Amasuke Napisano Marzec 27, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 27, 2014 (edytowany) Kolejna porażka jeżeli chodzi o decyzje w sprawie Deus Exa. Moim zdaniem ten tytuł powinien zostać na tabletach gdzie jego miejsce i w ogóle nie być wliczany w kanon. Fakt, że nie grałem jeszcze w tą część, ale czytając opinie bardzo trudno znaleźć jakiś pozytyw. Mam nadzieję, że zrobią jednak jeszcze jakąś pełnoprawną kontynuacje serii. Edytowano Marzec 27, 2014 przez Amasuke Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Marzec 29, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 29, 2014 The Fall rzeczywiście prezentuje się obleśnie... I prostacko. Ale mniejsza o to.Square zarejestrowało nową markę:ObrazekPodzielona ludzkość... Jak myślicie, do czego to się odnosi? Ok, głupie pytanie . Bo odnosić się może w świecie DeusEx tylko do ludzi podrasowanych i nie bardzo. Konflikt się zaostrzy? Które zakończenie z Buntu ludzkości więc będzie tym kanonicznym, z którego wyrośnie fabuła Podzielonej ludzkości? Tyle pytań :]. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quetz Napisano Marzec 29, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 29, 2014 @UPNajlepsza informacja dnia. Po obejrzeniu żenującego materiału z The Fall tylko coś takiego może mi poprawić humor. Mam nadzieję na pełnokrwistą kontynuację i wprowadzenie wątku Boba Page'a. Świetnie byłoby też zobaczyć początki nanotechnologii i jakieś mrugnięcia okiem do graczy pierwszej części w postaci może pierwszych prób stworzenia Paula i JC?. Co by nie było - czekam, czekam i jeszcze raz czekam.I instaluję The Missing Link . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Marzec 29, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 29, 2014 Meh, niby przez moment miałem ochotę sprawdzić o co biega z The Fall i co tak naprawdę się tam dzieje, bo jak słyszałem historia jest kanoniczna w uniwersum, ale po opiniach tutaj i na YouTubie raczej sobie daruję marnowanie czasu na tą apkę z iOSa Teraz pozostaje liczyć na to, że twórcy wezmą się solidnie do roboty i zrobią porządny sequel na PCty oraz konsole a nie takie-fillerowe-coś na komórki i tym podobne. Jakieś znaki, że działają są (wspomniane powyżej), teraz tylko chciałbym dostać obrazki, zajawkę aby wiedzieć na co czekam ^_^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość michaszenko Napisano Marzec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2014 (edytowany) Ja też odpuszcze sobie tą komórkową grę, nie chcę sobie psuć mojej świetnej opinii po Buncie Ludzkości. Z niecierpliwością czekam na nową, pełnowymiarową część DE. Edytowano Marzec 30, 2014 przez michaszenko Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IllusiveMan7 Napisano Marzec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2014 a może dalibyście szansę The Fall? Klimat z Deus Exa jest, gameplay jest, fabuła fajnie wpasowuje się w historię z Human Revolution. Grafika jest paskudna, owszem, ale to nie grafika przecież jest najważniejsza. Według mnie The Fall to HR w skali mikro i bawiłem się bardzo dobrze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubro Napisano Marzec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2014 gameplay jest...tragicznyGunplay jest żenujący, na M+K The Fall jest na granicy grywalności przez mouse acceleration i ogólnie kiepskie wsparcie dla gryzonia, na padzie są nierówne deadzone, interfejs jest kopią 1:1 z oryginału, skradanie i 3rd person ma problemy z kolizjami, jakikolwiek aspekt eksploracji wypada przez możliwość uzupełniania zasobów w menu, AI nie słyszy strzałów z dwóch metrów, ciała znikają, itp. Początkowo dziwiłem się, że Square nie zrobiło też portu na konsole, ale teraz widzę, że coś tak zepsutego nie przeszłoby QA. Na PC można wydać wszystko, więc no problem.fabuła fajnie wpasowuje się w historię z Human RevolutionDlatego polecam przeczytać jakieś streszczenie na wiki. Największym grzechem The Fall jest to, że to jest mobilna produkcja, a tablety i smartfony nie są do grania. Gdyby jeszcze The Fall był budowany pod coś z przyciskami to mogłoby wyjść z tego coś kompetentnego, grywalnego i wyglądającego lepiej niż gry z PS2 (tak jak AC3: Liberation czy Batman Blackgate z Vity). Trochę się boje, że te znaki towarowe rejestrowane przez Square w ostatnich dniach/tygodniach (Mankind Divided, Mechanical Apartheid) to też gry mobilne, bo coś tam przy premierze The Fall przebąkiwano, że iOSowe Deus Exy będą epizodyczne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Marzec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2014 Jak ktoś był ciekawy- jest już spolszczenie Deux Ex: Director's Cut. Tutaj macie link - http://www.playloc.pl/deus-ex-bunt-ludzkosci-directors-cut-zakonczono-prace-nad-spolszczeniem/ . Dodam też, że prace nad fanowskim spolszczenie do Deus Ex The Fall już się rozpoczeły, więc osoby nie za bardzo władające językiem Szekspira wkrótce będą mogli nacieszyć się tą grą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loleksander Napisano Marzec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2014 (edytowany) Jak ktoś był ciekawy- jest już spolszczenie Deux Ex: Director's Cut.No masz ci los, a dzisiaj zamówiłem pudełkową Złotą Edycję, a jednym z powodów była polonizacja... (drugim złota poświata, która daje fajny klimat:) ), gdybym wiedział to kupowałbym Director's Cut na Steam. Swoją drogą kupiłem wydanie z Pomarańczowej Kolekcji Klasyki, a podchodzę do tej serii jak do ognia, po tym jak kupiłem ocenzurowanego BioShocka, nie wiecie czy Cenega nie wywinęła czegoś takiego przy Deus Exie z tej serii? Mam nadzieję, że nie, ale wolę się upewnić Edytowano Marzec 30, 2014 przez Loleksander Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Maj 19, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 19, 2014 >takie tamSkala projektu oraz jego potencjalne możliwości związane z budowaniem spójnego uniwersum oraz jego rozwijaniem na oczach gracza wydają się niezwykle obiecujące aczkolwiek mam nadzieję, że twórcy jakoś dadzą opcje klientom aby mogli uniknąć jakichkolwiek opcji społecznościowych przykładowo, albo, że single i multi będą ze sobą wymieszane nawet w jeszcze większym stopniu niż jest to chociażby w Watch_Dogs, bo zwyczajnie nie każdy chce bawić się w Sieci... a jeżeli o mnie chodzi to po prostu chcę mieć wybór. Human Revolution nadal uważam za świetne i z niecierpliwością czekam na dalsze informacje o sequelu, chciałbym mieć nadzieje, że nie usłyszę o projekcie nic co by mnie do niego kompletnie zniechęciło. A poza tym liczę, że na nadchodzącym E3 uda im się pokazać coś sensownego Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fristron Napisano Maj 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 21, 2014 Brzmi to groźnie, bo opcje sieciowe odpalają wszystkie lampki alarmowe, kiedy mówimy o porządnych, singlowych tytułach, ale... póki co mam zaciesz, że coś w temacie się dzieje. E3, przybywaj. I przynieś nam następcę Human Revolution.W sumie wyczekując tej zapowiedzi nadrabiam Invisible War. Lol czy w tej grze da się w ogóle skradać, w sensie, czy ma to jakiś sens bez włączonego biomoda na niewidzialność? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyk Napisano Październik 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2014 Pytanko: mianowicie ostatnio cierpię na posuchę RPG-ową, a na Steamie mam Deus Exa Invisible War. Grałem tylko w HR, więc czy się zawiodę? Szukam nie tylko cyberpunkowej fabuły, ale i gameplaya takiego jak w trójce (hakowanie, przekradanie się, szukanie sekretów). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlitzKritz Napisano Październik 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2014 Ja akurta zakupiłem, jestem po może dwóch godzinach, i gra wciągnęła mnie niesamowicie. Fabuła zapowiada sie swietnie i intrygująco, gameplay nie przestarzały. Na gigantyczny plus zasługuje bardzo duża nieliniowosc, zdecydowanie wiecej dróg do rozwiązania problemu niż w jedynce czy HR. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Październik 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2014 Nie zgodziłbym się - zarówno HR, a przede wszystkim, DE1 dają możliwości do rozwiązywania problemów na różne sposoby.Co do samego IW - skoro i tak go masz, to co szkodzi próbować? Ja sam zacząłem przygodę z serią od tej części i o ile jest gorsza od jedynki czy HR... to wciąż dobrze mi się grało. I przeszedłem ją parę razy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajzen Napisano Październik 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 5, 2014 Human R evolution - jedna z najlepszych gier komputerowych w jakie w życiu grałem, dla mnie 10/10. A ponoć DE1 był jeszcze punkcik lepszy Ktoś coś wie może na temat sequela? 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ganjalf Napisano Październik 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2014 Pytanko: mianowicie ostatnio cierpię na posuchę RPG-ową, a na Steamie mam Deus Exa Invisible War. Grałem tylko w HR, więc czy się zawiodę? Szukam nie tylko cyberpunkowej fabuły, ale i gameplaya takiego jak w trójce (hakowanie, przekradanie się, szukanie sekretów).Gameplay w obu przypadkach posiada te elementy, więc na twoim miejscu szedłbym z chronologią i zabrał się za "jedynkę". Ale skoro już zakupiłeś IW... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlitzKritz Napisano Październik 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 6, 2014 No i IW to bezposrednia kontynuacja jedynki, wiec bez znajomosci pierwszej czesci nie ruszaj drugiej, bo kompletnie nic a nic nie ogarniesz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyk Napisano Październik 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 8, 2014 Tzn. Invisible War było w bundlu taniej niż jedynka, a jako że jestem skąpy... Odpaliłem IW, ale coś nie rusza i szukam rozwiązania w sieci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quetz Napisano Październik 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2014 Invisible War było zjechane z przyczyn dla mnie niezrozumiałych. Ponoć dużo zarzutów dotyczy zakończenia, do którego nie dotarłem, ale sama rozgrywka była co najmniej przyjemna - gra była może nieco nadambitna, ale trochę starego deusexowego klimatu miała. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Październik 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2014 Grałem parę godzin w DXIW i co mi przeszkadzało to tragicznie zaprojektowany i wyglądający interfejs oraz kompletnie niefajna fizyka.Czyli teoretycznie to samo, co w przypadku DX1, ale DXIW było jednak gorsze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlitzKritz Napisano Październik 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2014 (edytowany) A mi się interfejs podobał, przejrzysty, łatwy w ogarnięciu. Chodzi o to, że wygląda zbyt konsolowo, czy jak? Wszystko normalnie pod hotkeyami było itp. więc nie rozumiem o co chodzi w hejtach o niego.A grafika mi Face of Mankind strasznie przypomina, więc czułem się jak w domu Edytowano Październik 9, 2014 przez BlitzKritz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Październik 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 9, 2014 Ponoć dużo zarzutów dotyczy zakończenia(...)Też tego nie rozumiem - zakończenia mi się bardzo spodobały i jedyne, co mógłbym im zarzucić, to pewny brak konsekwencji wynikający z tego, że na jednym przejściu można obejrzeć wszystkie lub niemal wszystkie filmiki kończące. Nie powinno tego być, IMO, biorąc pod uwagę, że zakończenia mają wynikać z "przynależności". No, ale pod tym względem gra ogólnie kuleje...A co złego jest w interfajsie? o.O Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fristron Napisano Październik 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 10, 2014 IMO skradanie w IW było strasznie nieintuicyjne, jak w DX i HR załapałem je od razu i całą grę przeszedłem po cichu (a ja nawet nie lubię skradanek jako takich...), tak w IW po paru daremnych próbach zacząłem grać jak w strzelankę z elementami skradania. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Październik 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 11, 2014 A co ci przeszkadzało w tym skradaniu? Akurat ja się nie próbowałem silić na finezję i również grałem mixem skradanie-strzelanie, nie mniej nie jestem pewny co można by zarzucić... poza non-existant non-lethat combat. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klekotsan Napisano Październik 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Październik 11, 2014 @BethezerW skradaniu przeszkadzały dwie rzeczy - klaustrofobiczne lokacje i... grafika. Klaustrofobia skutecznie ograniczała możliwości i zawężała pole działania, przez co trzeba było czasem wręcz się rozpychać. Grafika w IW zaś jest taka monotonna i bura, że jakiekolwiek połacie ciemności czy obiekty są mało widoczne. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...