Breados Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 (edytowany) a ja mam takie pytanie mianowicie fallout 3 to fajna gra?Bo jedni mówią że skopali a inni mówią że lepsza od swoich poprzedniczek.(nie wiem czy kupić) Nie radzę tutaj zaczynać takim pytaniem witania się Bez zaczynania żadnego flame'a: Jeśli nie przeszkadza Ci mało istotny główny wątek gry, łatwość gry, a czerpiesz przyjemność z samej eksploracji świata, odkrywanie ciekawostek, cieszenia się klimatem i jeśli w ogóle podobały Ci się gry z serii TES, to Fallout'a 3 możesz śmiało kupować No i niezapominając o ogromnej(już) ilości modów dostępnych w sieci. Edytowano Czerwiec 13, 2009 przez Breados Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabu47 Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 podobały Ci się gry z serii TES Szczerze powiedziawszy, nie używałbym takiego argumentu. Failout 3 jest podobny jedynie do Obliviona, a ten od reszty TESów odstaje drastycznie. Jeśli flejma nie chcą, to powiem tylko, by clinton przeczytał w tym wątku posty Risina. ;e Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aurelinus Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 (edytowany) a ja mam takie pytanie mianowicie fallout 3 to fajna gra?Bo jedni mówią że skopali a inni mówią że lepsza od swoich poprzedniczek.(nie wiem czy kupić) Nikt ci tu nie poda złotej recepty na to, czy gra jest dobra czy zła. Ale na pewno opiniotwórczym można być tylko, jeśli się grało w Fallout 3. Na pewno warto, choćby po to, by mieć własne zdanie na ten temat. I na pewno nie są to zmarnowane pieniądze, a grę możesz zawsze sprzedać, jesli ci nie podejdzie. >CIACH< - Rankin Inc. Prevention Forces Edytowano Czerwiec 13, 2009 przez Rankin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maneater Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 (edytowany) Cichą nadzieję wiązałem z Fallout MMO, który miał być tworzony przez pierwotnych właścicieli czyli Interplay. Owszem, są pierwotnymi właścicielami marki Fallout, ale z produkcją mają tylko tyle wspólnego, że dali pieniądze. Twórcami gry byli Black Isle i nic tego zmieni. Van Burena też oni robili, też oni go kończyli, ale Interplay z finansowych powodów odsprzedał prawa do produkcji Bethesdzie. Dodam również, że Black Isle samo ubiegało się o prawa do, notabene, własnej gry, bo chcieli ją ukończyć. Ale Todd wyjechał z większą sumą pieniężną... Jedyna nadzieja w New Vegas, chociaż ja już nie oczekuję niczego od Bethesdy. Panowie, New Vegas robi Obsidian. Obsidian! Toż to ludzie z Black Isle! *Chwila milczenia* A teraz przeczytajcie pierwszą część mojego postu oraz przypomnijcie sobie jakie gry zrobili Black Isle: Fallout 1, Fallout 2, Planescape: Torment, Icewind Dale, jako Obsidian KotOR 2 i NWN 2... ;'d Zdołuję Was. W wywiadzie na stronie Kotaku [klik] Chris Avellone pisze: The only time it really hurt was Fallout 3 [chodzi o Van Burena - przyp. mój], because that game felt like it had the potential to be better than Torment, and when I was working on it, I could feel the inner creativity ?sing? because it felt like everything was clicking into place. Szkoda, że VB nie został dokończony. to niegdyś świetne studio popełniło Lionhearta Lionhearta stworzyło studio Reflexive Entertainment. Pomimo tego, że gauss rifle to świetna broń to zdobywamy ją strasznie późno, i nawet wtedy bronie energetyczne i ciężkie oferują więcej. Mimo wszystko najwięcej razy przechodziłem Fallouta właśnie snajperem ze ścieżką hunting=>sniper=>gauss rifle:) Zauważ, że gauss ma niższe obrażenia niż pulse rifle (32-43 a 54-78), ale ma dużo lepsze modyfikatory amunicji (2mm EC ma obrażenia * 3/2, modyfikator AC -30 i modyfikator DR -20%, MFC nie ma żadnych modyfikatorów i jest cięższe). Zatem, uwzględniając wpływ ammo, mamy 48-64,5 do 54-78 z korzyścią dla gaussa w przypadku przeciwników o wysokim AC i DR (czytaj: dobrze opancerzonych). Poza tym M72 ma o 66,(6)% większy zasięg rażenia (50 heksów kontra 30 pulse'a) i 2x większy magazynek (20 a 10 naboi). YK42B Pulse Rifle ma też denerwującą cechę: spopiela przeciwników, przez co drobne przedmioty ulegają zniszczeniu, a duże są "rozsypane" na podłożu i trzeba je zbierać pojedynczo. Można temu