Skocz do zawartości
niziołka

Niezbędnik

Polecane posty

2zow28h.jpg



Sesja Super Robot Wars FA
Mistrz Gry: Rankin
Gracze: Aiden, Black Shadow, Felessan, jurom925
Rezerwa: P_aul
Miejsca wolne: 1
Tematy: Sesja Super Robot Wars, Dyskusje o sesji Super Robot Wars
Opis: W roku 100 EK (Ery Kosmosu) sytuacja na Ziemi nie wygląda wesoło. Brak kontaktu z osadnikami na Marsie, nieustający atak obcych jednostek bezzałogowych, a także starcia z militarystyczną organizacją Steel Saviours doprowadziły EF (Earth Federation) na skraj załamania. Jedyną nadzieją Ziemi są trzy tajemnicze maszyny wykopane dziesiątki lat temu na Syberi... Które właśnie budzą się do życia!

Regulamin
(1) Regulamin FA i działu - wiadomo!
(2) Na każdy odpis MG przypada po jednym opisie graczy, za wyjątkiem rozmów i uzgodnionych z MG akcji kombinowanych.
(3) MG ma zawsze wszystkie racje, a jak nie ma racji, to oznacza, że właśnie jest game over i trzeba wczytać ostatni zapis.
(4) Odpowiednio klimatyczne odpisy i akcje będą premiowane w różne, tajemnicze sposoby!
(5) Bardzo pożyteczna będzie chociażby znajomość którejkolwiek części SRW, chociażby OG1/2, J, czy też The Inspector.
(6) Termin na odpis - równo tydzień od ostatniego posta MG. O wszelkich opóźnieniach warto powiadomić MG, albo reaktor maszyny wybuchnie w tajemniczym wypadku. MG postara się wrzucić odpis najszybciej, jak to będzie możliwe.
(7)


by Rankin, zaakceptowane by Black Shadow ?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

supermaxedoutjambyimbon.png

[FATE] Crossover

Mistrzowie Gry: P_aul i Black Shadow
Gracze: Felessan, Aiden, Rankin, brylant, Xysiu, Sermaciej, Dromader, Arturano, Goloman, SR
Wolne miejsca: ilość nieskończona ;]
Tematy: [FATE] Crossover - dyskusje, [FATE] Crossover
Opis: Ktoś przywłaszcza sobie mieszkańców multiversum. Bohaterowie, złoczyńcy, szarzy obywatele - wszyscy ci odrywani są od swoich światów i rzucani w nową, nieznaną im wcześniej rzeczywistość. Nie wiedzą jeszcze kto za to odpowiada ani z czym przyjdzie im się zmierzyć, ale już niedługo przeznaczenie odsłoni swe karty ogłaszając igrzyska jakich nikt nigdy nie widział.

Regulamin:
1) Należy przestrzegać regulaminu tej sesji, całego Grajdoła oraz Forum Actionum.
2) Gracze od ostatniego odpisu jednego z MG mają tydzień na odpowiedź z możliwością wydłużenia o dzień/dwa jeśli akurat nie było jak znaleźć czasu wcześniej. Nie obrazilibyśmy się jednakże gdyby odpisy wpadały tak szybko jak to możliwe z tej racji, że nie wszyscy grają na raz i parę osób czeka w "lodówce". Bądźcie ludźmi, bo taka sytuacja może spotkać również was ^_^
3) Kiedy fabuła sesji jest pomiędzy poszczególnymi przygodami a dokładniej w "Restauracji" sesja przyjmuje trochę zasad z free sesji. Gracze mają wtedy możliwość zapoznania się, podyskutowania albo sprania się po pyskach choć nie obiecujemy, że obejdzie się to bez konsekwencji ;] W tym czasie mogą pisać wszyscy.
4) Istnieje coś takiego jak dołączanie w trakcie. Jeżeli kogoś złapie niemoc twórcza, nie będzie miał czasu na sesję albo też w samej grze jego postać "zginie" wtedy następuje wymiana choć w ostatnim wypadku opcja "posiłków" nie jest pewnikiem na każdej misji. Trade carefully.
5) Pamiętajcie, że o wyniku śmiertelnego pojedynku przykładowo decydują Mistrzowie Gry a wspierają ich w tym kości, zatem stosowanie trybu dokonanego nie jest mile widziane a na pewno w walce.
6) W razie jakiś pytań albo wątpliwości można spokojnie zagadać do któregoś z Mistrzów bądź zostawić wiadomość w temacie dyskusyjnym. My nie gryziemy =)
7) A przede wszystkim pamiętajcie o dobrej zabawie, wczuwaniu się w całą imprezkę i dokładaniu cegiełek do jej epickości!
8)ROW ROW FIGHT THE POWER!

