Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

chuck29

Mały upgrade komputera...

Polecane posty

Witam,
w najbliższym czasie planuję nieco ożywić mój dotychczasowy sprzęt. Nie jestem maniakiem grafiki, zresztą nie posiadam na to aż tylu wolnych środków, a komputer nie jest głównym hobby.
Ile planuję wydać? Ok 1500-1600zł
Co chcę wymienić? Obecnie kartę graficzną, oraz monitor
Jaki sprzęt obecnie posiadam?

  • Pamięć Corsair XMS3 DDR3 8GB 1600MHz 9CL 8Gb
  • Płyta główna ASRock B75 Pro3 Intel B75 LGA 1155 
  • Procesor Intel CORE i5-3470 3,2GHz BOX 6M LGA1155
  • Karta Graficzna PALIT GeForce GTS 450 512MB DDR5/128bit DVI/HDMI PCI-E 
  • Zasilacz Fortron FSP500-60GHN 80 plus bronze

Jak widać nie należy już do najnowszych, ale wciąż dzielnie walczy. Zasilacz zakładam, że wystarczy (mam przynajmniej taką nadzieję)
Co mam na oku?

Na koniec pytanie, a raczej chęć upewnienia się, czy faktycznie karty Nvidia nie wspierają w żaden sposób FreeSync. Jest to logiczne ze względu na konkurencyjną technologię z "g" w nazwie, ale wolę mieć to czarno na biały :)
Z góry dziękuję za zainteresowanie i wszelkie komentarze. Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chuck29 napisał:

Grafika: https://www.x-kom.pl/p/426410-karta-graficzna-nvidia-palit-geforce-gtx-1050-ti-dual-4gb-gddr5.html AMD przez kryptowaluty dalej nie spadło z cenami...

Może używana RX 470/480/570/580 z allegro/olx? Za 700-850 zł można kupić kartę z ok. 2-letnią gwarancją.

3 godziny temu, chuck29 napisał:

Na koniec pytanie, a raczej chęć upewnienia się, czy faktycznie karty Nvidia nie wspierają w żaden sposób FreeSync.

Nie wspierają.

3 godziny temu, chuck29 napisał:

Zasilacz zakładam, że wystarczy (mam przynajmniej taką nadzieję)

Chyba wystarczy, ale przyda się przejściówka z 6-pin PCIe na 8-pin.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Bull3t napisał: