Jump to content
Guest CRD

Fallout (seria)

Recommended Posts

Przez te naciski ze strony wydawcy nie może wyjść nic dobrego. Czytałem gdzieś, że planują to wydać w 2010. A jako, że historia lubi się powtarzać możemy dostać coś na wzór KOTORa 2. Nie mówię oczywiście, że wspomniany jest grą złą. Wręcz przeciwnie. Tylko te pourywane i niedokończone wątki... :icon_rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie fallout 3 nie jest aż tak złą grą. Grałem w 1 i 2. Bardzo mi się podobały. 3 kupiłem z nadzieją że to będzie gra taka jak poprzednie części, czyli gra turowa, widok z góry itp. Nie wiem co o tej grze sądzić. Grafika jest dobra, bardzo dobra. Fabuła nie taka zła. Świat nie taki mały. Arsenał nie taki głupi. Fallout... nie taki jak inne. Fallou ma w sobie wszystko co potrzeba, lecz nic więcej. Nie ma tego klimatu i tej magii, lecz nie żałuję 100 żł wydanych na tę grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej nigdy nie byłem zagorzałym miłośnikiem RPGów ale serię Fallout po prostu ubóstwiam. dwie pierwsze części ukończyłem, nie grałem jeszcze w Fallout Tactics ale gdzieś ją mam na coverze z CDA i zamierzam się z nią bliżej zapoznać jak tylko skończę Fallouta 3. co do najnowszej odsłony to nie rozumiem dlaczego ludzie tak na nią narzekają. cóż nie jest to na pewno ten sam Fallout co kiedyś ale jak dla mnie ta gra jest świetna. obiecałem sobie że odkryje wszystkie lokacje w grze i postaram się wykonać wszystkie questy zlecone przez NPC, mimo że mógłbym już w tej chwili grę zakończyć. zresztą wystarczy dodać że ostatnio przesiedziałem przy "trójce" cały dzień i pół nocy a nieczęsto mi się to ostatnio zdarza. Fallouta 3 mogę więc z czystym sumieniem polecić, a jeśli jesteś fanem serii i nie grałeś to bierz w ciemno. a właśnie mam jeszcze pytanko do grających. odzyskałem G.E.C.K. i postanowiłem wykonywać po tym inne questy, gdyż jak mniemam dostarczenie G.E.C.K.a do Cytadeli = koniec gry? chodzi o to że mimo eksplorowania nieodkrytych terenów, walki i wykonywania questów nie dostaję żadnych punktów doświadczenia. jestem na 20 levelu. tak ma być?

Share this post


Link to post
Share on other sites
raczej nigdy nie byłem zagorzałym miłośnikiem RPGów ale serię Fallout po prostu ubóstwiam. dwie pierwsze części ukończyłem, nie grałem jeszcze w Fallout Tactics ale gdzieś ją mam na coverze z CDA i zamierzam się z nią bliżej zapoznać jak tylko skończę Fallouta 3. co do najnowszej odsłony to nie rozumiem dlaczego ludzie tak na nią narzekają. cóż nie jest to na pewno ten sam Fallout co kiedyś ale jak dla mnie ta gra jest świetna. obiecałem sobie że odkryje wszystkie lokacje w grze i postaram się wykonać wszystkie questy zlecone przez NPC, mimo że mógłbym już w tej chwili grę zakończyć. zresztą wystarczy dodać że ostatnio przesiedziałem przy "trójce" cały dzień i pół nocy a nieczęsto mi się to ostatnio zdarza. Fallouta 3 mogę więc z czystym sumieniem polecić, a jeśli jesteś fanem serii i nie grałeś to bierz w ciemno. a właśnie mam jeszcze pytanko do grających. odzyskałem G.E.C.K. i postanowiłem wykonywać po tym inne questy, gdyż jak mniemam dostarczenie G.E.C.K.a do Cytadeli = koniec gry? chodzi o to że mimo eksplorowania nieodkrytych terenów, walki i wykonywania questów nie dostaję żadnych punktów doświadczenia. jestem na 20 levelu. tak ma być?

