daniu9 Napisano Październik 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2012 (edytowany) Jedna z przyjemniejszych gier w jakie miałem okazję grać, mówiąc o Human Revolution.Wciągająca, dobrze zrealizowana fabuła przy niezłej oprawie graficznej i mechanice gry.Szkoda jedynie, że w niektórych momentach źle rozdałem expa i brakowało mi możliwości kombinacji, ale można było dać radę Zastanawia mnie co dalej z Human Revolution, było jedno DLC, które w sumie zapowiadało jakąś kontynuację i cisza.No chyba, że coś przeoczyłem. Mamy jakieś dalsze informacje co po Missing Link? Edytowano Październik 25, 2012 przez daniu9 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Październik 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2012 Nope. Na chwilę obecną nie widziałem nawet najmniejszych plotek na temat ciągu dalszego serii zarówno pod względem DLC jak i sequeli... albo prequeli w zależności od tego jak wyglądałaby chronologia wydarzeń. Wierzę jednak, że Square Enix nie porzuci tej dosyć dobrej marki Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Październik 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2012 Na razie mamy tylko informację, że DE po HR będzie uznawane przez dystrybutora za jeden z flagowych produktów. imo kontynuacja to tylko kwestia czasu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LekhimorPL Napisano Październik 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2012 Jeśli do tej pory nie ma informacji o kontynuacji, to prawdopodobnie ukarze się ona na konsolach nowej generacji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Październik 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2012 (edytowany) Spróbujcie pokonać Namira, gdy macie wszczepiony chip na najwyższym poziomie... Mnie się udało, ale i tak uważam, że walki z bossami to porażka. Gdyby nie ulepszenie działa (nie pamiętam nazwy), które jest pokazywane na samym początku gry to byłoby jeszcze gorzej, ponieważ grałem na ogół postacią nastawioną na cichą robotę i skradanie się. Bossowie są jak najbardziej do zabicia, ale poza zwiększeniem im życia i obrażeń nie prezentują sobą niczego.Wyłączają się DOSŁOWNIE wszystkie wszczepy, nie działa ani jedenDziała jeden. Ten na wizję. Edytowano Październik 26, 2012 przez Holy.Death Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Październik 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2012 @UpCo do bossów:Rzeczywiście. Na najwyższym poziomie trudności są tylko o wiele silniejsi i wytrzymalsi. Nadal zachowują się głupio, tj. ślepo nacierają na Jensena, rzucając granatami i strzelając. Wyjątkiem była tylko Yelena Fedorova. Ale u niej się to wiązało tylko z włączeniem pancerza optycznego i obejście huba po to, by podbiec i użyć Tajfuna. Trochę te starcia z bossami rozczarowujące. A jak postawisz na granie w stylu stealth, to i dość idiotyczne. Nie pasujące do wybranego stylu rozgrywki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevya Napisano Październik 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2012 @StillbornYelena też ślepo naciera na Jensena - w pierwszych sekundach walki i właśnie najprostszy sposób na pokonanie bossów moim zdaniem pasuje bardziej do cichego grania (paraliż+Tajfun - ten zestaw powala wszystkich poza Hyronem, z oczywistych względów). Chociaż fakt, sporo do ideału tym bossom brakuje.Co do sequela to wydaje mi się, że gdzieś-kiedyś twórcy oficjalnie zapowiedzieli, że będzie już na nowe konsole. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Październik 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2012 Nie chcę nic mówić (taaa...), ale używanie Tajfuna niezbyt imo do stealth pasuje. To tak, jakby się chciało po cichu kogoś atomówką wyeliminować :]. Nie pasuje mi to do koncepcji herosa-cichacza.gdzieś-kiedyś twórcy oficjalnie zapowiedzieli, że będzie już na nowe konsole.Nawet jeśli to będzie jeden z tytułów startowych na konsole nowej generacji, to i tak parę lat od premiery minie, nim w niego zagram. Nie lubię konsol kupować zaraz po premierze, a kompa zdolnego grę udźwignąć na pewno nie będę miał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczupack Napisano Listopad 13, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2012 (edytowany) @UpCo do bossów:Rzeczywiście. Na najwyższym poziomie trudności są tylko o wiele silniejsi i wytrzymalsi. Nadal zachowują się głupio, tj. ślepo nacierają na Jensena, rzucając granatami i strzelając. Wyjątkiem była tylko Yelena Fedorova. Ale u niej się to wiązało tylko z włączeniem pancerza optycznego i obejście huba po to, by podbiec i użyć Tajfuna. Trochę te starcia z bossami rozczarowujące. A jak postawisz na granie w stylu stealth, to i dość idiotyczne. Nie pasujące do wybranego stylu rozgrywki.A ostatni boss? Rozwalić działka.. toż to banał.. rozwalasz działka i