© by Black Shadow
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa sesji: The Men of Justice

Mistrzy Gry: P_aul

Gracze: Felessan, Aiden, Arturano, Black Shadow

Wolne miejsca: pisać PW do MG, ale raczej nie ma

Tematy: The Men of Justice, The Men of Justice - dyskusje

Opis: Pogłoski o ludziach obdażonych dziwnymi mocami, historie o bohaterach, legendy o tajemniczych stworach i bestiach, miejskie legendy o ukrywających twarz wrogach przestępczości... to wszystko to przeszłość. Mamy XXI wiek. Mamy kryzys gospodarczy, który doprowadził społeczeństwo na skraj rozpadu. Mamy megakorporacje niszczące życia zwykłych ludzi dla zysku. Brakuje za to nadziei. To jednak wkrótce się zmieni. Nadchodzi nowa era. Era superbohaterów w kolorowych kostiumach, walczących ze złem we wszelkiej postaci. Era symboli. Era przykładu. Era czynów, nie słów. Era Sprawiedliwości.

Regulamin:

1. Wszyscy biorący udział w sesji mają obowiązek stosować się do regulaminu forum i Sesji RPG oraz netykiety.

2. Mistrz Gry jest siłą wyższą, z którą gracze mają się zgadzać, to on kreuje świat i wydarzenia.

3. Gracze powinni pisać poprawnie. Jeśli ktoś ma z tym problemy z tej czy innej przyczyny, to powinien skorzystać z programów (Word) lub przeglądarek (choćby Firefox) z funkcją autokorekty i sprawdzania pisowni.

4. Gracze powinni starać się utrzymać klimat, w tym wypadku komiksowy. Pogaduszki z przeciwnikami, heroiczne czyny i przebieranie się w budce telefonicznej to podstawa!

5. Sesja nie ma systemu, gramy storytellingowo

6. Nie ustalam sztywnych terminów, ale będę poganiał niemiłosiernie graczy spowalniających rozgrywkę!

7. W razie dłuższej nieobecności (choroba, sesja egzaminacyjna, wyjazd itd.) należy poinformować o niej MG.

8. Gracze powinni przede wszystkim dobrze się bawić smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zSpse.jpg

Mistrz Gry: DoxtraduS

Tematy: Mass Effect Alternative - dyskusje, Mass Effect Alternative

Lista graczy: Daedroth, Dromader, Mysquff, Soaps

Wolne miejsca: są, walić do Mistrza Gry dostępnymi kanałami ;]

Opis: Sesja przedstawia alternatywne wydarzenia oparte na fabule znanej gry Mass Effect. Komandor Shepard nigdy nie został Widmem, ba, on w ogóle się nie narodził! Sesjowicze stoją więc przed niezwykle trudnym zadaniem - powstrzymaniem Żniwiarzy. Tutaj nie ma bohaterów, jest za to drużyna, która będzie musiała stawać przed trudnymi wyborami moralnymi, aby (zieeew) ocalić świat.

Regulamin:

1) Obowiązuje regulamin FA i Jamy.

2) Mistrz Gry ma zawsze rację. Jeśli jednak któryś z uczestników sesji dostrzeże ewidentny błąd fabularny, to w jego obowiązku jest wysłanie do MG wiadomości z informacją.

3) Na odpis gracz ma siedem dni, MG natomiast czternaście. Uwaga! Będę konsekwentnie sprawdzał, czy dotrzymujecie terminów - o każdym opóźnieniu chcę być powiadamiany. Ta sesja ma wielu graczy i jestem świadom tego, że dłuższe przestoje po prostu ją zabiją.