Samo dostarczenie GECK'a nie kończy gry, jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia :) Jeśli wbiłeś 20 lvl, to niestety tego już nie ruszysz, Bethesda wprowadziła limit kończący się właśnie na tymże poziomie, wydaje mi się że w TES'ach było podobnie, pozostaje Ci jednak ściągnąć fanowską łatkę, która odblokowuje limit poziomu postaci, wystarczy poszukać.

Edited by Breados

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fallouty zajmują szczególne miejsce na mojej półce. F2, w wersji z CDA zresztą, był moim pierwszym pełnoprawnym pełniakiem na PC... Moja znajomość angielskiego była wówczas bardzo daleka od stanu umożliwiającego "poważną grę", wobec czego po niedługim czasie przerobiłem F2 na hack'n'slasha - ukradzionym z NCR Bozarem mordowałem Obcych w ilościach hurtowych, od czasu do czasu wizytując San Francisco celem wymiany sprzętu. Z czasem dorwałem pierwszą część gry, potem nadeszła premiera Fallouta Tactics i, mimo stopniowego poszerzania growych horyzontów, to właśnie postapokaliptyczny świat gry stał się moim ulubionym, zaś cRPG wysunęło się na zdecydowane prowadzenie, jeśli chodzi o faworyzowane gatunki.

Z Falloutem 3 miałem niewiele do czynienia - przejście w TPP/FPP sprawiło, że od początku zachowywałem do gry spory dystans. Kiedy jednak grę zdobył kolega z pokoju w akademiku, nie mogłem nie spróbować, i trochę pograłem. Choć świat jako taki odwzorowano niezgorzej, sama gra straciła jednak dla mnie prawo do tytułowania się Falloutem 3. Możliwe, że w wakacje spróbuję znowu, niemniej... należę do hardkorowców, którzy woleliby widzieć ją czymś bardziej zbliżonym do poprzedników, choćby i za cenę 2D rodem sprzed dziesięciu lat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakieś ciekawe mody ? : Prosze bardzo :D : http://www.fallout3nexus.com/downloads/fil...307|:|sort=DESC

O żesz w morde! Przejście przez to wszystko zajmie mi z dwa tygodnie:D Nie ma co, mody nadają grze nowego charakteru:) Podobają mi się szczególnie te, które upodabniają F3 do poprzednich części. Szkoda tylko że gra traci bardzo na stabilności i znacznie częściej widujemy pulpit:/ Może jakieś patchory pomogą, bo widziałem także kilka nieoficjalnych na tejże stronie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli szukacie czegoś innego i bardziej rozbudowanego niż podstawka, mogę wam polecić własną pracę:

http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout...rywce-vt752.htm

5. Zmiany w rozgrywce i mechanice:

5.1. Moduł wykorzystuje zmiany z "basic needs" autorstwa AnT01 tzn. musisz spać, jeść i pić, ale z umiarem, wreszcie do czegoś przydaje się żarcie i napoje...,

5.2. Statystyki broni i pancerzy zmodyfikowano do wartości możliwie bliskich klasycznym Falloutom i F:T, jeśli nie było odpowiednika w F1/F2:

5.2.1. Standardowy AR (armor rate -klasa pancerza-) odnosi się do broni palnej, białej oraz walki bez broni i kumuluje się z odpornością na obrażenia (DR),

5.2.2. Standardowy FR (odporność na obrażenia od ognia) odnosi się do broni i ataków powiązanych z ogniem,

5.2.3. Niewykorzystany w grze ER (odporność na energię - plazma, laser itp) do ataków i broni energetycznych ,

5.3. Wykorzystano moduł "FreePlayMod_v04-586" autorstwa DJ_Kovrik & Zalmoxis (wolna licencja) po zakończeniu gry możesz kontynuować zwiedzanie gry,

5.4. Stimpaki nie leczą urazów, korzystaj w tym celu z Med-Xu, ale uważaj na uzależnienie! Tak czy inaczej spanie lub lekarz pomogą,

5.5. Poprawiono i zmieniono działanie wszystkich środków chemicznych zgodnie z F2, częściowo z wykorzystaniem modułu "realistic chems" (wolna licencja), przy czym Med-X zastapił częściowo stimpak - w zasobach jest nie bez powodu nazywany morfiną,

5.6. Wszystkie walające się materiały wybuchowe (rakiety, butle z paliwem miotacza itp.) mogą teraz wybuchnąć, uważajcie gdzie strzelacie... - zmiany wg modułu "explosive explosives" autorstwa Malakaius,

