach, najważniejszym usprawnieniem będzie gwarantowany drop przedmiotów pierwotnych po ukończeniu głębokiej szczeliny 70 poziomu lub wyższym. Fajna sprawa, bo dzięki temu sensu nabierze także granie poza sezonem.

Tutaj jest dokładniejszy opis zmian w patchu i zapowiedź 16 sezonu:
https://eu.diablo3.com/pl/blog/22820656/sezon-16-wspaniałość-zaczyna-się-18-stycznia-18-12-2018#general

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko mam dla wielu z Was zapewne bardzo proste pytanie. Od niedawna gram w Diablo 3 na PS 4, jestem na etapie w którym zdobyłem Kostkę Kanaiego i nie do końca wiem jak/gdzie się zdobywa/nabywa zasoby potrzebne do przekształcania przedmiotów? Mam jeszcze jedno pytanko. Czy podnosić Rangę w Legendarnych Klejnotach można tylko u Urshi poprzejściu Głębokiej Szczeliny czy jest na to inny sposób? Z góry wielkie dzięki 

 

Edited by AfrimnOBa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Materiały potrzebne do zabawy z kostką otrzymasz po wykonaniu zleceń w trybie przygodowym. W każdym akcie jest ich pięć, a po ich wykonaniu wracasz do Tyraela i otrzymujesz nagrodę w postaci składników i innych pierdółek. Co do klejnotów, to ich rangę podnosisz tylko u Urshi i nie ma innej możliwości ich levelovania. Możesz odpalić wzmocnioną szczelinę  uiszczając odpowiednią kwotę, dzięki czemu będziesz miał do rozdysponowania dodatkowy punkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johndzik

Są.
Ja korzystam z moda Diablo 1 HD MOD dostępny na: https://mod.diablo.noktis.pl/download 
Oprócz samego podbicia rozdzielczości, mod dodaje naprawę sporo — nowe postaci, nowy loot, usprawnienia interfejsu. Ogólnie polecam.

 

#Topic
Trochę smutne jest to, że najlepsze co nas — jako fanów serii spotkało to cyfrowe wydanie starej gry. Nie za bardzo to przykrywa smród, jaki zrobił się na ostatnim Blizzconie. Nadchodzące wydania Warcrafta 1 i 2 też tego nie zmienią... Pozostaje cierpliwie czekać.

Edited by Khalim
Niespodziewany Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Khalim