4) Piszemy w czasie niedokonanym! Nie chcę widzieć wpisów, w których gracz sam wykańcza całą armię nie wyjmując nawet broni...

5) W misjach pobocznych (będę zaznaczał w którym momencie mogą zostać one wykonane) może pomagać wam dwójka innych graczy. Musicie jednak ich o tę pomoc poprosić, a oni wyrazić zgodę.

6) Wczuwamy się w klimat! Znamy świat ME, możemy tworzyć dobre, klimatyczne posty. Im bardziej się postaramy tym lepiej będzie się nam grało.

7) O wszelkich zmianach w regulaminie gracze będą informowani na bieżąco.

by DoxtraduS, zatwierdzone by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c1iri.jpg

Nazwa sesji: The Gamers

Mistrzy Gry: Black Shadow

Gracze: Sefnir, jurom, Shaker, Arturano, Deadroth

Wolne miejsca: będą, ale dopiero w późniejszym terminie w zależności od tempa samej sesji i tego czy wypali ;]

Tematy: The Gamers, The Gamers - dyskusje

Opis: Wirtualna rzeczywistość. Piekło i niebo w jednym. Miejsce, które mogło być centrum zabawy, sposobem ucieczki od rzeczywistości stało się także więzieniem. Co można zrobić, kiedy twój umysł zamknięty jest w kodzie zero-jedynkowym? Jak zareagować, kiedy posługujesz się tylko ciałem będącym zbitką tekstur? Czy należy walczyć o swoje przetrwanie i ucieczkę czy... poddać się losowi licząc na łaskę cybernetycznego boga? Na te i inne pytania będą musieli odpowiedzieć gracze poniższej sesji... ;]

Regulamin:

1) Przestrzegajcie regulacji admina/-ów a ominą was smoki rzucane na głowę, tons od dimejdż itd... czyt. na sesji obowiązuje regulamin całego FA oraz Grajdoła ^_^

2) Zarządca serwera* ma zawsze rację, jest najwyższą instancją i tak dalej, a jeśli mimo wszystko gdzieś popełni błąd to patch/hotfix sprowadza wszystko do wniosku początkowego.

3) Pamiętajcie, że gra to nie tylko gracze, ale i system - to właśnie on będzie decydował ile XPków zdobędziecie, jaki loot wam wypadnie, czy zdołacie kogoś zabić czy nie. Stosowanie czasu niedokonanego, zwłaszcza w czasie walk, wymagane.

4) Ten świat żyje a wy macie żyć wraz z nim! Żebyśmy nie pomarli z nudów macie tydzień na odpis choć dopuszczalne są jakieś odchylenia przy dobrym wytłumaczeniu. Admin odpowiada najszybciej jak się da, nie później niż czternaście dni.

5) Jedna odpowiedź pomiędzy odpisami admina. Mogą być i zapewne będą wyjątki, o których gracze będą informowani, kiedy tenże limit jest tymczasowo zniesiony.

6) Klimat i zabawa gwarantowane/zalecane/wymagane/wskazane! W końcu nie ma to jak krzyknąć do kolegi "omg ks noob!" wink_prosty.gif

7) O wszelkich zmianach/patch note'sach będziecie informowani na bieżąco.

by Black Shadow

*czyli MG smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa sesji: Crimson Reapers

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: Daedroth, KotMroku, Soaps, darthmetalus, Xysiu

Wolne miejsca: jakby co walić do MG, ale w tym momencie raczej nie ma ;]

Tematy: Sesja Crimson Reapers, Dyskusje o sesji Crimson Reapers

Opis: Przez ostatni wiek na Ziemi znikali najróżniejsi ludzie. Jednego dnia, mniej więcej w czasie deszczu meteorytów jaki spowodował tragedię w Central Parku, powrócili odmienieni - z nadnaturalnymi mocami, które wzbudzają strach wśród zwykłych śmiertelników. Część z powracających miała także ostrzeżenie - zbliża się katastrofa i tylko oni będą w stanie ją powstrzymać... Graczom przyjdzie się zmierzyć z brudnym settingiem superhero, ze światową anarchią czającą się za rogiem, z rządami, tajnymi organizacjami jakie mogą na nic polować, na innych metaludzi, którzy chadzają złymi ścieżkami a w końcu z zagrożeniem co do, którego natury nikt ani nic nie jest pewne...

