Jump to content
Guest kabura

Diablo (seria)

Recommended Posts

W związku z tym, że dotarłem do "Inferno" i nabiłem Demon Hunterem, 2. poziom mistrzowski, mogę się podzielić kolejnymi spostrzeżeniami na temat edycji konsolowej.

Jak już jesteśmy przy poziomach mistrzowskich to wreszcie widzę te zapowiadane zmiany "w praniu", bo ta edycja to taka wersja pomiędzy tym, co mamy obecnie na PC, a tym co przyniesie dodatek. Chodzi o to, że nabijając ten 2. poziom mistrzowski okazuje się, że każda z moich pozostałych 9 postaci (które obecnie służą za magazyny), również znalazła się na tym poziomie mistrzowskim. Gdy jesteśmy w głównym menu i (przykładowo) wybiorę czarodziejkę, którą jeszcze w ogóle nie grałem to pod jej imieniem pokaże się "Poziom 1 (2)". Najlepsze jest to, że gdy swoją główną postacią dobijemy do - weźmy na to - 40. poziomu mistrzowskiego, to wszystkie klasy, którymi nie graliśmy posiądą bonusy wynikające z paragon leveli, czyli znajdowanie przedmiotów magicznych i złota. Ich opis będzie wyglądał jakoś tak: "Poziom 1 (40)" i wyruszenie z nimi w teren będzie się wiązało z jeszcze bardziej wypasionym "dropem", który będzie tylko czekał na wylosowanie.

Jak już jesteśmy przy "dropie", to powiem tylko, że gdyby na kompie wypadało mi to, co mam na Xboksie, to byłbym bogatym człowiekiem. Dzisiaj wypadł mi schemat - UWAGA - "Los Caina". Coś, co w domu aukcyjnym chodzi za około 800 baniek, a dropi tak rzadko, że chyba tylko Jay Wilson wraz z zaufanymi programistami mógł doświadczyć tego "dropnięcia" w wersji deweloperskiej gry. Dzięki temu schematowi mogę robić wszystkie cztery elementy zestawu Caina, a koszt wykonania jest po prostu śmieszny. Ten jego laurowy berecik można zrobić za 4200 sztuk złota + 40 słoików + 15 kłów. Jakby tego jeszcze było mało, to podczas "craftowania" działa zasada "smart dropu", czyli podchodząc do kowala Łowcą Demonów i prosząc o wykonie zestawu, to oczywiście (między innymi) będzie wylosowana "Zręczność", gdy poprosimy go Szamanem, to Headrig Eamon wylosuje nam "Inteligencję" i tak dalej.

Ale to jeszcze nie koniec dobrych wieści, bo mamy klejnoty. Gdy rozpocząłem grę na "Inferno" to schematy na najlepsze wersje klejnotów zaczęły już się pojawiać w ruinach Starego Tristram, czyli naprawdę szybko. Jestem dopiero w II Akcie, a już mam plany na zrobienie dwóch klejnotów w wersjach markizowych. I teraz przychodzi najlepsze - aż nie mogłem w to uwierzyć, gdy po raz pierwszy spojrzałem na koszt wykonania tego najlepszego kamienia. Otóż jest on SKANDALICZNIE niski :). Zacznijmy może o tego, że aby wykonać mocniejszą wersję jakiegokolwiek klejnotu, to w wyższych "tierach" wersji pecetowej potrzebujemy 3 x klejnot poziomu niższego, jakieś księgi tajemnic + MASA złota. Na konsoli potrzebujemy tylko 2 x klejnot poziomu niższego i płacimy dosłownie grosze. Ile? Odpowiem przykładem. Wykonanie Markizowego Topazu wymaga 2 klejnotów niższego poziomu, 5 ksiąg tajemnic, 2 demoniczne esencje i 50 000 sztuk złota. Dla porównania już nawet nie będę pisał, ile to samo kosztuje na PC, powiem jedynie, że za samo wyciągniecie z gniazda rzeczonego cacka trzeba wybulić 5 000 000...