co? No właśnie biedny człek nie wie co teraz.. nic sie nie dzije^^. No to pyk pyk te dziwne kobiety podpięte do sytemu^^ co też było hmm dość nietypową czynnością, aczkolwiek wcale łatwą, bo jedynymi były trudnościami zombii-przyszkadzajki i robot no i tyle toż to banał na koniec tylko wpakować podręczny arsenał w osłone i koniec gry.. Spodziewałem się czegoś epickiego i trudnego, jakichś alternatyw między ciężką batalią, a trudną konwersacją a tutaj takie relatywnie spokojne nietrudne zakończenie z moralitetami na końcu -___-. O ile gra jest ogólnie bardzo dobra to zakończenie ma słaaaabe.. Edytowano Listopad 13, 2012 przez Szczupack Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Listopad 13, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2012 Akurat ostatni boss wydał mi się najbardziej pasujący do stylu całej gry.Można było się użerać z działkami i strzelać do lasek wyrwanych z "Raportu Mniejszości" albo wpisać kod, który otrzymaliśmy od Darrowa i wszystkie uśpić w sekundę. Później kilka strzałów w szybę i po kłopocie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczupack Napisano Listopad 13, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2012 (edytowany) Akurat ostatni boss wydał mi się najbardziej pasujący do stylu całej gry.Można było się użerać z działkami i strzelać do lasek wyrwanych z "Raportu Mniejszości" albo wpisać kod, który otrzymaliśmy od Darrowa i wszystkie uśpić w sekundę. Później kilka strzałów w szybę i po kłopocieNo patrz, przegadałem Darrowa, a kodu nie wykorzystałem ale ze mnie pała.. przejde sobie kiedyś jeszcze raz xD Edytowano Listopad 13, 2012 przez Szczupack Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klekotsan Napisano Listopad 14, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2012 (edytowany) @AbyssNie zapominaj o najbardziej "złamanym" sposobie na finałowego bossa - działko laserowe! Potrafi się ono przebijać przez przeszkody terenowe, więc nic nie stoi na przeszkodzie by pominąć cały motyw z "usypianiem" dziewczyn.Nie mówiąc już o tym, że sam motyw budowania superkomputerów opartych o sieć neuronową z wykorzystaniem żywych ludzi jako jednostek obliczeniowych mnie zaszokował i wywołał obrzydzenie. Wielkie gratulacje dla scenarzystów... Edytowano Listopad 14, 2012 przez Bethezer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nevya Napisano Listopad 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2012 @UpNo i chyba o to chodziło, żeby wywołać jakąś reakcję. Ja muszę przyznać, że ogromnie szkoda było mi tych dziewczyn i szukałam sposobu na ich uratowanie - tyle, że nie miałam odpowiedniej broni ze sobą. I czułam autentyczne poczucie winy strzelając im w głowy. A sam pomysł na Hyrona bardzo mi pasuje do świata HR i wywarł na mnie spore wrażenieDo zakończenia mam chyba w sumie tylko jedno zastrzeżenie - i przy spontanicznym przejściu, w którym zdarzyło mi się nie raz posłać kogoś na tamten świat, i przy non-lethal, Jensen mówi coś w stylu "powstrzymywałem się od zabijania, jak się dało". Kurczę, przejdę grę na Rambo i też mi z taką gadką wyjedzie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koljastrasz Napisano Listopad 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2012 Ogólnie fajnie , że można podchodzić do przechodzenia misji na różny sposób. Ale czy też odnieśliście takie wrażenie , że trochę mało tej nieliniowości w tych wyborach bohatera? Wydaję mi się , że gram w grę w której wątek idzie automatycznie do przodu a tylko od czasu do czasu mogę podjąć jakąś kosmetyczną decyzję Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Listopad 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2012 Ciężko zrobić naprawdę nieliniową fabularnie grę (o ile to w ogóle możliwe). Większość tych wydanych ostatnio "kosmicznie nieliniowych i rozbudowanych" (ME3, Wiedźmin 2, DE: HR właśnie). Tak naprawę przy kilku przejściach różniła się nieznacznie. Najciekawiej do tematu podszedł Wiesiek ze swoimi kompletnie różnymi aktami, ale to też nie było ''to". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cors Napisano Listopad 15, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2012 Do zakończenia mam chyba w sumie tylko jedno zastrzeżenie - i przy spontanicznym przejściu, w którym zdarzyło mi się nie raz posłać kogoś na tamten świat, i przy non-lethal, Jensen mówi coś w stylu "powstrzymywałem się od zabijania, jak się dało". Kurczę, przejdę grę na Rambo i też mi z taką gadką wyjedzie?Właśnie nie. Poza "oficjalnymi" zakończeniami (czyli Sarif, zniszczenie itd.) zakończenia i mowy końcowe lekko się różnią w zależności od naszego stylu gry. Raz Jensen powie że starał się nikogo nie ranić, raz stwierdzi że używanie augmentacji było bardzo pomocne. tu widać podział na Good/Evil/Neutral Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L1zard Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Hej. Czy