Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Vamprah

Monitor i klawiatura

Polecane posty

Witam, 

Praktycznie nie znam się na monitorach, a jakiś wypadałoby do komputera kupić :P

Budżet to 600-700 zł, na razie wytypowałem taki od AOC: https://www.x-kom.pl/p/347146-monitor-led-22-239-aoc-i2375pqu-czarny.html#specification , nada się czy można w tej cenie znaleźć lepszy IPS do użytku ogólnego i gier?

Druga sprawa to klawiatura mechaniczna z nieco niższej półki, interesują mnie switche brązowe, tu w oko wpadł mi (głównie z uwagi na podpórkę) Patriot Viper https://www.x-kom.pl/p/366077-klawiatura-przewodowa-patriot-viper-v730-mechaniczna.html , zastanawiam się tylko czy nie ma w podobnej cenie (~250zł) czegoś lepszego. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i mógłbym, ale każda oszczędność się jednak liczy i żadnym zapaleńcem/koneserem nie jestem, a Kailh chyba nie są aż tak gorsze od Cherry (?) więc szukam wśród tańszych.

Co do monitora, to wg. specyfikacji podany przeze mnie ma niższy czas reakcji i pobór mocy, rozmiarowo (mój błąd, nie podałem) 23" pasują mi też bardziej. Czegoś jako laik nie wiem/nie rozumiem i nie widzę wyższości zaproponowanego przez Ciebie monitora, czy po prostu polecasz znany Ci monitor bez porównywania z moim typem? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Vamprah napisał:

Co do monitora, to wg. specyfikacji podany przeze mnie ma niższy czas reakcji i pobór mocy, rozmiarowo (mój błąd, nie podałem) 23" pasują mi też bardziej. 

Czas reakcji podawany przez producenta to jedno, a zmierzony w teście input lag to co innego. Nie wiem jaki input lag ma ten AOC, ale wiem jaki input lag ma Dell. Poza tym Dell ma węższe ramki. Jest model o przekątnej ekranu 23" - P2319H.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×