5.7. Postać awansuje wolniej, zmniejszono ilość bazowych PW, a broń i zmiany taktyczno-techniczne mogą spowodować, że wzrośnie poziom trudności. ale i gra się teraz odrobinę realistyczniej,

5.8. Zmieniona ilość punktów akcji = 15 bazowych + modyfikator ZRN (max. 10)x 8 = 95 (do tego dochodzą perki, chemia i niektóre przedmioty, łącznie ok. 130-150)

5.9. Obniżono ilość punktów do rozdysponowania na starcie, ale główne umiejętności są teraz nagradzane podwójnie, a perk "Biegłość" (czwarta umiejętność główna) jest dostępny wcześniej,

5.10. Ranne kończyny mogą spowodować, że nie będzie można nosić i używać broni tak jak w klasyce Fallout - moduł autorstwa MechanicalPirate (LittleGinger) (wolna licencja),

5.11. Zmieniono lub dodano wagę przedmiotom, waga amunicji autorstwa AnT01,

5.12. Zmieniono zasadę działania pułapek i dostępności do hakowania i otwierania zamków, moduł autorstwa NC (wolna licencja),

5.13. Rozszerzono listę amunicji zgodnie z oryginalnym F2/F:T, przywrócono wiekszości broni oryginalny kaliber z F2/F:T lub prawdziwy, jesli nie wystepowały wcześniej,

5.14. Dodano możliwość wysadzania zamków za pomocą ładunków wybuchowych, moduł autorstwa Lap,

5.15. Strzelba Lincolna używa teraz loftek i zastepuje wraz z normalnym odpowiednikiem strzelbę bojową (wiem, animacja przeładowania nie pasuje, ale coś za coś),

5.16. Coś dla wielbicieli zwęglonych zwłok - można teraz spopielać zwłoki - ginący od ognia lub martwi mogą zostać podpaleni (autorstwa J3X).

5.17. Zniesione ograniczenie noszenia Pancerzy wspomaganych, zamiast tego, część udogodnień w nich zawartych będzie wymagała zdobycia przeszkolenia (zwiększenie wagi, bonusy do strzelania, percepcji, ew. komputera pokładowego i odporności na obrażenia),

5.18. Zestaw Traitsów (Perki startowe) z Fallout 2, nieco zmienionych, autorstwa qzilla i BSG (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus (są wszystkie Traitsy oprócz Zdolniachy),

5.19. Nowe traitsy: "Klaustrofob" - (lęk zamkniętych pomieszczeń), "Szczur Tunelowy" (odwrotność Klaustrofoba) i "Intelektualista" (minusy do umiejętności militarnych, plusy do pozostałych),

5.20. Nowe Perki "Ulepszony krytyk" - 3 rangi po 5%, oddzielony od Człowieka-Demolki, "Mistrz fechtunku", "Kroczący w ogniu", przywrócony Perk "Rewolwerowiec" o ile przy tworzeniu postaci wybrana została Jednoręczność. Jednoręczność blokuje dostęp do Perku "Komandos" i viceversa. Przywrócone z Fallout 2 perki: "Duch pustkowi", "Urodzony Morderca", "Książę złodziei", Wężożerca" i "Skrytobójca",

5.21. Nowe perki dla broni (plusy do obrażeń)- "Efektowny rzut!" (granaty) i "Filmowy bohater" (broń ciężka), "Wyrobione oko" (broń palna, 3 rangi), "Idealne Sprzężenie" (broń energetyczna, 2 rangi)

5.22. Ilość zdobywanych punktów umiejętności przy awansie jest teraz ograniczona do poziomu inteligencji = max 10 +2 bazowe +3 z perka "Erudycja"= 15,

5.23. Pancerz Tesli nie jest już wspomagany, jak w oryginalnych Falloutach, usunięto też "plecak" z lampami (Aurelinus),

5.24. Dodatkowa muzyka z Fallout 2, skompilowana przez Quemaqua (wolna licencja),

5.25. Zmodyfikowane menu Pipboya autorstwa (poprawki joyoo),

5.26. Zmiany taktyczne broni i pancerzy inspirowane modułem autorstwa Jake Zahn (wolna licencja), ostateczne wykonanie Aurelinus,