Co jeszcze... Aha - "Męstwo Nefalemów". Występują jego 2 rodzaje: o działaniu krótkim i długim. Te o działaniu krótkim, czyli do minuty (z możliwością przedłużania wraz z kolejnym, szybkim wybijaniem demonów) zostało już przeze mnie wcześniej opisane. W wielkim skrócie: po dużych grupach ubitych wrogów, zbieramy złote kule (dwa razy większe od kuli zdrowia) "Chwały Nefalemów". Gdy zbierzemy jedną, to zwiększą się szanse na znajdowanie złota i magicznych przedmiotów. Gdy podniesiemy dwie, to dodatkowo zwiększy się mnożnik na zdobywanie doświadczenia oraz demony będą dodatkowo rażone wiązkami błyskawic przy każdym naszym ataku. Gdy podniesiemy trzy takie złote kule to mamy wszystko to, co wcześniej opisałem + łańcuchowe ataki błyskawicami, które przeskakują z demona na demona, robiąc im z paska życia "jesień średniowiecza". Super sprawa.

Drugie, to tradycyjne "Męstwo Nefalemów", które zdobywamy zabijając elitarne potwory, czempionów lub otwierając "Oszałamiające skrzynie". Jeżeli chodzi o podobieństwa do wersji PC, to nadal trwa ono 30 minut, a zabicie kolejnej "elity" lub "unikata" odświeża licznik. Różnice natomiast są takie, że na konsoli "stackuje się" maksymalnie do wartości "x 3" i może się łączyć z "Chwałą Nefalemów" opisaną powyżej. Wtedy wszystkie efekty się sumują, a procentowa ilość "magic finda" i "gold finda" może spokojnie osiągać trzycyfrowe wartości.

Jakiś czas temu obejrzałem sobie na You Tube gameplay Rocka, który ogrywał betę Diablo III: Reaper Of Souls i muszę przyznać, że część zmian, które dosięgną pecety jest już na konsoli. Są między innymi te złote kule "Chwały Nefalemów", zostanie troszkę zmienione okno opisu statystyk postaci (podczas przeglądania ekwipunku), pojawią się poziomy mistrzowskie, wśród "pierwszolevelowców" (pod warunkiem, że innym bohaterem wylecimy mocno do przodu), rzadsze wypadanie lootu, ale za to wartościowego i dopasowanego do naszej klasy.

Teraz zmiany, które zagoszczą na obu platformach. Loot. W końcu warto (a nawet trzeba) będzie podnosić biały złom, ponieważ będzie go można rozbijać na kowadle i wyciągać jakiś składnik, który będzie potrzebny do wykonania magicznych przedmiotów. Kolejna poprawka, która mnie niezmiernie cieszy jest taka, że KAŻDY niebieski, zółty, czy brązowy przedmiot będzie się rozkładał na jeden rodzaj słoików. Czyli - obrazowo tłumacząc - dając kowalowi na przemiał niebieski przedmiot z "Normala" i niebieski z "Inferno", to słoiki, które nam przekaże będą takie same. Jeden rodzaj słoika niebieskiego, z żółtych tylko i wyłącznie łza, siarka + jakiś nowy, 70-cio levelowy. Koniec z tą idiotyczną egzotyką, typu "migotliwa esencja", "subtelna esencja", "ząb", "oko", "kopyto" i tak dalej. Poza tym plotkuje się, że sprzęt "wycraftowany" będzie zawsze bardziej wymaksowany od "wydropionego" z potworów. Rzemieślnicy nabiorą w końcu sensu, bo dotychczasowe marnotrawienie u nich złota nie jest niczym motywującym do korzystania z ich usług.

Podsumowując: po zmianie głównodowodzącego mamy same zmiany na plus. Podejrzewam, że po wydaniu dodatku nawet znikną spamerzy czatowi z kretyńskim sloganem "wts", bo nie dość, że przedmioty będą w większości przypisywane do konta, to "drop" będzie tak mocny, że każdy sobie sam znajdzie wypasiony sprzęcior.

W obliczu obecnego stanu rzeczy, wersji pecetowej nawet nie chcę mi się obecnie uruchamiać. W momencie wypuszczenia dodatku - kupuję go w dzień premiery i wracam do Diablo III na kompie. Obecnie nie ma to kompletnie żadnego sensu.

P.S. Ferrou? Jeżeli to czytasz (a wiem, że o tym kiedyś wspominałeś) - Sygnet Leoryka dropnął mi w ilości dwóch sztuk. Ne level 23 i 47. Oczywiście oba dają boosta do zdobywania doświadczenia i chyba nie muszę mówić, jakiego to da kopa w połączeniu z zestawem Caina i Pierścieniem Piekielnego Ognia ;) ? Jeszcze tylko muszę "wydropić" schemat na zestaw Borna (lub samą broń i zbroję), a XP-ki będą leciały w tempie logarytmicznym :) .

Edited by Wuwu1978
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie, tworzysz takie kobyły o czwartej nad ranem? Do baby byś się przytulił lepiej :P

To dopowiem, a propos kamyczków, że kraftowanie markizów w nadchodzącym dodatku może okazać się bezcelowe, gdyż jak pokazuje beta, markizy będzie można dropić - tak jak obecnie kamyczki niższego rzędu. Dodatkowo markizy nie będą już tymi najlepszymi - Blizzard wprowadził dodatkowe CZTERY wyższe "stadia" klejnotów.

http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/54/636/2.jpg

Od góry:

Markizowe

Imperial

Flawless Imperial

Royal

Flawless Royal

Niestety nie jest do końca pewne jaki będzie koszt pozbycia się Markizów z gniazd. Niemniej, jeśli okaże się bez zmian, czyli 5 baniek, to zawsze będzie można taki przedmiot zniszczyć a kamyczek i tak zostanie ;)

Z różnorakich streamów bety RoS'a widać ewidentnie, że obecny topowy sprzęt, po ukazaniu się dodatku (a ściślej systemu Loot 2.0) nie będzie warty funta kłaków. Pozwolę sobie zapodać link do przykładowych przedmiotów legendarnych nowego już systemu:

http://www.diablofans.com/%20diablofans%20stream%20ros

Trzeba trochę "zjechać na dół" - nagłówek "Over 140 Legendary Screenshot

Patrząc na wartości tych przedmiotów wnioski nasuwają się same. Mistyczka nie pomoże ze wszystkimi starymi przedmiotami. Owszem, może i podniesie DPS jakiejś broni ale tym samym nic nie będzie można już zrobić z podstawowymi statystykami (int/str/dex)

Tak czy siak, w obliczu opublikowanych zmian i mnie nie bardzo się chce grać w obecną "trójkę". A zmian ma być od groma, zarówno w kontekście itemów, kraftów, jak i świata gry (nowe zadania, wyzwania itp.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, lekko odbiegające od Waszej dotychczasowej dyskusji na temat zmian, które wprowadzi RoS. Otóż mam w planach po 10 grudnia zakupić sobie Diablo III, bo cena jest już znośna(tj. 110-120 zł). Nasunęło mi się pytanie. Czy jest sens kupywać teraz Diablo III, skoro wychodzi dodatek? Czy jeśli będę chciał grać w podstawkę do będę musiał posiadać RoS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie będziesz musiał posiadać dodatku, żeby grać w podstawkę. Właśnie dlatego jakiś czas przed wyjściem RoS Blizzard wprowadza patcha, w którym będziemy mieli do czynienia z nowym lootem (tym z Reaper of Souls), więc się nie zastanawiaj i kupuj Diabełka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bałem się, że w momencie, gdy kupie już Diaboła to za dwa miesiące wyjdzie dodatek i będę musiał go kupywać za kolejne 100+zł. Wielkie dzięki za odpowiedź, zaniedługo będziem expić w Sanktuarium.

#edit

Przy okazji. Jest sens robić sobie DH? Przyznam, że jestem strasznie ciekawy tej postaci, wiem co to kite i tak dalej, ale doszły mnie słuchy, że straszliwie ciężko jest nim na wyższych poziomach trudności. Czy to prawda?

Edited by KuniOl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatek to tylko nowe elementy gry jak nowy akt, nowa klasa, jakiś dodatkowy sprzęt itd. Gra ciągle będzie sprawna i zapewne aktualizowana.

Jest sens robić dowolną klasę - każdą można grać, kwestia gustu i sprzętu. Póki co jest z tym drugim różnie. Często w pewnym momencie człowiek zatrzymuje się w rozwoju, bo nie leci nic, co można by było ubrać, a kasy ciągle mało by coś kupić w domu aukcyjnym. Patch ma rozwiązać problem dropu oraz parę innych rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy okazji. Jest sens robić sobie DH? Przyznam, że jestem strasznie ciekawy tej postaci, wiem co to kite i tak dalej, ale doszły mnie słuchy, że straszliwie ciężko jest nim na wyższych poziomach trudności. Czy to prawda?

