Sciass Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Nigdy nie stworzyłem postaci z zręcznością poniżej 10, obojętnie czy byłaby nastawiona na walke czy na rozmowę. Punkty akcji w walce (bądź ucieczce) to dla mnie podstawa podstaw . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabu47 Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 (edytowany) Siła-7 Po co aż tyle? Przez większość gry wystarczy ci 5, a jak będziesz chciał postrzelać z Bozara, to założysz pancerz wspomagany. Nawet nie wyskakuj z argumentem o wadze, bo w tym wyręczy cię samochód i ewentualni towarzysze. mam krwawą jatkę Po co? Broń Energetyczną Po co? Kompletnie zbędna umiejętność - w grze nie ma zbyt wielu robotów, a w sile rażenia i tak lepszy będzie dla twej postaci Guassa. Otwieranie zamków Po co? Wystarczy podkręcić zręczność, trochę intelektu, a na 3 poziomie wziąć perka "Złodziej" (żadnych wymagań), odjąć punkty od skradania oraz pułapek i dodać wszystko do zamków. Następnie co poziom delikatnie zwiększasz... dużo nie potrzeba, bo wszystko otworzysz metodą prób i błędów. Nigdy nie stworzyłem postaci z zręcznością poniżej 10 Zgadzam się. ;'p EDIT: Każdy gra jak mu się podoba. Oczywiście, że tak. ;'p Zastanawiają mnie jednak te ruchy, bo to w większości marnowanie punktów. xD Ale to przecież "rolplej", i tak liczy się fajna postać pod względem klimatu i radochy z gry. ;'d Edytowano Czerwiec 7, 2009 przez Dabu47 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Każdy gra jak mu się podoba. Osobiście lubię energetyki, ładnie wyglądają. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Breados Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Jak już mówiłem, jest to pierwsza postać po dłuższej przerwie od F2, więc chciałem dać sobie na początek spokój z kombinowaniem, potem stworzę kogoś bardziej wyrafinowanego. No i mam kilka pytań odnośnie misji, bo już mój umysł usechł w sektorze pamięciowym ;f 1.Gdzie znajduje się Renesco? Koleś w Nowym Reno, od którego musimy wziąć części potrzebne no naprawienia wentylacji w kopalni Broken Hills. 2.Skąd wytrzasnąć Hydro-coś-tam-coś, potrzebną rzecz do naprawienia elektrowni w Gecko? W Kryptopolis Lynette oczywiście wypięła się na mnie, a w krypcie 8 nic nie znalazłem, poza częściami które miały się znaleźć w krypcie 13. 3.Wiecie jak wyciągnąć specyfikację od naukowca z RNK, która po wstrzyknięciu robi z Ciebie papkę? Nie zawsze się udaje od niego to wziąć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 (edytowany) W Kryptopolis zagadaj jednym z Rady, nie pamiętam imienia (ostatni raz grałem w zeszłym roku), chyba w środkowym pomieszczeniu, albo w najdalszym na lewo. W każdym razie dłuższa rozmowa się wywiąże, my dostaniemy potrzebną część, jednak już nie możemy więcej pogadać z Lynette. Wredna wiedźma z niej zresztą, nawet z twarzy Edytowano Czerwiec 7, 2009 przez Risin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Jesli chodzi o hydro cos tam, to pogadaj z gosciem z pokoju najbardziej na lewo od wejscia. Renesco jest w Nowym Reno, duzy sklep w zachodniej dzielnicy. A co do tej strzykawki, to chyba musisz sie zgodzic na przeprowadzenie eksperymentu na mutantach. Chyba, ze nie o to Ci chodzilo. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandarynek Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Ech, energy weapons to świetny skill, do tej kategorii należy najlepsza broń w grze, a dobre bronie energetyczne można mieć szybciej niż chociażby, i tak od nich słabszy, karabin snajperski. Oczywiście mowa o normalnym graniu, a nie sztuczkach typu uśmiercanie policjantów w NCR czy szybka wyprawa do San Francisco. Zresztą akurat wszystkie 3 kategorie broni dystansowej w F2 są przydatne, choć naturalnie najlepiej zdecydować się na jedną. Small guns to przede wszystkim łatwy początek, ale w środku te gry wypadają bardzo blado w stosunku do pozostałych dwóch. Pomimo tego, że gauss rifle to świetna broń to zdobywamy ją strasznie późno, i nawet wtedy bronie energetyczne i ciężkie oferują więcej. Mimo wszystko najwięcej razy przechodziłem Fallouta właśnie snajperem ze ścieżką hunting=>sniper=>gauss rifle:) Energetyki - ciężki początek (trzeba posiłkować się innymi broniami, w których postać nie jest wyszkolona), ale od momentu dostania się do New Reno i w konsekwencji Sierra Army Depot jest już lekko i przyjemnie aż do końca. Pulse rifle to najlepsza broń w grze "na sucho" (tj, bez wspomagania perkami). Big guns - tak samo jak wyżej, nie ma z czego strzelać na początku. Jak już się dorwiemy do sprzętu to jest jatka, ale bronie te bardzo słabo sprawdzają się pod koniec, przy walce z ludźmi w Power Armor. Wyjątkiem jest oczywiście postać z wysokim Luck i perkiem snajper, jest to zresztą zdecydowanie najpotężniejszy build w grze:) Lockpick jest mimo wszystko, po wybranej umiejętności walki i speech, trzecią najbardziej wartą tagowania umiejętnością w grze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sciass Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Chodzi ci o radnego w w City Council (odnośnie Gecko i Kryptopolis), nie pamiętam jak się nazywał, w ciągu dnia na pewno stoi w lewej cześci budynku. Zagadaj z nim o problemie jakim jest elektrownia. Jeden z Ghouli (północne Gecko, mała chatka w górnym prawym rogu) powinnien załatwić ci dane które przekonają radnego w kwetii naprawy reaktora. Powinnien dać ci pozwolenie na otrzymanie z magazynu brakującej części reaktora. Teraz trzeba zagadać z którymś ghulem, nie pamiętam z którym, wydaje mi się można to załatwić z oboma, te ghoule to: 1. Ghoul od którego dostałeś dane dla radnego, wyznawca szczurzego boga. 2. Przemądrzały, podobno strasznie śmierdzący (jeśłi dobrze pamiętam) ghoul przekonany o swojej wyższosci stojący niedaleko reaktora. Pomieszczenie z prawej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rennard Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Ja zawsze grałem hybrydą. troche siły, dużo Endu, troche charyzmy i i troche percepcji, a najwięcej inteligencji. Zawsze brałem gifted i minimum lucka (2 - 3) do tego broń lekka, energetyczna i science:D jakoś taką postacią nigdy nie miałem problemów większych więc build można jak najbardziej dobrać wedle własnego uznania i jeżeli podpasuje to będzie dobrze:) Btw, wszczepialiście sobie w F2 implanty? I co trza było zrobić żeby skynet dobrze 'stworzyć'? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Ja zawsze grałem hybrydą. troche siły, dużo Endu, troche charyzmy i i troche percepcji, a najwięcej inteligencji. Zawsze brałem gifted i minimum lucka (2 - 3) do tego broń lekka, energetyczna i science:D jakoś taką postacią nigdy nie miałem problemów większych więc build można jak najbardziej dobrać wedle własnego uznania i jeżeli podpasuje to będzie dobrze:) My own clone . To jest generalnie 95% moich postaci. Ostatnią grę, którą względnie miło wspominam, była postać z 10 szczęścia, finesse i Gifted. Tyż piknie było. I co trza było zrobić żeby skynet dobrze 'stworzyć'? Umieć dostać się do podajnika mózgów (co proste nie jest, jak wiadomo) i mieć science na ponad 120% aby odzyskać najlepszy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Breados Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 (edytowany) Dzięki wielkie panowie za poprzednie podpowiedzi, ale.. po misji z kopalnią w Broken, naszła kolejna. Chyba każdy doskonale pamięta zadanie z dowiedzeniem się co się stało z zaginionymi osobami... Ja akurat nie ;3 Dajcie jakiś trop, bo cholercia, zależy mi na Marcusie