Regulamin:

1) Na sesji obowiązuje regulamin Forum Actionum, sesji RPG oraz netykiety.

2) Mistrz Gry ma zawsze rację, ale w pewnych przypadkach na pewno nie jest głuchy na głosy graczy ^_^

3) Standardowo, mimo storytellingu, obowiązuje przez graczy stosowanie trybu przypuszczającego/niedokonanego. To od MG zależy co skończy się sukcesem a co nie. Niepisanie postów "na odwal się" na pewno zwiększa szansę powodzenia ;]

4) Jeden odpis między postami MG chyba, że powie inaczej albo będzie okazja do dyskusji między graczami.

5) Gracze mają tydzień na odpis z możliwością przedłużenia o parę dni jeśli akurat mają ku temu ważny powód. O opóźnieniach należy informować MG na PW/GG/Skypie/w temacie dyskusyjnym itp. (kolejność przypadkowa). MG na dwa tygodnie na odpis po wpisie ostatniego gracza.

6) Przede wszystkim sprawny aby wszyscy zaangażowani w sesję dobrze się bawili biggrin_prosty.gif

7) O ewentualnych zmianach w regulaminie gracze będą informowani w miarę na bieżąco.

by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gotj.jpg

GRA O TRON

"W grze o tron zwycięża się albo umiera. Nie ma kompromisu."

- Cersei Lannister

Nazwa sesji: Gra o Tron

Mistrz gry: Night wolf

Opis: Jest to nietypowa sesja, bo polega na wykorzystaniu forum do prowadzenia gry planszowej - "Gra o tron", powstałej w oparciu o sagę "Pieśni Lodu i Ognia" R.R. Martina. Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeross rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron.

Sesja I

Gracze: DoxtraduS, Soaps, Dracia, Holy.Death, KotMroku, Mysquff

Wolne miejsca: na razie brak. Dam znać, jeśli coś się zmieni.

Tematy: Gra o Tron I, Gra o Tron I - dyskusje

Sesja II

Gracze: Mateusz (stefan), Perzyn, Deathroth, Mysquff, prymcio11, +1 (jeszcze niepewne), w razie czego w rezerwie Black Shadow

Wolne miejsca: na razie brak. Dam znać, jeśli coś się zmieni.

Tematy: Gra o Tron II - dyskusje

Regulamin:

1. Przestrzeganie regulaminu Forum Actionum i Sesji RPG.

2. Mistrz gry rozwiązuje wszystkie kwestie sporne - w sumie zasady je rozwiązują smile_prosty.gif

3. Odpisy związane z rozkazami i wszelkiego rodzaju decyzjami staramy się wykonywać jak najszybciej. W temacie "Gra o Tron - dyskusje" będą ustalenia odnośnie terminu odpisu i podsyłania do mnie swoich rozkazów na daną turę.

4. Styl odpisu można fabularyzować, ale nie jest to konieczne. To strategia, a nie RPG - wystarczy przy podejmowaniu rozkazów np. "Mój statek wypływa na Narrowsea". Staramy się natomiast opisywać tak, aby czytający mieli jasność, czy chodziło o 1 czy o 2 statki.

5. Edycja postów jest oczywiście zakazana, poza wyjątkowymi sytuacjami, które muszą wcześniej zostać mi zgłoszone. A już z pewnością zanim dokonam zmian na mapie.

6. W temacie samej sesji można poza postami z waszymi decyzjami prowadzić rozmowy dyplomatyczne np. przekonywać innych graczy, że takie i takie posunięcie będzie korzystniejsze, kłamać, wchodzić w sojusze i zdradzać - byle było to związane z daną sesją. Możecie też knuć między sobą poprzez PW.

7. Pytania odnośnie mechaniki i problemów proszę zgłaszać w temacie Gra o Tron - dyskusje.

8. Mile widziana jest znajomość zasad na poziomie chociaż podstawowym -pozwoli to szybko prowadzić grę. Chętnie udzielę wszystkich potrzebnych informacji odnośnie mechaniki itd.

9. Najważniejsza zasada: dobrze się bawić! smile_prosty.gif Pamiętajcie tylko - sami wojny nie wygracie, a tylko jedna osoba może zasiąść na Tronie... Więc nie miejcie litości.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

metro_c.jpg

Metro 20XX

Mistrz Gry: Daedroth

Tematy: Metro 20XX - dyskusje, Metro 20XX - sesja

Lista graczy: Artius, Arturano, Mysquff, Rankin

Wolne miejsca: Brak.

Opis:

Sesja przedstawia wydarzenia, które rozgrywają się w znanym i cenionym uniwersum wykreowanym przez D. Głuchowskiego. Wydarzenia toczą się około 10 lat po historii znanej z książek. Widmo następnego konfliktu między Hanzą i Linią Czerwoną wstrząsnęło poczuciem bezpieczeństwa mieszkańców metra. W ich kierunku zmierza z zewnątrz nieznane dotąd niebezpieczeństwo. Sytuacja ciągle się komplikuje. Nadciąga najmroczniejszy moment w historii ludzkości odkąd ta zamieszkała w tunelach metra. Jak ludzkość poradzi sobie z oboma zagrożeniami? Czy przetrwa ona kolejny kryzys w swojej wielkiej historii?

Regulamin:

1. Uczestnicy stosują się do regulaminu FA i sesji RPG.

2. Mistrz Gry i władcy Grajdoła zawsze mają rację. Jeśli jednak któryś z uczestników sesji dostrzeże ewidentny błąd fabularny, to w jego obowiązku jest wysłanie do MG wiadomości z informacją.

3. Na odpis gracz ma siedem dni, MG natomiast czternaście. O dłuższych nieobecnościach mogących spowolnić grę należy powiadomić Mistrza Gry.

4. Pamiętajcie, że piszemy w czasie niedokonanym!

5. Oczekuję, że gracze wczują się w swoje postacie i klimat opowiadanej historii.

6. Wszelkie pytania proszę zadawać w temacie dyskusyjnym lub kierować je bezpośrednio do mnie przez PW.

7. O wszelkich zmianach w regulaminie gracze będą informowani na bieżąco.

8. Pamiętajcie, że liczy się dobra zabawa!

by Daedroth, zatwierdzone by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Battlestar_Galactica_Logo.jpg

Battlestar Galactica

Cyloni zostali stworzeni, aby ułatwić życie na Dwunastu Koloniach. Przyszedł jednak dzień, w którym postanowili zabić swych panów. Po długiej, krwawej wojnie zawarto rozejm, a Cyloni opuścili Kolonie i zasiedlili nowy świat.

Czterdzieści lat później powrócili i sprowadzili ludzkość na krawędź zagłady. Pod wodzą załogi Battlestar Galactica pozostali przy życiu ludzie uciekli, w nadziei odnalezienia nowego domu, znanej jedynie z legend Ziemi.

Ścigana przez nieustępliwych Cylonów ludzkość ma tylko jedną szansę na przetrwanie ? poznać położenie Ziemi. Zasoby są na wyczerpaniu, a ludzie dokonują szokującego odkrycia ? wróg może teraz wyglądać jak każdy z nich i udało mu się już zinfiltrować flotę.

Mistrz gry: Night wolf

Gracze: Hakken, Holy.Death, t3tris, Dracia, Sefnir, Daedroth

Wolne miejsca: brak

Tematy: Battlestar Galactica - dyskusje

Opis: Jest to nietypowa sesja polegająca na wykorzystaniu forum do prowadzenia gry planszowej - "Battlestar Galactica", która powstała na podstawie serialu o tym samym tytule.

Regulamin:

1. Przestrzeganie regulaminu Forum Actionum i Sesji RPG.

2. Mistrz gry rozwiązuje wszystkie kwestie sporne (tak naprawdę - zasady je rozwiązują, Mistrz gry tylko je reprezentuje).

3. Odpisy związane ze wszelkiego rodzaju decyzjami staramy się wykonywać w okresie nie przekraczającym 24 godzin.

4. Styl odpisu można fabularyzować np. za pomocą wypowiedzi, które oznaczamy kursywą. W temacie sesji staramy się unikać słownictwa związanego bezpośrednio z mechaniką, np. "karty", "żetony". Zamiast "nie mam czerwonych kart" lepiej napisać przykładowo "nie jestem w stanie wam pomóc w tej sytuacji". Wszystkie sprawy związane z mechaniką zaznaczamy pogrubioną czcionką.

