Blackhand Napisano Marzec 14, 2019 Zgłoś Share Napisano Marzec 14, 2019 @Khalim Z okazji premiery Diablo na GOG wygrzebałem płytkę z grą i od premiery męczę nekromantę na powyższym modzie. Poziom trudności jest momentami, eee... Przy tym modzie "goły" Diablo to spacerek. Ownuję potwory na 5-tym poziomie, schodzę na 6-ty i dostaję łomot raz za razem . A "najgorsze" jest to, że nawet, jak ragequit zrobię, to i tak za jakiś czas wracam po więcej :D. Osobiście gram na zoomie - pasek tak w 1/3 długości od lewej, bo na full w 1280x1024, cóż, widoczność jest niesamowita ale jakoś mam problem z klikaniem na mobów (tak na marginesie, nie trzeba klikać jak obłąkany, wystarczy kliknąć raz i trzymać przycisk, jak w DII, zresztą z DII sporo jest zapożyczone - waypointy, sety, piętrowy pas na eliksiry, schowek, w tym dzielony z innymi postaciami - to chyba pożyczone z Torchlight, reset mapy po wyjściu z gry...). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Listopad 2, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2019 (edytowany) Diablo IV będzie wymagało stałego i ciągłego połączenia z internetem dla wszystkich trybów gry - wyłącznie dla graczy wykorzystujących komputery dla rozgrywki. W momencie braku dostępu do sieci nie będzie możliwa nawet gra dla pojedynczego gracza. Stałe połączenie z internetem jest kontynuacją polityki firmy Blizzard gdzie poprzednia część trzecia miała podobne wymagania. Warto zwrócić uwagę że powyższe wymagania dotyczą wyłącznie wersji na komputery, gdyż rozgrywka na konsolach dostanie tryb rozgrywki indywidualnej dla pojedynczego gracza. Gracze konsolowi zostaną uprzywilejowani ze względu że nie każdy posiada dostęp do płatnych usług sieciowych wymaganych przez producentów konsol. Oczywiście dla graczy komputerowych i konsolowych ciągły dostęp do sieci gwarantuje zabawę kooperacyjną; handlowania przedmiotami oraz pojedynkowania. Ma to na celu stworzenie zaludnionego świata gry w miastach ze specjalnym połączeniem graczy oraz utworzenia stref do pojedynkowania. Wszelkie wydarzenia i wyzwania oraz wspólny otwarty świat mają wpłynąć na brak liniowej fabuły. Diablo IV ma posiadać cechy gier z gatunku MMO. Silnik gry oferuje system dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe oraz pięć dużych przyległych regionów ale o zróżnicowanych cechach środowiskowych. Rozgrywka umożliwia graczowi dowolną eksplorację świata o ile posiada odpowiedni ekwipunek. Po za miastami w rejonach będzie możliwe spotkanie innych graczy, ilość ich nie została jeszcze uwzględniona ale będą dotyczyć wspólnych wędrówek. Wydarzenia w świecie gry będą dotyczyć odradzania się dużych i mocnych potworów do ich pokonania mogą przystąpić członkowie wspólnej drużyny jak i nieznajomi. Świat gry jest na tyle duży aby w grze możliwe było korzystanie z wierzchowców w celu ułatwienia szybszego przemieszczania. Konie będą również posiadały przedmioty w celu ich wyposażenia np. zbroje wpłynie to zarówno na wygląd jak i zmniejszenie obrażeń. Dostępne będą umiejętności specjalne przy wykorzystaniu wierzchowców jak potężne obszarowe umiejętności zsiadania. Jazda przyspieszy eksplorację. Poziom estetyczny grafiki jest mroczny ale zapewnia stosunkowo dobrą czytelność. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Diablo II remaster "zawieszony w czasie". Blizzard próbuje zrobić restart serii. Prezentacja Diablo IV to była wersja Alfa. Beta planowana jest w 2020 roku. Chcą zdefiniować markę na nowo ale bez rewolucji. Bardziej marketingowe zagranie niż większe zmiany w rozgrywce. DIV ma być bardzie powiązane z gatunkiem MMO. Widać po prezentacji weterani serii są zachwyceni, a właśnie na tym im najbardziej zależało. Edytowano Listopad 12, 2019 przez cali Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deathroll2097 Napisano Listopad 16, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2019 Szykuje się fajny sezon. Wspomnę o naprawdę sympatycznym towarzyszu którego dostaniemy, ale otrzymamy też całkiem nowe sety, dzięki którym przynajmniej na razie będzie co robić. Zestawy są już dwa, dla mnicha i krzyżowca, ale dla pozostałych klas przyjdzie czas wraz z nowymi aktualizacjami. Pytałem graczy kiedy wystartuje nowy sezon i odparli że za tydzień, więc jest czas na przypomnienie sobie szczególnie tych dwóch klas, które bez wątpienia będą zalegać na tablicy wyników. Ja szykuję Krzyżowca. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Listopad 19, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2019 Wszystkie zgromadzone materiały potrzebne do zrobienia wersji zremasterowanej Diablo II, pochodzi z baz własnych kopii pracowników, bazują one wyłącznie na wersjach testowych Diablo II. Przez to udało się odtworzyć grę w formie grywalnej z pominięciem znacznej ilości assetów, w tym artystycznych. Przez to aby zrobić remaster należałby odtworzyć je na nowo, co jest pracochłonnym zajęciem, ale do zrealizowania. Produkcja została zawieszona w czasie. Wydaje się jednak że lepszym pomysłem byłby powrót i zrobienie od nowa w formie remake. Przynajmniej przez dłuższy czas się za to nie zanosi. Produkcja Diablo IV obecnie jest największym priorytetem Blizzarda. Inne projekty zostały zawieszone jak np. strzelanka w uniwersum Starcrafta. Osoby pracujący nad innymi projektami w firmie, z wyjątkiem projektów zapowiedzianych, zostali oddelegowani do wsparcia prac na Diablo IV. Znacząco ma to przyspieszyć produkcję i premierę gry pod koniec 2020 r. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SolonyListek Napisano Listopad 20, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 20, 2019 Chciałabym się upewnić, że nie tylko mnie oburza fakt, że wszystko wskazuje na fakt, że podobnie jak w Diablo III na PC nie pogramy ani na padach, ani na splitscreenie, gdzie jedna i druga opcja będzie, oczywiście, dostępna na konsolach. Dlaczego opcje są celowo odbierane graczom i to na długo przed premierą? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Listopad 20, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 20, 2019 (edytowany) 2 godziny temu, SolonyListek napisał: Chciałabym się upewnić, że nie tylko mnie oburza fakt, że wszystko wskazuje na fakt, że podobnie jak w Diablo III na PC nie pogramy ani na padach, ani na splitscreenie, gdzie jedna i druga opcja będzie, oczywiście, dostępna na konsolach. Dlaczego opcje są celowo odbierane graczom i to na długo przed premierą? Przytoczone obydwa udogodnienia, przewidziane dla wersji konsolowych, są powiązane i zależne od siebie. Dlaczego więc nie znajdą się w wersji na komputery ? 1) Dlaczego w Diablo III nie pogramy na padach ? R) Ze względu na interfejs. W wersjach konsolowych, został on uproszczony, względem użycia kontrolera. Wykorzystanie prostego interfejsu, jest podyktowane przez ograniczenia, przy użycia przycisków pada (względem ilości oraz kombinacji, nie może przytłaczać). 2) Dlaczego nie zagramy w splitscreen na PC ? R) Lokalnie nie jest możliwa rozgrywka. Z wyjątkiem posiadania dwóch kopii gry, uruchomionych na dwóch komputerach. Konsole wykorzystują kilka kontrolerów, o takiej samej konfiguracji. Przekłada się to na wykorzystanie tego samego interfejsu, jak w rozgrywce jednoosobowej. Na PC ze względów że system windows domyślnie rozpoznaje wiele urządzeń sterujących, gdzie wiele klawiatur czy myszy, jako dwa domyślne kontrolery. Nawet przy wykorzystaniu innych kontrolerów (np. padów), z innym systemem we/wy przy innym API. Nie jest możliwe ze względu na brak interfejsu, przewidzianego dla wersji komputerowej, a będącego zgodnym z tymi kontrolerami. Edytowano Listopad 20, 2019 przez cali Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SolonyListek Napisano Listopad 21, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 21, 2019 Całkiem sprawna odpowiedź na te kwestie. No, ale... mniejsze firmy z mniejszym budżetem radzą sobie z tymi problemami lepiej, jak Larian przy obu częściach Divinity: Original Sin, czy Crate Entertainment przy Grim Dawn. Chcieć, to móc, po prostu priorytety położone są gdzie indziej, a przy okazji wymieniony problem powoduje, że ludzie kupią więcej niż jedną kopię gry, także wygrana-wygrana. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deathroll2097 Napisano Listopad 26, 2019 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2019 Skompletowałem ten nowy zestaw dla krzyżowca i jestem zadowolony. Na razie jest lekko OP, nawet bez zbytniego bawienia się klejnotami, ale jak mi znajomy stwierdził - i co cię to obchodzi, blizz niech się martwi o balans i zapewne znerfi statystyki tego zestawu, a na razie baw się póki czas i zbieraj dobre żelastwo. I tak będę robił do końca tego sezonu, bo akurat blizz się popisał tymi setami. Ludzie chwalą też ten set dla mnicha, ale ja nie znaju, bo nigdy tą klasą nie grałem w trójce (serio, gra ma kilka lat na karku, a ja nawet nie zacząłem grać tą klasą. Jakoś mnie zniechęca, nie wiem czemu). W każdym razie polecam pograć chociaż dla nowych setów, bo dają radę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Maj 11, 2020 Zgłoś Share Napisano Maj 11, 2020 Słyszałem plotkę, że Diablo II ma być zremasterowane. Normalnie byłaby to dobra wiadomość, ale po Warcraft 3: Refunded moja reakcja to silny sceptycyzm. Sytuację pogarsza to, że ponoć nie mają kodu źródłowego Diablo II, więc grę będą robić praktycznie od zera (ma to robić studio Vicarious Visions z Activision). Nie wiem na ile w tym wszystkim jest prawdy, ale nie nastraja to optymistycznie do tego projektu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...