grając w najnowszego deus exa zrobię błąd jeżeli nie grałem w poprzednie części? Chce teraz kupić najnowszą odsłonę ale jeżeli fabuła wiąże się z poprzednimi grami to nie fajnie. Oprócz strzelania chciał bym też ogarnąć fabułę ale jeżeli będzie nawiązywać do poprzednich deus exów to będę miał mniejszą zabawę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardass1 Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Human Revolution dzieje się przed pierwszym Deus Exem i Invisible War, więc poza wiadomością po napisach końcowych nie masz się czego bać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Hm, z mojej perspektywy odniosłem wrażenie jakoby można było zagrać w Human Revolution bez znajomości poprzednich (w sensie daty wydania ) części, bo raczej nawiązań jest niewiele i mają rolę takich smaczków dla fanów serii. Co prawda w pierwszego Deus Ex'a grałem dosyć dawno, ale do tej pory nie jestem w stanie zorientować się, który z trzech - a właściwie czterech wyborów - na końcu przygód Adama Jensena jest tym kanonicznym dla świata przedstawionego. To chyba powinno dać jakąś odpowiedź na twoje pytanie ;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Hej. Czy grając w najnowszego deus exa zrobię błąd jeżeli nie grałem w poprzednie części? Znajomość poprzednich odsłon Deus Exa nie ma żadnego wpływu na odbiór Human Revolution. Sam grałem w pierszego DE zaraz po jego premierze i już zwyczajnie nie łapię aluzji do tej części, co kompletnie nie miało wpływu na fakt, że świetnie się przy ostatniej części bawiłem. A zagrać naprawdę warto. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L1zard Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Ok rozumiem. A multiplayera lub co-opa nie ma w tej grze? Zawsze do dłuższa żywotność gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Gra zawiera tylko single player. Nie ma tam multi i tak serio, to nawet nie bardzo wiem, jak można by fabularnie uzasadnić jego istnienie. Zresztą, nawet dobrze, że go nie ma. To pozwoliło na doszlifowanie singla i olanie multi, które i tak by było doczepką, w którą chwilę po premierze by już nikt nie grał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lew1s Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Nie ma, jednak przechodząc grę po raz drugi, trzeci itd. wciąż daje ona masę satysfakcji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Nie ma. DE:HR ma jednak dość duży ''replay value" więc nie bój nic. Zaraz będziesz chciał przejść jeszcze raz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klekotsan Napisano Listopad 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 25, 2012 Co prawda w pierwszego Deus Ex'a grałem dosyć dawno, ale do tej pory nie jestem w stanie zorientować się, który z trzech - a właściwie czterech wyborów - na końcu przygód Adama Jensena jest tym kanonicznym dla świata przedstawionego. To chyba powinno dać jakąś odpowiedź na twoje pytanie ;]IMHO nie ma kanonicznego zakończenia - wszystkie są na tyle enigmatyczne (Jensen w swoich monologach na końcu raczej skupia się na motywach które nim kierowały przy wyborze niż skutkami swoich decyzji), że kanonicznym może być każde z nich. Ale ja osobiście optowałbym za zignorowaniem zakończenia Sarifa - w pierwszym Deusie jest bardzo mało odrutowanych ludzi, dodatkowo wyraźnie jest zasugerowane, że druciarze są ofiarami niechęci reszty społeczeństwa. W dodatku jest wyraźnie powiedziane, że technologia jest droga i dostęp do niej mają tylko przedstawiciele organów rządowych, co z góry wyklucza produkcje masową. Nie ma tam multi i tak serio, to nawet nie bardzo wiem, jak można by fabularnie uzasadnić jego istnienie. Zresztą, nawet dobrze, że go nie ma. To pozwoliło na doszlifowanie singla i olanie multi, które i tak by było doczepką, w którą chwilę po premierze by już nikt nie grał.A po co uzasadniać istnienie multi? :O Ja naprawdę żałuję, że multi nie pojawiło się choćby jako DLC. Przecież DX: HR ma w tej kwestii niesamowity potencjał - klasyczne team deathmatch, capture the flag etc., tylko że doprawione wszczepami i ulepszeniami broni kupowanymi w przerwie między rundami, ewentualnie podział na klasy różniące się ekwipunkiem i garniturem augów.Da się? Da się! Zresztą pierwszy DX miał dodane później multi, które żyło wśród fanów przez dość długi czas...A co do pytania czy grać bez znajomości jedynki - owszem, da się grać bez problemu, oczywiście ignorując masę smaczków dla fanów oryginału (chociażby adresaci niektórych e-maili i wspomnianą wcześniej ukrytą rozmowę). Jednak miej na uwadze, że po zagraniu w Human Revolution będzie tobie dużo trudniej przesiąść się na jedynkę, która nawet dziś jest tytułem unikatowym i godnym uwagi. Ale to twój wybór Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...