Cóż, to chyba prawda :) . Ogólnie mówiąc jest to klasa, która idzie w zadawanie jak największych obrażeń, a kwestię własnej obrony pozostawia na dalszym planie - coś na zasadzie - "A, jakoś to będzie" :trollface: .

Ferrou? Obejrzałem sobie kilka cacek z tego Twojego linka, ale to mnie już przeraziło: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/54/936/stalgards-decimator.jpg .

Przecież Diablo będzie wtedy na góra 2 hity :) . 4478 DPS, +1276 do siły, +1233 do witalności... Matko Boska...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UP: W dwójce też Diablo dało się zabić na kilka uderzeń jak się wiedziało czym. Poza tym poziom trudności zostanie pewnie odpowiednio zwiększony, bo w chwili obecnej z takimi itemami to nawet mp10 nie stanowiłoby żadnego wyzwania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"To dopowiem, a propos kamyczków, że kraftowanie markizów w nadchodzącym dodatku może okazać się bezcelowe, gdyż jak pokazuje beta, markizy będzie można dropić - tak jak obecnie kamyczki niższego rzędu."

Pomyślcie trochę proszę - beta to beta i jedyny powód dla którego tak lecą kamienie (i legendarne itemy, co było potwierdzone przez Blizz zresztą), to to by testerzy mogli testować end-game i szukać bugów, jak np. ze stackującym się cooldown reduction z diamentów.

I up - potwory mają setki milionów hp, czasem miliardy na Torment VI, więc nie martwiłbym się w dalszej mierze (oraz po odpowiednim balansie skilli/itemów i CB/poprawieniu błędów i bugów w skillach) o brak wyzwań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba trochę "zjechać na dół" - nagłówek "Over 140 Legendary Screenshot

Jak patrze to już się boję tego dodatku.... coś w życiu poza graniem w DIII trzeba robić... tyle innych fajnych gier czeka :/

Tak czy siak, w obliczu opublikowanych zmian i mnie nie bardzo się chce grać w obecną "trójkę". A zmian ma być od groma, zarówno w kontekście itemów, kraftów, jak i świata gry (nowe zadania, wyzwania itp.)

Ja się zastanawiam czy nie dociągnąć pozostałej 5 postaci na 60 level?

Przy okazji. Jest sens robić sobie DH? Przyznam, że jestem strasznie ciekawy tej postaci, wiem co to kite i tak dalej, ale doszły mnie słuchy, że straszliwie ciężko jest nim na wyższych poziomach trudności. Czy to prawda?

W dużej mierze zależy co wydropisz. Ja DH grałem do 29 paragona (bo wtedy wypadł mi SKORN i barab okazał się fajniejszy :) ) Problem miałem gdzieś w połowie inferno, ale teraz nie ma się co przejmować bo na AH za psie pieniądze kupisz sprzęt pozwalający na bezstresową grę.

Ogólnie mówiąc jest to klasa, która idzie w zadawanie jak największych obrażeń, a kwestię własnej obrony pozostawia na dalszym planie - coś na zasadzie - "A, jakoś to będzie" trollface.gif .

Gra DH to przede wszystkim mobilność. Zmień tego strzelca wyborowego na co innego i naucz się grać na dystans :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja trochę nie w temacie dodatku...

Odpaliłam wczoraj Diabła na PS3 i jestem zadowolona niezmiernie (tym bardziej, że udało sie go wyrwać za pół ceny z okazji BF). Sterowanie z początku "dziwne" juz opanowałam i całkiem dobrze się gra na padzie. Czasem tylko postać się jakby zacina i nie można się obrócić, ani poruszać, ale nie wiem czego to wina, czy słabego netu, czy gry, czy pada, czy mechaniki...

Ogólne wrażenie jest takie, że gra jest trudniejsza. Ubicie Króla Szkieletów dla 9-cio lvlowej czarki i 9-cio lvlowego barba było nie lada wyzwaniem, a to tylko poziom medium. Na PC ubijanie KS nawet w samotności nie było trudne...