w team'ie. Ach i jeszcze zasadnicze pytanie- te skrzynki w Broken Hills na górze, to cóż to za ficzer? Edytowano Czerwiec 7, 2009 przez Breados Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sciass Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 (edytowany) Marcusa możesz "wgadać" do drużyny, wykonując dla niego chyba jeszcze jakiś pomniejszy quest, coś bodaj z rasistami. Pamiętam że nawet nie zajrzałem do kopalni aby mieć go w teamie. Edytowano Czerwiec 7, 2009 przez Sciass Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortarion Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Jeśli dobrze pamiętam to przy tym zadaniu z zaginionymi ludźmi trzeba było zejść do podziemi we wschodniej części miasta, chyba koło domu ghula co chciał zwiększenie prądu będzie wejście. A do tych skrzynek można się dostać. Trzeba ustawić postać w miejscu jak najbliżej ogrodzenia i pola wyjścia z planszy. Potem naciska się na ziemię po drugiej stronie ogrodzenia i postać przejdzie poza planszę i wyjdzie po drugiej stronie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Dajcie jakiś trop, bo cholercia, zależy mi na Marcusie w team'ie. Kanały Broken Hills. Pewien trup w tych kanałach ma coś ciekawego. Ach i jeszcze zasadnicze pytanie- te skrzynki w Broken Hills na górze, to cóż to za ficzer? Mają trochę fajnego sprzętu. Aby się do nich dostać, musisz stanąć na właściwym heksie przy płotku i kliknąć po drugiej stronie. Jeśli stoisz tam, gdzie trzeba to przejdziesz. Jeśli nie, wyjdziesz z mapy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzwiedz1986 Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 ostatnio wykombinowalem taka postac: ST:4 PE:7 EN:3 CH:10 IN:9 AG:6 LU:9 cechy to: drobna postura i zdolniach Tagi: bron reczna (small guns) retoryka i nauki scisle jak nie trudno zauwazyc glowna sila tej postaci jest zagadywanie npc na smierc ale jak Cie ktorys wkurzy to calkiem niezle ta postac radzi sobie w walce, szczegolnie z obrzynem(pozniej snajperka albo plazma), strzelajac po oczach, i w perkach bierzesz te ktore Ci podnosza szanse na krytyka, do tego prowadzisz ze soba maly oddzial (ja chodzilem z sulikiem, marcusem, deathclaw'em i tym kolesiem ktory jest w VC, nigdy nie pamietam jego imienia:P i jeszcze jeden BN sie zmiesci w druzynie) ktory roznosi to czego Ty nie mozesz. Bardzo przyjemnie mi sie taka postacia gralo, polecam sprobowac;) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piccolo Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 (edytowany) Wszystko ładnie, zastanawia mnie tylko na co ci small guns skoro masz tyle charyzmy, że (jak sam zauważyłeś) możesz złożyć drużynę której nikt nie podskoczy a ty sam będziesz zbierał tylko to co zostanie z wrogów xD. Sam muszę kiedyś spróbować wcześniej opisywanej postaci tylko na gadanie i skradanie xD, w sumie nigdy takiej nie próbowałem . Edytowano Czerwiec 8, 2009 przez Piccolo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzwiedz1986 Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 po glebszym zastanowieniu to chyba tak z przyzwyczajenia juz biore lubie jak jednak moja postac jest w miare dobra w walce, bo szybko trace cierpliwosc do NPC-tow i nic mnie tak nie uspokaja jak poslanie kuli w leb ktoremus:P Masz racje, robote zalatwiaja za Ciebie kumple, zamiast small guns mozna wziasc Leczenie, dzieki temu przeprowadza sie bardzo ciekawe rozmowy w VC z asystentkom doktora plus mozna znalezc schematy wszczepow bojowych;) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabu47 Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 (edytowany) Co do buildu pana Dzwiedza... 