5.27. Dodatkowe zmiany statystyk pancerzy w duchu F2 inspirowane modułem MeltedSteel (wolna licencja), ostateczne wykonanie Aurelinus ,

5.28. Nieco zmienione statystyki alkoholi (efekt pijaństwa) i możliwość (ok. 33%) zawrotów głowy po nadużyciu AntyRadu i stimpaków (lub -1 do szczęścia/percepcji),

5.29. Poprawiono nieprawdopodobnę fizykę przedmiotów po wybuchu, jest teraz bardziej naturalna,

5.30. Karma nie pozostaje teraz na stałym poziomie, ale z czasem będzie wracała do poziomu neutralnego. Jeśli chcesz utrzymać ujemną lub dodatnią karmę, musisz odpowiednio postępować przez całą grę,

5.31. Poprawki błędów językowych/michałków tłumaczenia,

6. Zmiany i nowe zadania:

6.1. przywrócono nazwy przedmiotów i broni z klasyki Fallout,

6.2. dodano do gry większość przedmiotów (częściowo retexturowanych i remodelowanych dla urozmaicenia), które nie znalazły się w oryginalnej grze,

6.3. przywrócony niewielki kontent związany z Colinem Moriartym i opowieścią Jericho,

6.4. poprawka komputera w krypcie 92 autorstwa Jacen007 (wolna licencja),

6.5. poprawka wyjścia z krypty 87 autorstwa fosley (wolna licencja),

6.6. szybka podróż przez mapę wiąże się z ryzykiem "nadziania się" na nieoczekiwanych przeciwników...,

6.7. szybka podróż jest zablokowana podczas eskortowania postaci w questach,

6.8. Protektor Casdin ma rozszerzoną listę nagród za złom, broń itp. (inspirowane modułem autorstwa wiz0floyd),

6.9. dodano możliwość uzyskania szkolenia w inny sposób, niż tylko w Cytadeli Bractwa (Protektor Casdin i Fort Constantine),

6.10. zadanie uwolnienia dzieci z Paradise Falls wymaga odprowadzenia ich do Latarenki (dzieci są śmiertelne),

6.11. po wyjściu z krypty 112 trzeba odprowadzić ojca do Rivet City - nie zrobi tego samodzielnie (ojciec może zginąć),

6.12. podczas ewakuacji naukowców do Cytadeli można uzbroić Daniela Agincourta w nowe pisteloty i rewolwery (tylko podstawowe wersje),

6.13. do drużyny można zwerbować Gorzką, pozostałe postacie mogą się przyłączać bez ograniczeń z wyjątkiem karmy (w niektórych przypadkach) lub niezgodności charakterów,

6.14. Moira może teraz modyfikować niektórą broń palną (spis w jej mieszkaniu), dodano niezbędne komponenty - celownik laserowy, luneta, tłumik i zmodyfikowany magazynek (w oparciu o moduł autorstwa Antistar, ale nie wymaga FOSE). Z uwagi na realizm i brak modeli nie są możliwe wszystkie połączenia.

7. Moduł wykorzystuje następujące prace innych, którym niniejszym dziekuję:

7.1. Modele i tekstury:

7.1.1. model TRG21, VZ61, Deasert Eagle, FN FAL, L1A1 i Mk23 pochodzą z modułów autorstwa Vashts1985 pod wspólnym tytułem "Better arsenal" (autoryzowano), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.2. model M1911 i beretty autorstwa burpo, zmienione tekstury autorstwa bibbeh (autoryzowano) i kolt166 (beretta)

7.1.3. model AK-47 pochodzi z modułu autorstwa Dark-Sun, model oryginalny Brurpo i SinOfApocalypse (autoryzowano)

7.1.4. model karabinu Gaussa i okularów pilota autorstwa SpeedyB (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.5. model karabinu laserowego Wattz 2000 i pistoletów Wattz, karabinu myśliwskiego z lunetą i pistoletu SigSauer 14 mm autorstwa joefoxx (wolna licencja)

7.1.6. model karabinu plazmowego Winchester P94 i karabinu pulsacyjnego YK42B i minuguna Gaussa MEC autorstwa DaiShi (wolna licencja)

7.1.7. model płaszcza i kapelusza autorstwa Myers (wolna licencja)

7.1.8. model karabinu snajperskiego z tłumikiem autorstwa Felic (wolna licencja)

7.1.9. model HKG11, HKG11E, karabinu szturmowego XL70E, M60, LSW, pistoletu .223 cala, strzelby Winchester, M3A1 (Grease Gun), Bozara, minigun Oprawca, HKCAWS, Desert Eagle ze zwiększonym magazynkiem (unikalny), L1A1 (FN FAL) z noktowizorem i Pancora JackHammera z modułu "classic weapons" autorstwa war1982, Drp_Dead, FalloutRaven, Psycho Chicken, jason casrez, Kitteh, The Wastes (modele i textury), dodatkowe tekstury rokfeel (Tommy gun) i Styles-M (HKG11) (autoryzowano), nowe textury autorstwa Max Hardman, zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.10. model katany autorstwa grffnhwk (wolna licencja)

7.1.11. model łomu autorstwa JakeB/Frostbite/FrostedBitesCereal/Hayk, Quad - model/textury (wolna licencja)

7.1.12. model płaszczy wzorowanych na płk. Autumnie autorstwa SplitSoul (wolna licencja)

7.1.13. model stroju Punishera jkruse05 (wolna licencja)

7.1.14. zmieniony model animacji wystrzału z broni plazmowej,

7.1.15. modele i textury włosów: Yoshikinakota (wolna licencja) i Kozaburo

7.1.16. dodatkowe modele bielizny, strojów, hełmów i pancerzy autorstwa GhOsT, dodatkowe textury Pmay (wolna licencja)

7.1.17. dodatkowe zestawy celownicze autorstwa Pelinor (autoryzowano) i Echonite (wolna licencja)

7.1.18. dodano 2 plecaki które zwiekszają dostepną wagę noszonych przedmiotów autorstwa HarbingerSP001, zmodyfikowany przez BlackWolf (wolna licencja)

7.1.19. model karabinu AK-47 (AKM) z lunetą autorstwa Krazz (autoryzowano), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.20. nowy model minigunów autorstwa Lord_Nighthawk (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.21. model laserowego karabinu snajperskiego autorstwa 1337martyr (wolna licencja)

7.1.22. model karabinu G36A1 i MSG90 autorstwa Chambermade (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.23. model karabinu M16 (zastępuje oryginalny Karabin szturmowy) autorstwa xzax (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.24. dodatkowe hełmy, pancerze bojowe, bielizna i stroje autorstwa Naouak (autoryzowano), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.25. model karabinu szturmowego G36C autorstwa HAL9000 (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.26. karabin M4 w róznych wersjach, autorstwa Nitem4re (wolna licencja), zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.26. karabin AK-74U i AN-94 autorstwa Sprut i Silbert (wolna licencja), oraz amunicja 5,45x19 mm, zmiany i poprawki Aurelinus

7.1.27. zmieniony model karabinu snajperskiego (rezerwisty) DKS-501 autorstwa Tekn0megA (de facto retextura i drobne detale)

7.1.28. zmieniona tekstura rewolweru magnum z lunetą autorstwa grffnhwk, można go teraz znaleźć w kilku miejscach, Agatha daje inny prezent,

7.1.29. dodano właściwy kaliber i amunicję dla beretty i mausera - 9mm Parabellum,

7.1.30. karabin maszynowy Browning M2 autorstwa einherjrar (autoryzowano) i amunicja 0,5 cala BMG,

7.1.31. karabin snajperski SWD Dragunov (wersja NMD na rynek amerykański i unikalna) autorstwa Zealotlee (wolna licencja),

7.1.32. topór, naginata i maczeta autorstwa JaySuS,

7.1.33. UZI, M249SAW, SPAS-12 i Beretta92C autorstwa toxa01, poprawione przez angeldaze, dźwięki Aurelinus,

7.1.34. karabin szturmowy M41A autorstwa Mike i wersja energetyczna Aurelinus (pomysł),

7.1.35. nowy model rewolweru Colt Python i wersja z lunetą autorstwa Nesterman (wolna licencja),

7.1.36. dodano Pistolet SMG MP7 w kilku odmianach autorstwa Chambermade (autoryzowano),

7.1.37. strzelba bojowa zastąpiona strzelbą Winchester City-Killer autorstwa Latexschlampe (Lexx) (wolna licencja), a model strzelby zastąpił model Tommyguna,

7.1.38. modele zmodyfikowanej broni z oryginalnej gry pochodzą z modułu "Weapon Modkits" autorstwa Antistar, a model M4 z modułu "Frederyck tactical weapons" autorstwa Frederyck (oba wolna licencja)

Edited by Aurelinus

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEZU CO TO JEST :thumbsup: !!!