zapobiec, zmniejszając poziom przemocy w opcjach, ale komu by się tam chciało. Aha, gauss ma fajniejsze dźwięki (wziuum i wróg pada bez 1/3 korpusu. :*). Big guns - tak samo jak wyżej, nie ma z czego strzelać na początku. Jak już się dorwiemy do sprzętu to jest jatka, ale bronie te bardzo słabo sprawdzają się pod koniec, przy walce z ludźmi w Power Armor. Wyjątkiem jest oczywiście postać z wysokim Luck i perkiem snajper, jest to zresztą zdecydowanie najpotężniejszy build w grze:) Zgadza się, celowanie w oczy to +50% do szansy na krytyka, czego z oczywistych przyczyn w big gunach się nie uświadczy, a kolesie w APA/APA MKII mają na tyle wysokie DT i DR, że nawet seria z Vindicatora czy Bozara zbyt wielkiego kuku im nie robi. Co do 10 LK i Sniper - gauss pistol i perk Bonus Rate of Fire sprawiają, że strzał niecelowany kosztuje 3AP (przy Fast Shot nawet 2), co oznacza do 4 (FS - 6) strzałów na turę bez zażycia dragów! Oznacza to 4 strzały omijające pancerz po jakieś 100 HP każdy. Do tego, jeśli masz perk Better Criticals, istnieje spore prawdopodobieństwo wyrzucenia instant killa*. W tej samej sytuacji big guny mają tendencje do overkillingu (zadawania dużo wyższych obrażeń niż maksymalne HP wroga), co przy 2 (FS - 3) atakach na turę jest gorszym rozwiązaniem niż dobry small gun. * - rzut kamieniem w gościa z APA i wyrzucenie instant killa - coś niezapomnianego. Lockpick jest mimo wszystko, po wybranej umiejętności walki i speech, trzecią najbardziej wartą tagowania umiejętnością w grze. Też mi się tak wydaje, ewentualnie można otagować 2 skille bojowe (small guns i big guns lub small guns i unarmed). Edytowano Czerwiec 13, 2009 przez Maneater Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gharbaty Napisano Czerwiec 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 14, 2009 Witamże. Dla mnie F3 jest może i grą dobrą, ale nigdy nie zalicze jej do seri Fallout (w której jest F1 i F2, no i śp. Van Buren). Ot, takie moje zdanie. Po prostu jakoś nie pasuje mi taki styl gry. A to, że na 1lvl ubije ze snajperki 2 mutantów... Ehhh... Poza tym Oblivion nie pasował mi kompletnie, tak samo jak Morrowind. Cóż, ja czekam na "F:Las Vegas". Trójke kupiłem w ciemno, tą zakupie też Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdeKK Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Noo.. O Falloucie 3 można wiele powiedzieć, ale nie to, że jest grą złą. Jest po prostu inny. Takie ciekawe połączenie FPSa z elementami klasycznych Falloutów. Kiedy pierwszy raz ujarzałem screenshoty z gry.. górę wzięła wyobraźnia o tym jak to będzie sobie można zwiedzać ogromniasty świat i czerpać z tego radochę, ale niestety po odpaleniu gry okazało się, że to tak w zasadzie tylko dobrze zrealizowany FPS, a oczekiwało się czegoś bardziej na nutę starych falloutów. Tak to niestety jest kiedy zastępuje się klasyczne turówki 2D (takie uogólnienie) nowymi technologiami. Siłą rzeczy gdzieś się zatraci ten klimat. Jeżeli choćby porównać wybitne Jagged Alliance z nieformalną kontynuacją - Hired Guns: The Jagged Edge -> grając w tą drugą owszem, gra się przyjemnie, ale w pamięci siedzi to co było w JA. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 tylko dobrze zrealizowany FPSZ pauzą, która czyni nas nieśmiertelnymi? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Z pauzą, która czyni nas nieśmiertelnymi? A ta pauza to się sama włącza? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
randallg Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Fallout 3 jest tym dla serii czym jest Alien: Resurrection dla serii Alien. Jako osobny twór jest zjadliwy, ale przy poprzednikach lepiej go nie stawiać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrz Jedi Radek Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Z pauzą, która czyni nas nieśmiertelnymi? A ta pauza to się sama włącza? Nie sądzisz, że zadaniem gracza jest znalezienie wszytkich sposobow na ułatwienie sobie życia, na ktore pozwala sama gra bez kodow i cheatow? Jesli pauza jest normalnym elementem gry, to jak mam jej niewykorzytywać? Mam starać się pokonać przeciwnikow, jednoczesnie starajc sie za wszelką cene uniknąć metod , ktore tworcy uczynyli skutecznymi? To zakrawa na absurd, człowiek chce, a sam sabotuje swoje działania.... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rennard Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Hm osobiście miałem wrażenie, że zmiana jakichkolwiek umiejętności bojowych miała wpływ tylko i wyłącznie na system VATS. Nie zauważyłem żadnej różnicy w strzelaniu z 20% i 100% specjalizacji w danej broni jeżeli nie używałem VATSa. Czy się miało powiedzmy bronie energetyczne wyuczone czy też nie, cały czas były tak samo mało celne i ich skuteczność zależała od naszego celowania myszką. Szkoda że twórcy nie wykorzystali systemu umiejętności bojowych z Deus Ex'a. Systemu Vats oczywiście można nie używać, ale zżera to ogromne ilości amunicji, bo celownik w tej grze to chyba tylko dla ozdoby jest. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bl00d Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 W 3 nie grałem ale w 2 i 1 oczywiście .To chyba najlepsze gry wyścigowe! Tak mnie rozwaliłeś tym postem, że nawet go nie skasuję xD - Lord Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Z pauzą, która czyni nas nieśmiertelnymi? A ta pauza to się sama włącza? A konsola w innych fpsach sama się otwiera? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Nie sądzisz, że zadaniem gracza jest znalezienie wszytkich sposobow na ułatwienie sobie życia, na ktore pozwala sama gra bez kodow i cheatow? Jesli pauza jest normalnym elementem gry, to jak mam jej niewykorzytywać? Mam starać się pokonać przeciwnikow, jednoczesnie starajc sie za wszelką cene uniknąć metod , ktore tworcy uczynyli skutecznymi? To zakrawa na absurd, człowiek chce, a sam sabotuje swoje działania.... Ależ nie taka miała być wymowa mojego tekstu! Jeśli komuś to nie przeszkadza, to czemu ma nie korzystać? Jeśli jednak przeszkadza, a włączać nie musi... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandarynek Napisano Czerwiec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2009 Nie sądzisz, że zadaniem gracza jest znalezienie wszytkich sposobow na ułatwienie sobie życia, na ktore pozwala sama gra bez kodow i cheatow? Jesli pauza jest normalnym elementem gry, to jak mam jej niewykorzytywać? Mam starać się pokonać przeciwnikow, jednoczesnie starajc sie za wszelką cene uniknąć metod , ktore tworcy uczynyli skutecznymi? To zakrawa na absurd, człowiek chce, a sam sabotuje swoje działania.... Ależ nie taka miała być wymowa mojego tekstu! Jeśli komuś to nie przeszkadza, to czemu ma nie korzystać? Jeśli jednak przeszkadza, a włączać nie musi... Generalnie jak coś komuś w jakiejkolwiek grze nie pasuje to nie musi jej włączać - przecież to oczywiste. Ale żaden argument to raczej nie jest. Co do F3 będącego jakoby dobrym FPS'em - ludzie, apeluję, nie schodźmy poniżej pewnego poziomu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DKson Napisano Czerwiec 16, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2009 Po kilkugodzinnym graniu w Fallouta 3 odniosłem wrazenie jakbym grał w jakiegos moda do Obliviona. Po prostu gry mają wiecej cech wspólnych niz róznic. Kupujac ja spodziewałem się czegoś innego. Nie przekreslam od razu gry z tego powodu. Uważam nawet że jest niezła (szczególnie VATS- widowiskowy chociaż nieco upraszcza rozgrywkę). Jednak dla osób które grały w Obliviona produkcja nie zaskoczy pomysłami. Czułem się jakbym nie grał w Fallout 3 ale TES 5: Fallout. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Czerwiec 16, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2009 Myślę, że Oblivion: Fallout jest odpowiedniejszą nazwą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXXX Napisano Czerwiec 16, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2009 Miałem to samo jak grałem w F3, a GECK to dla mnie po prostu CS tylko z innymi rzeczami Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Breados Napisano Czerwiec 16, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2009 Po kilkugodzinnym graniu w Fallouta 3 odniosłem wrazenie jakbym grał w jakiegos moda do Obliviona. Po prostu gry mają wiecej cech wspólnych niz róznic. Kupujac ja spodziewałem się czegoś innego. Nie przekreslam od razu gry z tego powodu. Uważam nawet że jest niezła (szczególnie VATS- widowiskowy chociaż nieco upraszcza rozgrywkę). Jednak dla osób które grały w Obliviona produkcja nie zaskoczy pomysłami. Czułem się jakbym nie grał w Fallout 3 ale TES 5: Fallout. ychy, chyba jednak kierowały inne wypowiedzi twoją, hę? Come back to F2, guys. Jestem bliski wyprawy na Enklawę(w sumie, to pozostało tylko uruchomić statek) i tak się zastanawiam nad ekipą. Kogo lepiej wziąć, Marcusa i Gorisa czy Marcusa i Sulika? A może żeby mi ew. nie było smutno z powodu śmierci mych towarzyszy, to zabrać Vica i Lenny'ego? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Czerwiec 16, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2009 @up - idziesz na Enklawe? I jestes tak sentymentalny, ze zal Ci ich zostawic? Wierz mi, z autopsji wiem, ze ciezko jest cala ekipe zachowac przy zyciu. Takze jezeli ma Ci to przeszkadzac w grze, to ich w ogolnie nie bierz. Ja tak mialem, ze zawzialem sie, ze wroce z tymi ktorych wzialem, i potem walka to byla katorga. Bo instynktu samozachowawczego, to nasz dzielny squad nie ma za grosz. I z uporem maniaka wchodza na pola, gdzie za chwile zostaja skoszeni przez swoich. Dlatego dobra rada - nie bierz nikogo ;P Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aurelinus Napisano Czerwiec 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2009 Jest dostępna aktualizacja dla Valkiria Echo Project (dawniej Kolekcja modułów). Zainteresowanych zapraszam. wersja 2.07.12A 1. Poprawki dialogów, mogą zmniejszyć pradopodobieństwo trudności z Zapisywaniem gry oraz trudności związane z realizacją zadania "Ocaleni z Raju" (nietestowane) 2. Poprawka modelu maczety w trybie 1.szo-osobowym 3. Poprawka leczenia uzależnień u lekarzy. Teraz leczą wszystkie. 4. Poprawka balansowa Stealthboya i środków chemicznych 5. Testowo zmieniono upływ czasu: 1 godzina w realu = 24h w grze,(oryginalnie jest 1:30) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rennard Napisano Czerwiec 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2009 Też sobie przypominam jeszcze raz F2 i też niedługo idę na enklawę Co do towarzyszy to zostawię ich przy wyjściu i będą tam czekać na walkę z Frankiem;) Biorę ze sobą "masakrator squad" czyli: Sulik (z młotem wspomaganym) Cassidy (z Pulse Pistol) Marcus (z Pulse Rifle) i Scynet (z Pancor Jackhammer, albo Gauss Riffle) oraz Goris - takiej ekipy NIC nie jest w stanie powstrzymać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Czerwiec 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2009 Towarzyszy warto zostawić przy drzwiach, które prowadzą do takiej jakby zbrojowni. Dlatego najlepiej, bo raz, ze po powrocie dołączysz ziomów z Enklawy i swoich ziomków odseparujesz, żeby nie zostali zabici, a dwa, to tak czy siak wracasz tymi drzwiami. Mój team to Marcus, Sulik, Cassidy, Vic najczęściej, choć wymieniam go czasem na Skyneta. Vic jest niestety skopany. Staty podobne do Lenny'ego i Myrona, ale lubi pchać się pierwszy na wrogów, co wkurza. Raz mi Sulik wepchnął się na linię strzału z bozara. Myślałem, że zginie, a ten z 1 HP przeżył i był szczęśliwy z walki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WAR Napisano Czerwiec 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 24, 2009 Ej ludzie mam takie pytanie odnośnie Fallout 3. Niby mógłbym to sprawdzić sam, ale mam już od dawna 20 poziom i trochę by było zachodu z graniem od nowa. Otóż chodzi o to czy da się odłożyć rozdzielenie punktów po uzyskaniu poziomu do następnego, czyli np. na 17, 18 i 19 poziomie nie rozdzielać punktów, a dopiero na 20 "wydać" całą pulę? To samo tyczy się perków... czy po prostu bez wybrania ich i rozdzielenia punktów nie da się opuścić ekranu awansu na wyższy poziom? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kong Napisano Czerwiec 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 24, 2009 War: nie da się. Coś ty myślał, że banany na jabłoni rosną? A teraz pewna ciekawostka dla początkujących (a może i tych doświadczonych) snajperów. Zapewne zastanawiacie się jak w przeciągu kilku minut po wyjściu z krypty znaleźć pierwszy karabin snajpierski? Oto ruszam z odpowiedzią. 1. Wejście do Megatony. 2. Mniej-więcej umiejscowienie skrytki. A tu SS samej skrytki. Filmik: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...