Przykład posta:

- Poruczniku, proszę przejść w stan alarmu bojowego i przygotować się na uderzenie.

- Tak jest, sir!

- Proszę też nakazać wszystkim jednostkom, aby utrzymały się w szyku. Opuszczenie pozycji będzie traktowane jako zdrada i tak zostanie osądzone. Zdrajców najpierw rozstrzeliwujemy, potem sądzimy.

- Tak jest, sir.

Najlepszą opcją byłoby odrzucenie dwóch kart przez nas, panie prezydencie, i gdyby ktoś miał zapomogi do zagrania, prezydent nie zrobił na razie nic, co by go ustawiało za burtą, natomiast Ellen znajdzie się pod czujną obserwacją przyjaznych marines. Gdyby ten kryzys przyszedł trochę później, to może bym się zastanawiała nad przetasowaniami na szczeblach władzy, a tak to chyba pozwolę prezydentowi pełnić dalej swoją funkcję.

Wybieram opcję z odrzuceniem kart.

5. Edycja postów jest oczywiście zakazana, poza wyjątkowymi sytuacjami, które muszą wcześniej zostać mi zgłoszone.

6. Pytania odnośnie mechaniki i problemów proszę zgłaszać w temacie Battlestar Galactica - dyskusje.

7. Mile widziana jest znajomość zasad na poziomie chociaż podstawowym - pozwoli to szybko prowadzić grę. Chętnie udzielę wszystkich potrzebnych informacji odnośnie mechaniki itd.

8. Najważniejsza zasada: dobrze się bawić! Pamiętajcie tylko: Cyloni są wśród nas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szara Wojna

Mistrz Gry: Brylant

Gracze: BigDaddy, Black Shadow, Daedroth, Dromader, Sefnir

Wolne miejsca: brak

Tematy: Sesja, Dyskusje

Opis: Ziemia, będąca w trakcie najazdu kosmitów, przeprowadza kontratak. Z BG jako główną siłą uderzeniową.

Regulamin:

1. Obowiązują regulamin Forum Actionum, Sesji i netykieta.

2. Jestem władcą absolutnym, niczym Ludwik. Jeśli macie jakieś wątpliwości, to poprzez PW lub temat dyskusyjny je rozwieję.

3. Takoż zastrzegam sobie jedynie prawo pisania w trybie dokonanym. Wy macie pisać w niedokonanym.

4. Starajcie się odpisywać jak najszybciej, w ciągu 7 dni. Jeśli nie macie czasu, poinformujcie.

5. Ja też postaram się jak najszybciej odpisywać, lecz zastrzegam, że niedługo priorytetowe znaczenia będą miały dla mnie studia.

6. Piszcie starannie, zachowując zasady ortografii i interpunkcji.

7. Sesja ma mieć jak najbardziej dynamiczny i powodujący opad szczęki charakter. Jeśli macie jakiś pomysł pomagający temu, walcie przez PW. Ponadto starajcie pisać się posty rozsądnej długości.

8. Planujecie jakąś akcję z drugim graczem? Skonsultujcie się z nim.

9. Na jeden post MG przypada jeden odpis gracza. Mogą być od tego wyjątki, przykładowo w mocno fabularnej scence.

10. Pod każdym odpisem zamieszczajcie sprawy mechaniczne.

11. Bawcie się.

by brylant, zatwierdzone by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wu456Jxl.jpg

The Doors of Pathfinder

Mistrz Gry: Black Shadow

Gracze: behemort, brylant, Cruadin, Daedroth, Maverick undead

Wolne miejsca: na razie nie wydaje mi się aby były ;]

Tematy: The Doors of Pathfinder - dyskusje, The Doors of Pathfinder

Opis: Przechodzisz przez drzwi. Trafiasz do niewielkiej wioski nad rzeką i choć wydaje ci się, że jesteś tutaj pierwszy raz wszyscy okoliczni mieszkańcy traktują cię jak swojego. Trafiasz na drugie drzwi. Znajdujesz się w obozie nekromantów w jaskinii i masz na sobie ich szaty. Choć nie znasz żadnego z nich i może pierwszy raz stykasz się ze słowem nekromancja wszyscy dookoła traktują cię jak swojego. W kolejnych widzisz dziwną ciemność nad miastem. Następne prowadzą do groty kilkanaście metrów od pyska właśnie budzącego się smoka.