Ja właśnie niedawno odkryłem geniusz Fallout 1 & 2

(w którymś specjalnym numerze Playa były)

I gram w jedynkę taką postacią:

Siła 6

Percepcja 7

Wytrzymałość 5

Charyzma 7

Inteligencja 10

Zręczność 10

Szczęscie 2

Cechy Drobna Postura,Zdolniacha

Umiejętności: Zamki, Kradzież, Skradanie

I zrobiłem postać która jest super złodziejem, bardzo dobrze walczy, i zagadać potrafi :turned:

Jestem w Gruzach i mam fantastyczny Miotacz Ognia :whistling:

Oceńcie moją postać :teehee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro grasz małą postacią na Twoim miejscu postawiłbym raczej na snajpera, niż kogoś, kto walczy miotaczem ognia. Tak więc za dużo siły, za mało szczęścia, za dużo charyzmy, a za mało percepcji moim zdaniem ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz, niech moja odpowiedzią będzie moja aktualna postać w F1.

Si 5

Pe 6

Wy 5

Ch 9

In 9

Zr 10

Sz 4

Dobrotliwość, Zdolniacha

Myśle że mój zestaw mówi sam za siebie. Ta postać to wygadany i wyrachowany snajper mający duże pojęcie o świecie. W zasadzie taka postać jest najuniwersalniejsza. Braki fizyczne uzupełni pancerzem wspomaganym. A wysoka inteligencja z charyzmą dają ci szerokie pole do popisu w kontaktach międzyludzkich.

BTW. Ktoś wie jak uruchomić quest z Raiderami w Shady Sands (Cieniste Piaski)? Grałem już tyle razy ale nigdy nie mogłem się na to natknąć. Najpierw wykonywałem zadanie z skorpionami a potem nic. Jest Aradesh i Tandi.

PS. Rewelacyjnie się gra postacią mającą inteligencje na poziomie 2 (+/- 1) np w F2. Klasyczny już dialog z Thorem, nie mówiąc już jak to nam przywódczyni wbjia do głowy co mamy zrobić. Pojedynczymi słowami. :biggrin:

Edit. Braki w percepcji łatwo nadrobić wbijając punkty w skill posługiwania się bronią. Poza tym zawsze może sobie później z punkt dorzucić. Ja na moim zestawie z, nomen omen, niższą percepcją doskonale sobie radze. Zgodzę się natomiast że najleprzym wyborem jest snajperka bądź karabin myśliwski z lunetą. Z skilli to prawie zawsze mam wrzucone do ulubionych broń lekką i energetyczną. W wyżej wymienionej postaci mam tylko lekką.

Edited by Sciass

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szkoda tylko że gra traci bardzo na stabilności i znacznie częściej widujemy pulpit:/ Może jakieś patchory pomogą, bo widziałem także kilka nieoficjalnych na tejże stronie.

Akurat jeśli instalniesz sobie tego moda na bronie to nic się nie wiesza - przynajmniej u mnie. Bronie są świetnie wykonane i granie sprawia jeszcze więcej frajdy. Nawet w DLCach te bronie się pojawiają :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
BTW. Ktoś wie jak uruchomić quest z Raiderami w Shady Sands (Cieniste Piaski)? Grałem już tyle razy ale nigdy nie mogłem się na to natknąć. Najpierw wykonywałem zadanie z skorpionami a potem nic. Jest Aradesh i Tandi.

Zadanie z

Chanami odblokowuje się po odniesieniu hydroprocesora do Krypty 13.

Siła 6

Percepcja 7

Wytrzymałość 5

Charyzma 7

Inteligencja 10

Zręczność 10

Szczęscie 2

Cechy Drobna Postura,Zdolniacha

Umiejętności: Zamki, Kradzież, Skradanie

I zrobiłem postać kt óra jest super złodziejem, bardzo dobrze walczy, i zagadać potrafi :turned:

Jestem w Gruzach i mam fantastyczny Miotacz Ognia :whistling:

Oceńcie moją postać :teehee:

Nie da się jej jednoznacznie ocenić... Zależy jaki preferujesz styl gry. Mogę Ci jedynie dać do porównania mój ulubiony rozstaw punktów na cechy.

