Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Smuggler

Nowy layout CDA 04/09

Polecane posty

Może dodam coś od siebie, choć mam nadzieję, że nie wyjdę na nieoryginalnego w swojej oryginalności :tongue:

Pochwały i rispekt ode mnie za zwężenie "belek" u góry zapowiedzi, recenzji etc.

Wygląda to zdecydowanie lepiej niż przed zmianą.

Czas na odrobinę czepialstwa :devil:

Mam małe zastrzeżenie co do "Stopnia zaawansowania" w betatestach.

Przydałoby się jakieś doprecyzowanie, na jakiej postawie jest określany.

Dlaczego akurat ta gra ma 9 kresek, a inna 7 - może jakaś skala? :biggrin:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest SKALA. Jest 10 kresek i każda innego koloru, a czym bliżej 0 tym barwa CZERWIEŃSZA.

Przy QUAKE LIVE jest zakolorowane 8 kresek, a ostatnie dwie są BIAŁE, co oznacza 80%, a przy STREET FIGHTER IV Masz już zaświeconą dziewiątą KRESKĘ, która ma kolor ciemnozielony, więc gra jest ikończona w 90%. O ile to wszystko dobrze rozumuje. Tylko po co komu takie informacje, jeżeli nie mają żadnego wpływu na datę premiery. Czasem prawie ukończoną grę wydają później niż tą którą mają w połowie dopiero.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest SKALA. Jest 10 kresek i każda innego koloru, a czym bliżej 0 tym barwa CZERWIEŃSZA.

Przy QUAKE LIVE jest zakolorowane 8 kresek, a ostatnie dwie są BIAŁE, co oznacza 80%, a przy STREET FIGHTER IV Masz już zaświeconą dziewiątą KRESKĘ, która ma kolor ciemnozielony, więc gra jest ikończona w 90%. O ile to wszystko dobrze rozumuje. Tylko po co komu takie informacje, jeżeli nie mają żadnego wpływu na datę premiery. Czasem prawie ukończoną grę wydają później niż tą którą mają w połowie dopiero.

Otoz to. Nie mozna wytlumaczyc, ze np. "60% - kuleje AI, sa przenikania modeli, muzyka falszuje" a 70% - muzyka juz nie falszuje. :) Dla kazdej gry proces zaawansowania wyglada inaczej 60% dla jednej to moze byc jak opisalem, a dla drugiej - jest wszystko poza AI czy "nie ma jeszcze kampanii, choc sa singlowe misje i swietne multi". Pasek jest orientacyjny i jak jest 50 lub mniej - na gre poczekamy dluuugo, a jak powyzej 80% - bedzie pewnie w tym roku albo nawet polroczu, 90% - praktycznie gotowa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczył mi błyskawiczny rzut oka na archiwalne numery z mojego zbioru i mówię: NO WAY ;p

Layout był wówczas naprawdę paskudny, względem tego, co mamy dzisiaj.

Miałem na myśli, żeby kiedyś na jakąś dajmy na to "rocznicę" ukazał się numer, który będzie miał postać jednego

z pierwszych numerów cd-action a nie chodziło mi o nowy wygląd layouta w cda który będzie w postaci "retro" ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest SKALA. Jest 10 kresek i każda innego koloru, a czym bliżej 0 tym barwa CZERWIEŃSZA.

Przy QUAKE LIVE jest zakolorowane 8 kresek, a ostatnie dwie są BIAŁE, co oznacza 80%, a przy STREET FIGHTER IV Masz już zaświeconą dziewiątą KRESKĘ, która ma kolor ciemnozielony, więc gra jest ukończona w 90%. O ile to wszystko dobrze rozumuje. Tylko po co komu takie informacje, jeżeli nie mają żadnego wpływu na datę premiery. Czasem prawie ukończoną grę wydają później niż tą którą mają w połowie dopiero.

Nie do końca się zrozumieliśmy :tongue:

Chodziło mi o coś trochę innego.

Przydałoby się jakieś doprecyzowanie, na jakiej postawie jest określany.

Jednak Smuggler trafił w sedno, więc nie ma problemu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Layout jak layout, ale....

Jedna rzecz mi się bardzo nie spodobała.

Zmiana numeru 13 (specjalnego) z grudnia na maj.

No bo tak. Założenia numeru specjalnego były takie:

"(...)Poza tym, roczne zestawienia gier, dem, recenzji, podsumowania, statystyki i wszystko to co koalicjanci lubią najbardziej(...)" - są to słowa pana Jerzego Poprawy, który we wstępniaku z numeru 67 (12/2001) w dyskusji z panem Zbigniewem Bańskim zachęcał do i zakupu numeru 13/2001.

No i rzeczywiście w numerze znalazły się podsumowania gier, sprzętów, konkursy, oraz ANKIETA. Nawet AR był podsumowaniem roku i zamiast nowych listów znalazły się tam BEST OF THE BEST z całego roku.

