Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

bartosznorbert

Rozwiązany: Gothic 2: Noc kruka, zadania dla Gildii Złodziei

Polecane posty

Rengaru to płotka. Żeby wkręcić sie do gildii złodziei, musisz udać się do jaskini niedaleko farmy chyba Akila (to ta obok mostu, przy wejściu do niebezpiecznego lasu). Tam znajdują się bandyci, których musisz zabić. Jeden z nich będzie miał przy sobie dziwną rybę. Użyj jej. Znajdziesz w środku list w którym Halvor, handlarz rybami z doków umawia się z bandytami na transakcję. Przeczytaj list, udaj się do Halvora i oddaj mu list za nagrodę/pokaż list Lordowi Andre. W obu przypadkach po wejściu do karczmy w dokach zostaniesz poinformowany, że jeden facet czeka na Ciebie za stoiskiem Halvora. Jeśli wsypiesz Halvora, to ten facet będzie próbował Cię zabić, jeśli pomożesz Halvorowi to zaproponuje Ci członkostwo i da zardzewiały klucz. Jeśli wybierzesz to pierwsze to klucz i tak będziesz mógł zabrac z jego martwego ciała. Klucz prowadzi do drzwi do podziemi Khorinis znajdujacych się na prawo od kierunku, w którym widać morze w dokach - musisz wskoczyć do wody i dopłynąć do tych drzwi.

W kazdym razie nie polecam próbować zabijać złodziei o ile nie masz naprawdę mocnej postaci - są znacznie trudniejsi (zwłaszcza Cassia) od orków.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wsypiemy Halvora, to tak - od razu za sklepem rybnym będzie czekał nieznajomy z zamiarem zabicia nas i kluczem w kieszeni.

Jeśli Halvorowi pomożemy, to (poza Rengaru) trzeba jeszcze pomóc Nagurowi, przesiadującemu w portowej karczmie (zadanie dostępne dopiero po rozmowie z karczmarzem na temat pracy w okolicy). Tak to już niestety jest, że w przypadku pomagania złodziejom konieczne jest pozyskanie zaufania tych wszystkich trzech osobników.

Co do samej gildii, nie wiem co jest głównym powodem twojej chęci wybicia jej członków, ale jak wspomniał Lord Nargogh są wyjątkowo silni. Jeśli nie chodzi o doświadczenie, to możesz po prostu przyjąć zadanie na wytropienie gildii od Andre i donieść mu gdzie się ukrywają. Wtedy, chyba w trzecim rozdziale, cała gildia leży już ubita, a my możemy pozbierać sobie w spokoju fanty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hesa musisz wykonać zadanie z zaginionymi osobami. A mianowicie obok Khorinis znajduje sie mała plaża a tam znajdziesz Skipa który udzieli Ci pare pożytecznych wskazówek. Udaj sie do Vatrasa i powiedz to co się dowiedziałeś. Co do zaginionych to jeden z nich znajduje się między drogą z płaskowyża a farmą Onara(przez pola). Za farmą Sekoba w głębi lasu są następni bandyci z listem do tego co uwolniłeś. Jednakże 2 list znajduje się u Dextera, ale najpierw musisz wykonać questa z tym piratem i jego skarbami, gdyż sam sobie nie poradzisz. Jak wchodzisz do obozu to powiedz strażnikowi że jego szef to dexter i on Cię wpuści. Zanim zaczniesz bójke porozmawiej z Dexterem. Zacznij "nawalać" a zjawi się się Greg i Ci pomoże. Po wszstkim list znajdziesz koło Dextera. Przeczytaj go i pokaż Vatrasowi. Mam nadzieje że pomogłem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie coś "zespułem". otóż w pierwszym rozdziale Lares mógł mnie zaprowadzić do Magów Wody. Ale zamiast tego wybrałem żeby mnie zaprowadziła na farmę Onara. Zostałem członkiem Kręgu i ostałem od Vatrasa list od Saturasa. Poszłem do Saturasa powypełniałem zadania poboczne, jednak listu dać nie mogę. Mówią o tych ornamentach ale Lares nie rusza sie z portu.

Co zepsułem?

Jak na razie poszłem do kolonii po dowody na istnienie smoków dla Hagena.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znany bug... Nieźle się urządziłeś. Nie wolno było iść z Laresem na farmę Onara. Za pierwszym razem też tak zrobiłem. Pamiętam, jednak, że sobie poradziłem, ale nie jestem do końca pewien jak. Chyba użyłem kodu, "wcieliłem" się w Laresa i upuściłem ornament.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja doradzę zainstalować fanowską łatkę nosząca miano service pack w wersji 1.4. Usuwa on ten bug związany z Laresem. A z tej sytuacji słyszałem, że można wybrnąć tak, że najpierw idziemy do górniczej doliny, dopiero później idziemy do Laresa. Muszę dodać, że tego sposobu nie stosowałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napotkałem przerażający (chyba) błąd dotyczący uwolnienia Patricka i spółki z kopalni złota w obozie bandytów w Jarkendarze. Rozwaliłem Pełzacze, zabiłem Bloodwyna, pogadałem z Thorusem, do dziennika (quest Niewolnicy Kruka) został dodany wpis, że Thorus zajmie się strażnikami, a ja mam ponownie pogadać ze Strażnikiem Niewolników i Patrickiem. No więc poszedłem do Strażnika Niewolników (tego który pilnuje tunelu, w którym znajduje się Patrick), lecz w oknie dialogowym jest tylko jedna opcja: KONIEC! Tak samo u Patricka. Czy coś pominąłem? Czy powinienem jeszcze z kimś porozmawiać? Dlaczego nie przyjmują do wiadomości tego, że wszystko załatwione?

EDIT: Nie mogę napisać do pomocy technicznej bo Gothic jest z CDA...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...