S 5

P 8

E 4

C 10

I 9

A 10

L 1

Cechy: finezja, krwawa jatka

Umiejętności: broń lekka, broń laserowa, zamki

EDIT: Normalnie do rozdania jest 40 punktów, ale ja już liczę po zaimplementowaniu modułów i perków.

Edited by Dogmeat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja w takim razie pochwalę się i swoją :D

Zawsze nazywam gościa "naukowiec":

Siła:5

Wytrzymałość:5

Percepcja:6

Inteligencja:10

Charyzma:10

Zręczność:6

Szczęście:3

Cechy: Dobrotliwość, Zdolniacha

Umiejętności: Nauki ścisłe, Lekarz, Retoryka.

Postać do gadania. Na początku trzeba oczywiście nieco unikać walki, z czasem jednak idzie coraz lepiej (więcej możliwości dzięki INT i CHA, i więcej xp) i poznaje się więcej smaczków. Tak samo gram w F2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Akurat jeśli instalniesz sobie tego moda na bronie to nic się nie wiesza - przynajmniej u mnie. Bronie są świetnie wykonane i granie sprawia jeszcze więcej frajdy. Nawet w DLCach te bronie się pojawiają :D

Właśnie jak zainstaluje ten mod to gra mi się w ogóle nie włącza a zrobiłem wszystko tak jak napisano w readme:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właśnie jak zainstaluje ten mod to gra mi się w ogóle nie włącza a zrobiłem wszystko tak jak napisano w readme:(

Więc musiałeś zrobić coś źle.. musisz 3 razy sprawdzić wszystko krok po kroku. Jeśli ja żółtodziób w tych sprawach poradziłem sobie to Ty też dasz rade. Good luck !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pochwalę się i ja swą ostatnią postacią w drugim Falloucie:

Kobieta, 16

S: 1

P: 4

E: 2

C: 10

I: 10

A: 9

L: 5

Skradanie się, retoryka, sztuka przetrwania

Drobna postura, seksapil

Większość questów przechodziłem giętkim językiem, zaś w sytuacjach grze niezbędna była infiltracja - przekradałem się obok przeciwników i unikałem walki. Podobnie z losowymi spotkaniami, do których dochodziło rzadko ze względu na wysoką wartość sztuki przetrwania.

W całej grze walczyłem tylko raz - z głównym bossem. ^^ I była to bardzo pasjonująca walka, zwłaszcza iż zaraz przed tym wysiadły mi wszystkie efekty narkotyków jakie wziąłem "na wszelki wypadek" (a było tego sporo!).

Udźwig potrzebny nie jest, bo cóż pacyfista ma nosić? Sam miałem jedynie pieniądze, stimpaki i wszelkie dragi. Większość z kradzieży.

Do tego miałem wszelkie perki pokroju żigolaka, idealnego kochanka, gwiazdy porno i czegoś tam jeszcze... xD

Edited by Dabu47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra postać. W Falloucie można spokojnie taką sobie poradzić, zwłaszcza kobietą można wiele questów "tyłkiem" załatwić :P

A jak sobie radziłeś z questami, gdzie trzeba było kogoś/coś zabić? Nie robiłeś ich, czy miałeś jakieś sposoby?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inwestowałem parę punktów doświadczenia w materiały wybuchowe i - w razie problemów - podsadzałem bombę kradzieżą kieszonkową, przekradając się przez tłumy strażników. ;'d Ponadto wspomagana rękawica wymaga tylko 1 S. Na szczęście takich questów nie ma zbyt wiele. ;')

I właśnie za to kocham Fallouta. :')