Co do dropu nie mam zdania, bo doszliśmy do wspomnianego KS (po sześciu godzinach, hihi), a na niskich lvl jak wiadomo lecą crapy. Mój luby dopiero zaczał przygodę z DIablo, więc zaglądamy w każdy kąt, czytamy wszystko o skillach, porównujemy zbroje i bronie, uczymy się czytać statsy i takie tam. Potem zacznie się prawdziwa gra.

Gra sie bardzo przyjemnie. Jakoś większy fan jest z grania w coopie, kiedy siedząc obok siebie można komentować i rozmawiać, bez konieczności pisania na klawiaturze. Dziś ruszamy dalej, mam nadzieję, że teraz juz pójdzie znacznie szybciej (C. opanował już podstawy, więc będzie mniej tłumaczenia) i przebijemy się do Koszmaru ;)

Jeszcze jedno. Diablo jest grą potężną, niezniszczalną, doskonałą. Mam na to dowód, który siedzi obok na kanapie. Jeśli osoba, która nie jest graczem (nawet okazjonalnym), która odbiła się od takich tytułów jak CoDMW2 (bardzo chciał wojennej strzelanki), Alfa Protocol (to wyglądało mu fajniej niż CoD), Uncharted (tu się w sumie oboje odbiliśmy, bo nie wiem czemu byłam przekonana, że to przygodówka, hehe, choć ja przy grze zostałam) etc. siedzi, tłucze i nie chce "oddać pada", to znaczy, że spotkała grę doskonałą! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe.. i po chłopie.

Konsolową wersje to ja sobie kupię w wydaniu na PS4. Bardziej chyba dla dzieci bo samemu ciężko będzie się rozstać z kontem na BN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie ta gra ma coś takiego w sobie, że się w ogóle nie nudzi. Ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem, a już "trochę" gier w życiu ograłem. Nie wiem, czym jest to spowodowane. Chęcią wybicia wszystkich demonów w Sanktuarium? Niekończącą się pogonią za coraz mocniejszymi przedmiotami? Chęcią zrobienia ze swojej postaci Terminatora? Tak, czy siak ta pozycja ma w sobie to nieuchwytne "coś" i żałuję bardzo, że nie zacząłem z nią wcześniej swojej przygody.

Edited by Wuwu1978

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej późno niż wcale ;) Ma w sobie ma... co prawda w trójkę nie młócę jak szalona, ale w dwójce spędziłam siedem lat z górką codziennego grania... ach.

Wracając jednak do trójki na PS3... Nie doszlismy do koszmaru, tylko do końca pierwszego aktu. Zapomniałam jak się gra z nowicjuszem... gadanie z każdym enpecem, czytanie statsów każdego przedmiotu etc. :) Do tego w coopie trochę trwa przejrzenie ekwipunku, zmiana skilli, zezłomowanie crapów... trzeba to robić po kolei.

Co do dropu... nie wiem jeszcze na ile to kwestia poprawienia, na ile kwestia farta, ale... w drodze do Arachnei wydropiło całkiem fajne legendarne buty dla mojej zabójczyni (+dex, +8% do szybkości poruszania się, +vit, +mf i jeszcze jakieś dwie staty) a u Leoryka wypadł Pierścień Leoryka (+ dex, +21% exp i dalej nie pamiętam). Nie są to jakieś megahiper itemki, ale wypadły na normalu i są całkiem przydatne, a biorąc pod uwagę, że w pecetowej wersji pierwsza legenda wypadła mi po 108h gry, gdzieś w zakamarkach Inferno i była kompletnie bezużyteczna - jest postęp!

Te Męstwa Nefalemów w postaci żółtych baniek są całkiem fajne. Kiedy gracz przebija się przez chmary niemilców, trochę tego wypada i z tego, co zauważyłam stackuje się, bo bonusy po kilku grupkach potworków stają się zauważalne.

Zabójczyni wciąż zdaje się być OP ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabójczyni w d3? Grałbym trollface.gif

Chłopakowi pogratuluj dziewczyny - wspólne zainteresowania to najlepsze, co się związkowi może przytrafić ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ta... Łowczyni Demonów. Ale to przeciez Zabójczyni :) Nawet wygląda podobnie ;) A jak ładnie fikołki robi i wali niemilce z półobrotu! Aż miło popatrzeć.

