Jump to content
Earthalign

Konsola ruchowa - Growa - Różne zastosowania 1000-1500 zł max

Recommended Posts

Dobry wieczór. 

Będąc całkowicie szczerym, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o cały świat konsol, jedyna styczność z konsolą jaką miałem to Playstation 3 i gry ruchowe na niego, które mocno mnie kilka dobrych lat temu wciągnęły, jednak grałem w nie tylko kilka tygodni bo konsola została sprzedana.

Jednak, do rzeczy.

Razem z dziewczyną planujemy zakup konsoli. Właśnie, tutaj pojawia się kłopot.

Interesują nas: Głównie gry ruchowe głównie dance/ let's dance/Jackson dance/i INNe- moja dziewczyna i ja - grając we dwoje w tym samym czasie.

Sam osobiście uwielbiam wszystkie gry ruchowe (wciąż jestem fanem dobrej starej stepmanii i wygłupiania się na macie) - ale to już na komputerze).

Jako, że przez 6 ostatnich lat, jedyną grą w jaką grałem była liga legend (lol) , chciałbym pograć w końcu w coś nowego, tudzież nadrobić warte uwagi tytuły etc.

Na czym mi zależy:

Gry ruchowe - głównie taneczne (just dance - must be) + ta dziwna bijatyka ruchowa, w którą wcielało się w gladiatorów mile widziane i inne ciekawe gry ruchowe. Gry ruchowe głównie we dwoje, ale w pojedynkę czasem też

Gra w różne tytuły - stare i nowe i nowe i stare

Cena - nie chce wydawać dużych pieniędzy, najchętniej bym kupił od razu ps4 + wirutalna rzeczywistość ale maksymalna kwota to 1000-1500 zł ze wszystkim, więc odpada + nie ma gier tanecznych + jednak chcielibyśmy się zmieścić znacznie taniej jak wspomniałem.

Mogą być to dwie różne konsole, jeśli tak będzie lepiej ale najlepiej wszystko w 1

Jestem fanem nowej grafiki i lepszych efektów, jeśli chodzi o gry, jednak ciekawe tytuły z chęcią bym nadrobił pomijając grafikę i to jest drugorzędna sprawa.

Gry zwykłe dla dwoje - jeśli coś się znajdzie byłoby mega.