Edited by Dabu47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabijać można bardzo łatwo chemicznie, Wystarczy wyładować w kolesia kilka/kilkanaście superstimpaków. Potem poczekac z godzine (uzywam do tego pipboya), a gość będzie martwy. Jest to o tyle dobre że nie powoduje wrogości nikogo, ani otoczenia, ani ofiary. I nie trzeba się w ogóle skradać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grałem tylko w nowego Fallouta, czyli trójkę i nie mam zamiaru grać w poprzednie, tylko ściągać rozszerzenia. Gra jest super, bardzo krwawa, ładne animy, grafa też, świetna muzyka, VATS i bardzo ciekawe questy. Jedyny problem gry to to że nie jest zbyt stabilna, po długim czasie zaczyna się ciąć, zwalniać, ale mi się to robiło dopiero po 12 godzinach grania. Ale polecam tym, którzy nie zagrali!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grałem tylko w nowego Fallouta, czyli trójkę i nie mam zamiaru grać w poprzednie, tylko ściągać rozszerzenia.

Nie popełnij największego błędu swojego życia. :whistling:

Zupełnie serio mówiąc: jeśli ograniczysz się tylko do F3, to - jaka by to gra nie była - nie możesz mówić, że znasz "Fallouta". Jeśli nie chodzi Ci tylko o "ładne animy i grafę też", zaś podoba Ci się świat i questy, to F1 & 2 jest pozycją po prostu obowiązkową. Zwłaszcza, że obie gry możesz dostać za grosze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ale kiepska graffika i sie nie sświecii !!!! "

ludzie teraz nie grają w takie "starocie", a nawet nie wiedzą co tracą, jeśli czyta się takie opinie w kontekście właśnie Falloutów. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Ale kiepska graffika i sie nie sświecii !!!! "

ludzie teraz nie grają w takie "starocie", a nawet nie wiedzą co tracą, jeśli czyta się takie opinie w kontekście właśnie Falloutów. :(

Żeby tylko w kontekście Falloutów tak było... kumpel z pokoju w akademiku na pytanie, dlaczego nie grał w BG/IWD/PT lekceważąco stwierdził, że "toż to wygląda jak przedpotopowe ***". To samo, gdy próbowałem przekonać go do Arcanum, Divine Divinity czy chociażby Diablo... A przecież wszystkie ww. gry wcale nie wyglądają tak źle - 2D wyszło im na dobre, bo mimo że wyglądają ewidentnie staro, to grać się w zupełności da.

PS Tow. Spilnerowi polecam Fallout: Tactics. Więcej akcji i mniej falloutowego "RPGizmu", to jednak wciąż całkiem niezła gra. Wygląda przy tym bardzo porządnie (pomimo 2D), może więc stanowić środek łagodzący w procesie cofania się od F3 do F1. ;)

Edited by MonkOfWar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ruffian

Co ja tu robię??? Przecież grałem tylko w Tacticsa :( Mi się nawet podobał, ale z tego co słyszę, to do pięt nie dorasta poprzedniczkom. To ja chcę zobaczyć te poprzedniczki! Normalnie to postnuklearnych światów nie trawię, ale ten tutaj naprawdę wciąga.

Trójka? - Dopiero jak ukończę pozostałe.

Jeszcze jedno polubiłem w Falloucie: Vault Boya. ta sympatyczna postać powoduje załamanie obrazu smutnego & beznadziejnego świata - to właśnie on jest jednym z elementów, które przyciągnęły mnie do tytułu i dawały chwilę wytchnienia po "spacerku" z super - mutantem.

Co do grafiki -jest ważna (bo trudno grać jak się nie odróżnia wroga od ściany itp.), ale zła jest według mnie wtedy, kiedy utrudnia rozgrywkę. Produkcje takie jak pierwszy HOM&M, Gothic, czy Desperados, to kiedyś były produkcje przełomowe pod względem grafiki. Do czego zmierzam - w tych grach grafika idealnie współgra z resztą elementów składowych, takich jak ścieżka audio, fizyka i inne. Nie wiem czy mnie zrozumieliście, po prostu odrzucanie tych gier za elementy wizualne byłoby wtedy tym, co dzisiaj stwierdzenie, że "Crysis to se dziadowskie i kanciate tekstury ma, ja w niego nie gram" (chociaż w sumie mnie się z kolei jego grafa nie podoba...)

Co do "grafo-manów" - pogralibyście sobie 7 lat na jednym sprzęcie, to i tetris by was pięknem zachwycił. ;) a przede wszystkim odkrylibyście, że gra to nie tylko "nextgen", czy inszy "fotoreal".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...