Taa, pogratuluje, dzięks ;) Chyba wreszcie znalazłam grę dla niego i z czystym sumieniem możemy marnować czas na radosną młóckę, gdyż robimy to razem. Ironia losu, cały czas Diabeł był pod ręką, haha, a my szukaliśmy jakichś CoDów i innych takich. Bardzo polubił też Journey, ale to zupełnie inna bajka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co wy macie do tych legend w wersji na pieca. Pierwsze przejście gry na normalu (jakieś 2 miechy temu więc może przedtem był jakiś patch) i wydropiły mi 4 legendy. Fakt że niezbyt przydatne dla mojej łowczyni, ale dropły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potem poleciałoby Ci jeszcze z 400, z czego 395 na inferno...równie nieprzydatnych :) Tak to mniej więcej wygląda w pecetowym D3 i to odróżnia je od innych lepiej pomyślanych pod tych względem h'n's. Na szczęście wszystkie znaki na niebie wskazują, że nowy dyrektor (który w przeciwieństwie do poprzedniego wie, że nie dowodzi ekipą WoWa) wraz z patchem przed dodatkiem i przez sam dodatek, problem w sporym stopniu rozwiąże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przy dobrych wiatrach dropie 5-7 legend przy jednym posiedzeniu, jednocześnie od kilku miesięcy nie udało mi się znaleźć nic co mógłbym założyć mojemu mnichowi, albo nawet sprzedać na AH. Wszystko leci na siarkę, nawet nie chce mi się sprawdzać czy dostanę coś za to na AH. Zwłaszcza jak widzę broń z dobrymi statami i 700 dps :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

cóż zrobić. Mnie tam i tak najbardziej denerwuje to, że gdy się trafi dużo niemilców to gra tnie niemiłosiernie, dlatego też często ginę. Mimo tego jakoś mnie diabełek nie odstrasza, bo młócka daje piekielną frajdę. Torchlight2, czy takie Path of Exile mogą się schować. Nawet mnie nie irytuje jak dostaje śmieci.

I cały czas licze na to, że w przyszłości dadzą sporo więcej miejsca na różnorakie żelastwo, bo uwielbiam je kompletować (naście lat temu uwielbiałem pokemony i może z tego mi zostało ;))

PS I gram solo, nie w coopie.

Edited by 2real4game

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już gram to tylko w co-opie, bo jedyne sensowne zajęcie w D3 na ten moment to klepanie paragonów, a w czteroosobowym party jest duży bonus do expa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no można jeszcze szukać unikalnych... i przy okazji nabijać paragony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko co wydropisz teraz po premierze dodatku będzie bardzo słabe, bo loot 2.0 zakłada całkiem nowe losowanie i dodaje nowe affixy. Paragony jest sens bić, bo doświadczenie (nie poziom!) ze wszystkich postaci będzie się sumować i przechodzić na nowy system. Im więcej nabijemy teraz, tym lepszy start w lepszym świecie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawno tu nie zaglądałem, bo rzuciłem grę w kąt już dawno temu (miesiąc po premierze), jednak mam ochotę zdrowo pomordować hordy złych demonów, więc moje pytanie.

Czy D3 jest już dużo bardziej niż to było rok temu?

Pamiętam moją frustrację gdy po dojściu do inferno stwierdziłem "ocb?" 3 poziomy zaliczone i ani jednej legendy. Potem powoli nie było co robić i jednak poziom inferno i solowanie 3-4 grup elit było nie do przejścia (koszty naprawy). Po czasie stwierdziłem, że D3 nie ma tej samej magii co poprzedniczka.

Czy zbliżający się dodatek będzie dla Diablo 3, tym czym LoD był dla dwójki?

@Ripi

A na kiedy planowana jest data łatki? Bo przypuszczam, że ona wychodzi przed samym dodatkiem.

Edited by kruzd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to wygląda na razie. Przynajmniej z mojego punktu widzenia, czyli osoby, która jak Ty na trójkę była cięta już po krótkim czasie obcowania, gameplaye z bety ROS i informacje od nowej ekipy zarządzającej zapowiadają kolosalną zmianę na lepsze.

A jeśli odbiłeś się od gry tak szybko, to nie sądzę, byś miał po co wracać przed wydaniem łatki 2.0 i samego dodatku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...