Z okazji premiery Diablo na GOG wygrzebałem płytkę z grą i od premiery męczę nekromantę na powyższym modzie. Poziom trudności jest momentami, eee... Przy tym modzie "goły" Diablo to spacerek. Ownuję potwory na 5-tym poziomie, schodzę na 6-ty i dostaję łomot raz za razem :D. A "najgorsze" jest to, że nawet, jak ragequit zrobię, to i tak za jakiś czas wracam po więcej :D. Osobiście gram na zoomie - pasek tak w 1/3 długości od lewej, bo na full w 1280x1024, cóż, widoczność jest niesamowita ale jakoś mam problem z klikaniem na mobów (tak na marginesie, nie trzeba klikać jak obłąkany, wystarczy kliknąć raz i trzymać przycisk, jak w DII, zresztą z DII sporo jest zapożyczone - waypointy, sety, piętrowy pas na eliksiry, schowek, w tym dzielony z innymi postaciami - to chyba pożyczone z Torchlight, reset mapy po wyjściu z gry...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diablo IV będzie wymagało stałego i ciągłego połączenia z internetem dla wszystkich trybów gry - wyłącznie dla graczy wykorzystujących komputery dla rozgrywki. W momencie braku  dostępu do sieci nie będzie możliwa nawet gra dla pojedynczego gracza. Stałe połączenie z internetem jest kontynuacją polityki firmy Blizzard gdzie poprzednia część trzecia miała podobne wymagania. Warto zwrócić uwagę że powyższe wymagania dotyczą wyłącznie wersji na komputery, gdyż rozgrywka na konsolach dostanie tryb rozgrywki indywidualnej dla pojedynczego gracza. Gracze konsolowi zostaną uprzywilejowani ze względu że nie każdy posiada dostęp do płatnych usług sieciowych wymaganych przez producentów konsol. Oczywiście dla graczy komputerowych i konsolowych ciągły dostęp do sieci gwarantuje zabawę kooperacyjną; handlowania przedmiotami oraz pojedynkowania. Ma to na celu stworzenie zaludnionego świata gry w miastach ze specjalnym połączeniem graczy oraz utworzenia stref do pojedynkowania. Wszelkie wydarzenia i wyzwania oraz wspólny otwarty świat mają wpłynąć na brak liniowej fabuły. Diablo IV ma posiadać cechy gier z gatunku MMO. Silnik gry oferuje system dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe oraz pięć dużych przyległych regionów ale o zróżnicowanych cechach środowiskowych. Rozgrywka umożliwia graczowi dowolną eksplorację świata o ile posiada odpowiedni ekwipunek. Po za miastami w rejonach będzie możliwe spotkanie innych graczy, ilość ich nie została jeszcze uwzględniona ale będą dotyczyć wspólnych wędrówek. Wydarzenia w świecie gry będą dotyczyć odradzania się dużych i mocnych potworów do ich pokonania mogą przystąpić członkowie wspólnej drużyny jak i nieznajomi. Świat gry jest na tyle duży aby  w grze możliwe było korzystanie z wierzchowców w celu ułatwienia szybszego przemieszczania. Konie będą również posiadały przedmioty w celu ich wyposażenia np. zbroje wpłynie to zarówno na wygląd jak i zmniejszenie obrażeń. Dostępne będą umiejętności specjalne przy wykorzystaniu wierzchowców jak potężne obszarowe umiejętności zsiadania.  Jazda przyspieszy eksplorację. Poziom estetyczny grafiki jest mroczny ale zapewnia stosunkowo dobrą czytelność.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Diablo II remaster "zawieszony w czasie". Blizzard próbuje zrobić restart serii. Prezentacja Diablo IV to była wersja Alfa. Beta planowana jest w 2020 roku. Chcą zdefiniować markę na nowo ale bez rewolucji. Bardziej marketingowe zagranie niż większe zmiany w rozgrywce. DIV ma być bardzie powiązane z gatunkiem MMO. Widać po prezentacji weterani serii są zachwyceni, a właśnie na tym im najbardziej zależało.

Edited by cali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szykuje się fajny sezon. Wspomnę o naprawdę sympatycznym towarzyszu którego dostaniemy, ale otrzymamy też całkiem nowe sety, dzięki którym przynajmniej na razie będzie co robić. Zestawy są już dwa, dla mnicha i krzyżowca, ale dla pozostałych klas przyjdzie czas wraz z nowymi aktualizacjami. Pytałem graczy kiedy wystartuje nowy sezon i odparli że za tydzień, więc jest czas na przypomnienie sobie szczególnie tych dwóch klas, które bez wątpienia będą zalegać na tablicy wyników. Ja szykuję Krzyżowca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie zgromadzone materiały potrzebne do zrobienia wersji zremasterowanej Diablo II, pochodzi z baz własnych kopii pracowników, bazują one wyłącznie na wersjach testowych Diablo II. Przez to udało się odtworzyć grę w formie grywalnej z pominięciem znacznej ilości assetów, w tym artystycznych. Przez to aby zrobić remaster należałby odtworzyć je na nowo, co jest pracochłonnym zajęciem, ale do zrealizowania. Produkcja została zawieszona w czasie. Wydaje się jednak że lepszym pomysłem byłby powrót i zrobienie od nowa w formie remake. Przynajmniej przez dłuższy czas się za to nie zanosi. Produkcja Diablo IV obecnie jest największym priorytetem Blizzarda. Inne projekty zostały zawieszone jak np. strzelanka w uniwersum Starcrafta. Osoby pracujący nad innymi projektami w firmie, z wyjątkiem projektów zapowiedzianych, zostali oddelegowani do wsparcia prac na Diablo IV. Znacząco ma to przyspieszyć produkcję i premierę gry pod koniec 2020 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałabym się upewnić, że nie tylko mnie oburza fakt, że wszystko wskazuje na fakt, że podobnie jak w Diablo III na PC nie pogramy ani na padach, ani na splitscreenie, gdzie jedna i druga opcja będzie, oczywiście, dostępna na konsolach. Dlaczego opcje są celowo odbierane graczom i to na długo przed premierą?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SolonyListek napisał:

