Skocz do zawartości
Turambar

Propozycje tematów

Polecane posty

Widzę, że smutno tu i pusto, więc rzucę swą małą propozycję, żeby się nieco rozruszało:

Talisman/Magia i Miecz

Bo to w sumie chyba każdy zna, więc jest sporawa szansa, że może jakoś dyskusja ruszy. Jakby pykło, to później można ruszyć z Grami o tron, Runeboundami, czy innymi Descentami. ;P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden głos to chyba trochę mało. Poza tym nie znam się na tej tematyce ;) więc nie wiem, czy toto jest dostatecznie popularne. Z drugiej jednak strony przydałoby się coś, żeby rozkręcić wątek... Są jeszcze jakieś głosy za tym tematem?

Po chwili zastanowienia, na rozkręcenie zakładam ten temat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc sam planowałem bez konsultowania założyć te tematy, bo ciężko sobie wyobrazić rozmowy o RPG bez tych dwóch systemów. Swoją drogą pytanie - Świat Mroku powinniśmy rozbijać na wampira, wilkołaka, maga i całą resztę tałatajstwa, czy zrobić jeden dla wszystkich? Ot, zagadka :D

Pytanie z innej beczki - znajdą się chętni do gadania o jednym z moich ukochanych systemów - Cyberpunk 2020?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostrzegam dojmujący brak tematu o najlepszym polskim RPG w historii tego padołu łez, tj. Neuroshimie. Wnoszę o natychmiastowe poprawienie tego niedopatrzenia. Odnośnie WoDa - jednak sugeruję jeden temat na całość, nie jest on w naszym pięknym kraju na tyle popularny, żeby się rozbijać na oWoD i nWoD, a już na pewno nie na Wampira, Maga i Wilkołaka...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem na Wiki co to takiego i stwierdzam, że nie ma sensu robić osobnego tematu, skoro to po prostu WHFB w mniejszej skali. No i dodatkowo robi nam się straszne centrum młotka :D