Drzwi były i prowadziły wszędzie. Są pierwszą rzeczą jaką pamiętasz i ostatnią, którą zapomnisz. Prowadzą we wszystkie strony nie tylko tego świata. A gdy zapada ciemność i ulatuje z ciebie życie pojawiają się znów odmawiając śmierci.

Sesja fantasy z mechaniką d20, w której grupka graczy nie tylko mierzy się z kolejnymi przygodami i przeciwnościami losu, ale też próbuje rozwikłać zagadkę drzwi... a przy okazji swojego istnienia smile_prosty.gif

Regulamin:

1) Jak zawsze na sesji obowiązuje regulamin Forum Actionum, netykiety oraz samego Grajdoła.

2) Mistrz Gry jest najwyższą instancją na sesji i zawsze albo niemalże zawsze ma rację. Jest jednak również władcą sprawiedliwym nie głuchym na głos ludu bądź podległych mu graczy. Zgłaszanie pewnych wątpliwości nie spotka się z automatyczną karą śmierci ^_^

3) Dla graczy obowiązuje tryb niedokonany. To kostki będą decydować czy dany atak, zaklęcie czy rzut na umiejętność skończył się powodzeniem czy też porażką.

4) W sytuacjach poza walką dialog pomiędzy graczami jest jak najbardziej dozwolony, wskazany i zachęcany - nie ma limitu postów dla gracza pomiędzy wpisami Mistrza Gry. Natomiast w samej walce a właściwie przed nią gracz ma jeden wpis na przedstawienie swojego pomysłu na potyczkę, to czym i jak zamierza walczyć, kogo atakować, jakie zaklęcia marnować itd. To trochę eksperymentalny system i może ulec zmianie w bliższej bądź dalszej przyszłości.

5) Od razu nawiązując do innej zasady z DeDeków - tak, rozmowa jest darmową akcją aczkolwiek prosiłbym tutaj o rozwagę i nie przekraczanie pewnych granic. Mało prawdopodobne, że w prawdziwym świecie jakiś przeciwnik, zwłaszcza jeśli to dziki zwierz, będzie wysłuchiwał monologu na 2 strony A4 i właściwej akcji danego gracza mimo, że teoretycznie zasady by na to pozwalały. Jakiekolwiek krótkie komendy bądź coś w tym rodzaju jak najbardziej przechodzi. Zwyczajnie chodzi o umiar.

6) Na razie nie ustalam sztywnych terminów aczkolwiek zastrzegam sobie możliwość spamowania GG/Skype'a/PW podległym mi graczom jeżeli uznam, że historia się wlecze. Może następować to dłużej niż po tygodniowym zastoju =]

7) Wszelkie zmiany w regulaminie mogą zostać wprowadzone przez Mistrza Gry jak i innych władców Grajdoła po uprzednim poinformowaniu o tym graczy.

8 ) Przede wszystkim bawmy się dobrze i nie pozwólmy sesji umrzeć młodo! biggrin_prosty.gif

by Black Shadow

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

descent-banner.jpg

DESCENT: Wędrówki w Mroku

Schodzili po kamiennych stopniach najciszej jak umieli, nie chcąc oznajmić swojego przybycia czającym się w cieniach plugawym monstrom. Słaby blask zaklętego kamienia Leorica nie rozświetlał gęstniejącej ciemności. Jaina nałożyła

strzałę na cięciwę, gotowa do ataku, stojący za nią mikrej postury Tomble przygotował noże.

- Gdzieś tu jest ? szepnął Avric. ? Bądźcie gotowi.

- Witajcie, dzielni śmiałkowie ? zadudnił głos z ciemności. ? Jakaż szkoda, że wasza wędrówka tutaj dobiegnie końca...

Głos rozmył się w odległy chichot. Ze wszystkich stron z mroków wyłoniły się potworne istoty. Po chwili komnata rozbrzmiała dźwiękami walki...