Chciałabym się upewnić, że nie tylko mnie oburza fakt, że wszystko wskazuje na fakt, że podobnie jak w Diablo III na PC nie pogramy ani na padach, ani na splitscreenie, gdzie jedna i druga opcja będzie, oczywiście, dostępna na konsolach. Dlaczego opcje są celowo odbierane graczom i to na długo przed premierą?

Przytoczone obydwa udogodnienia, przewidziane dla wersji konsolowych, są powiązane i zależne od siebie. Dlaczego więc nie znajdą się w wersji na komputery ?

1) Dlaczego w Diablo III nie pogramy na padach ?

R) Ze względu na interfejs. W wersjach konsolowych, został on uproszczony, względem użycia kontrolera. Wykorzystanie prostego interfejsu, jest podyktowane przez ograniczenia, przy użycia przycisków pada (względem ilości oraz kombinacji, nie może przytłaczać).

2) Dlaczego nie zagramy w splitscreen na PC ?

R) Lokalnie nie jest możliwa rozgrywka. Z wyjątkiem posiadania dwóch kopii gry, uruchomionych na dwóch komputerach. Konsole wykorzystują kilka kontrolerów, o takiej samej konfiguracji. Przekłada się to na wykorzystanie tego samego interfejsu, jak w rozgrywce jednoosobowej. Na PC ze względów że system windows domyślnie rozpoznaje wiele urządzeń sterujących, gdzie wiele klawiatur czy myszy, jako dwa domyślne kontrolery. Nawet przy wykorzystaniu innych kontrolerów (np. padów), z innym systemem we/wy przy innym API. Nie jest możliwe ze względu na brak interfejsu, przewidzianego dla wersji komputerowej, a będącego zgodnym z tymi kontrolerami.

Edited by cali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem sprawna odpowiedź na te kwestie. No, ale... mniejsze firmy z mniejszym budżetem radzą sobie z tymi problemami lepiej, jak Larian przy obu częściach Divinity: Original Sin, czy Crate Entertainment przy Grim Dawn. Chcieć, to móc, po prostu priorytety położone są gdzie indziej, a przy okazji wymieniony problem powoduje, że ludzie kupią więcej niż jedną kopię gry, także wygrana-wygrana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skompletowałem ten nowy zestaw dla krzyżowca i jestem zadowolony. Na razie jest lekko OP, nawet bez zbytniego bawienia się klejnotami, ale jak mi znajomy stwierdził - i co cię to obchodzi, blizz niech się martwi o balans i zapewne znerfi statystyki tego zestawu, a na razie baw się póki czas i zbieraj dobre żelastwo. I tak będę robił do końca tego sezonu, bo akurat blizz się popisał tymi setami. Ludzie chwalą też ten set dla mnicha, ale ja nie znaju, bo nigdy tą klasą nie grałem w trójce (serio, gra ma kilka lat na karku, a ja nawet nie zacząłem grać tą klasą. Jakoś mnie zniechęca, nie wiem czemu). W każdym razie polecam pograć chociaż dla nowych setów, bo dają radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...