9 Szczęścia to stanowczo za dużo - wiele z tego pożytku nie ma, a kupę cennych punktów zabiera. Równie dobrze mógłbyś sobie ustawić na 1 i nie odczułbyś AŻ takiej różnicy, jak można przypuszczać. Myślę, że wartość 5 jest optymalna. ;'d Jak bierzesz Zdolniachę, to 10 INT jest wręcz minimalne... lepiej 10 INT, niż 10 CHA, nie sądzisz? ;e A limit towarzyszy możesz podnieść perkiem. Poza tym zręczność - bez niej ani rusz. Polecałbym podkręcić nawet do 10, odejmując kilka punktów od tego szczęścia. No i najważniejsze - nauki ścisłe? A jakiż z tego pożytek? Przez całą grę nie inwestowałem żadnego punktu, a z kilku książek o nauce wyszkoliłem się wystarczająco by złamać każdy komputer. Edytowano Czerwiec 8, 2009 przez Dabu47 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t3tris Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 O ile dobrze pamietam Nauki scisle przydaja sie tylko raz. Jak masz zagadac Myrona, zeby stworzyl lekarstwo na jet. Musisz miec nauki scisle na >100%, o ile dobrze pamietam. Zas co do samej postaci - nigdy, przenigdy nie gralem postacia z inteligencja mniejsza niz 10. Gdy bierzesz zdolniache, to 10 int to koniecznosc. Zrecznosci za malo, szczescia z duzo (lepiej wziac finezje, i wtedy krytyki wchodza duzo czesciej). Ch 10? What for? Druzyna mniej wiecej od polowy gry wiecej przeszkadza, niz pomaga. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzwiedz1986 Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 juz spiesze z wyjasnieniami: z zalozenia jest to czysto erpegowa postac, nastawiona na klimat a nie na imba bulid, chlystek ale wyksztalcony i wygadany do tego z duzym szczesciem. stad takie tagi Ch: 10 - duzy bonus do retoryki na ktorej sie opiera postac, plus mozesz miec spora druzyne bez marnowania perka, i lepsze reakcje startowe NPC Lu: krytyki bez utraty obrazen, plus duza szansa na special encounter-y (chcialbym wreszcie zobaczyc wszystkie;D) Int: 9 w zupelnosci starcza, nadal masz duzo SP i wiekszosc opcji (jak nie wszystkie) dialogowych Ag: 6 jest jest dobra, nadal masz 8 punktow akcji, co jest optymalna liczba dla postaci walczacej tylko od swieta, a masz punkty do rozdysponowania w inne cechy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aurelinus Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 (edytowany) Jest dostępna aktualizacja 2.07.12. do kolekcji modułów PL. Zawiera poprawiony skrypt "wysadzania zamków" i zakończenia gry (a raczej jego braku). http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout...rywce-vt752.htm Edytowano Czerwiec 9, 2009 przez Aurelinus Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Breados Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 Jestem już w Nawarro, ubrany w ulepszony pancerz wspomagany z karabinem plazmowym w ręku sieję zniszczenie gdzie tylko postawiła nogę żywa istota, grrrr. A teraz na poważnie- co do zdobycia planów latacza, pamięta ktoś jak trzeba było odgonić mechanika stojącego przed szafką z owymi planami? Nie chcę załatwiać tego w stylu pif-paf, bo z 62hp sam co najwyżej załatwię dwóch, trzech żołnierzy Enklawy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 Ten mechanik nie lubi się z innym mechanikiem w Nawarro. Możesz to wykorzystać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clinton Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 a ja mam takie pytanie mianowicie fallout 3 to fajna gra?Bo jedni mówią że skopali a inni mówią że lepsza od swoich poprzedniczek.(nie wiem czy kupić) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Czerwiec 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 13, 2009 Tutaj też powiedzą ci dwojako. Obejrzyj sobie gameplaye, trochę ci pomoże wyrobić swoje zdanie I profilaktycznie: jak znów zobaczę tu stary flejm to wszyscy flejmujący dostaną po łapach bez cackania się. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...