Nazwa sesji: Descent: Pierwsza Wędrówka w Mroku

Mistrz gry: Night wolf (a zarazem gracz)

Opis: "Descent: Wędrówki w mroku" jest grą, w której jeden z graczy wciela się w rolę mrocznego władcy, a pozostali obejmują kontrolę nad bohaterami. Podczas każdej rozgrywki bohaterowie będą zapuszczać się w głąb niebezpiecznych jaskiń, starożytnych ruin, skąpanych w ciemnościach lochów i przeklętych lasów, próbując wykonać jakieś zadanie. Będą walczyć z potworami i zdobywać skarby, ale przede wszystkim spróbują pokrzyżować plany mrocznego władcy.

Gracze: Felessan, Maverick undead, brylant i Night wolf(jako MG i Mroczny władca)

Wolne miejsca: na razie brak. Dam znać, jeśli coś się zmieni.

Tematy: Descent I, Descent I - dyskusje

Regulamin:

1. Przestrzeganie regulaminu Forum Actionum i Sesji RPG.

2. Mistrz gry rozwiązuje wszystkie kwestie sporne

3. Odpisy związane z akcjami i wszelkiego rodzaju decyzjami staramy się wykonywać jak najszybciej. W temacie "Descent - Pierwsza Wędrówka w Mroku (dyskusje)" będą ustalenia odnośnie terminu odpisu i podsyłania do mnie swoich rozkazów na daną turę.

4. Mile widziane jest fabularyzowanie odpisów.

5. Edycja postów jest oczywiście zakazana, poza wyjątkowymi sytuacjami, które muszą wcześniej zostać mi zgłoszone.

6. W temacie samej sesji można poza postami z waszymi decyzjami prowadzić rozmowy na temat taktyki.

7. Pytania odnośnie mechaniki i problemów proszę zgłaszać w temacie Descent I - dyskusje.

8. Mile widziana jest znajomość zasad na poziomie chociaż podstawowym -pozwoli to szybko prowadzić grę. Chętnie udzielę wszystkich potrzebnych informacji odnośnie mechaniki itd.

9. Najważniejsza zasada: dobrze się bawić!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logo.png

Sesja Maid RPG

Mistrz Gry: NoobGod

Gracze: Soaps, Xerber, Sefnir, brylant, Klekotsan

Rezerwa: nerv0

Miejsca wolne: 0

Tematy:

Opis: W Maid RPG, gracze wcielają się w role pokojówek na usługach pana domu (MG). Gracze nie tylko muszą się zmierzyć z trudnościami, związanymi z opieką nad masywnym domostwem, ale również muszą przetrwać setki losowych zdarzeń, jakie kostki na nich ześlą.

Szykujemy się do przygody w czasach, gdzie faceci byli dżentelmenami a kobiety damami. Są wczesne lata 1900' i technologia brnie w zastraszającym tempie do przodu, powstają pierwsze porządne samochody, pociągi i maszyny latające. Są to najlepsze czasy dla pokojówek, bogacze stają się krezusami i potrzebują pomocy młodych, pięknych dam by zaopiekować się masywnymi domostwami. Wam przyjdzie pracować w posiadłości Taiho. U boku pana Sasumu Taiho, syna Shinichi Taiho.

Regulamin

(1) Regulamin FA i działu

(2) Po deklaracji/opisie MG, każdy gracz pisze jeden post i czeka na resztę. Chyba, że MG powie inaczej (np. każe graczu wykonać rzut lub zdecydować coś)

(3) Maid to dość specyficzny system, w przeciwieństwie do reszty, tutaj MG... jest słabszy od graczy, więc nie bójcie się go wykorzystywać (a dokładniej: jego postać)

(4) Dobre decyzje i porządnie wykonana praca zostanie nagradzana dodatkowymi punktami przychylności

(5) Jeśli nie jesteś lub nie będziesz w stanie odpisywać na posty przez kolejne dwa dni - to poinformuj mnie! Tutaj nie ma punktów doświadczenia a akcja jest chaotyczna i niepowiązana, więc możemy dać Twoją pokojówkę na dalszy plan

(6) Jeśli chcesz poczytać coś o samych mechanicznych zasad gry, to zobacz ten post

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...