Stan taki trwał aż do 2007 roku w którym to ogłoszono, że numer SPECJALNY pojawi się... zamiast majowego, a właściwie pomiędzy kwietniowym, a majowym. Nie URODZINOWY, nie ŚWIĄTECZNY, ani nawet WAKACYJNY. Tak po prostu JEB pomiędzy 4 i 5 wciśnięto "specjal". Argumenty były proste: -Majowy pojawia się w kwietniu, czerwcowy w maju itd. itp. A miło wam czytać WESOŁYCH ŚWIĄT w okolicach wszystkich świętych?? - Tyle wyjaśniała redakcja. Jednak rzut okiem na kalendarz wystarczał żeby ten argument obalić. Jeżeli pisemko miało wychodzić co 4 tygodnie we wtorki ( był taki porządek przez prawie dwa lata) to pod koniec roku musi wyprzedzić SWÓJ MIESIĄC, choćby i z racji tego że miesiąc nie ma 28 dni.

I żeby grudniowy wypadł w grudniu, to ze styczniowym trzeba wystartować w OSTATNI wtorek stycznia. A żeby tak zrobić trzeba "podgonić", tak jak się podgania nierówny krok w marszu. Albo się przyśpiesza małymi krokami, albo przeskakuje nogę, żeby wyrównać w szeregu.

Więc podobnie nawet myślałem, że będzie z CDA. Zadałem nawet takie pytanie. Zapytałem, czy w 2007 roku wydadzą JEDNORAZOWO 14 NUMERÓW, co pozwoli wypełnić tę lukę (gdyby styczniowy miał się pojawić pod koniec stycznia).

Tak się jednak nie stało. Numer SPECJALNY pojawił się w kwietniu. Majowy w drugiej połowie maja i jakoś do końca roku jest względny porządek. Jednak już numer LUTOWY pojawia się w STYCZNIU, marcowy w lutym, a kwietniowy w marcu.

Czyli co dał ten cały ZABIEG?? Po co to całe zamieszanie?? To po to zrezygnowaliśmy z czytania podsumowań, i naprawdę w ŚWIETNYM stylu i z pomysłem wydanego numeru 13?? Dlaczego zrezygnowano z wydania numeru SPECJALNEGO w okresie przedświątecznym, kiedy następuje WYSYP gier i nie ma problemu żeby go zapełnić??

Żeby teraz wrócić do punktu wyjścia??

Tajemnicą poliszynela jest PRAWDZIWA MOTYWACJA takich działań. Chodzi po prostu, że w święta każdy chce ODPOCZYWAĆ, a nie pracować więcej i ciężej, bo schodzą się w tym okresie dwa ważne numery: 12 świąteczny i 13 SPECJALNY.

Czy mi się taki zabieg spodobał?? Czy czytelnikom się ten pomysł spodobał. Nikt nawet nie zadał sobie trudu, żeby zapytać. RYZYK - FIZYK. Albo robimy numer specjalny w okresie wiosennym, kiedy pracy jest najmniej i jest na to czas, albo wcale. Prawda panowie??

Tylko nikt nie powiedział tego WPROST. Nie chce nam się pracować nad numerem SPECJALNYM w okresie przedświątecznym dlatego przeniesiemy go na wiosnę i zrozumcie nas. Dlaczego uznano mnie za idiotę, któremu wciśnie się bajeczkę, że to z powodu BLA BLA BLA i BLA, a czytelnik uwierzy. A nawet jak nie uwierzy, to co?? Ma jakieś inne pismo na rynku??

Nadal uważam, że jesteście świetni w tym co robicie i nadal kupuje wasze pismo. Przypomniałem sobie o tym, bo znów numer kwietniowy kupiłem w MARCU, a za pasem NUMER SPECJALNY. I co w nim takiego specjalnego?? O jakich podsumowaniach można mówić w połowie roku, kiedy wszystkie podsumowania zrobiliście w styczniu??

Założenia numeru 13 były fajne i ciekawie je realizowaliście przez kilka lat. Zdaje sobie sprawę, że z wielkim trudem i poświęceniem. Rozumiem też że powiedzieliście: DOŚĆ TEGO. Tylko z czytelnikami trochę nie fair sprawę załatwiliście.

Miałem to wysłać mailem, ale pewnie znalazłoby się w PANOPTIKUM :), a pozwoliłem sobie zagrać z wami równie nie FAIR, jak wy zagraliście ze mną i napisałem to w wątku, który bądź co bądź, traktuje o wyglądzie PISMA i niedługo przejdzie do archiwum (co tez miałem na uwadze, bo pisząc w "PYTANIA DO REDAKCJI" zostałby na dłużej, a nie o to chodzi.

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupoty gadasz. Przygotowywanie kolejnych numerów czasopisma przebiega cały czas tak samo, praca cały czas jest taka sama, a kolejne numery są przygotowywane co 4 tygodnie. Jedyna różnica jest w nazewnictwie. Chcesz uzyskać efekt podobny jak w poprzednich latach? Więc poprzesuwaj sobie nazwy miesięcy na okładkach. Numer specjalny nazwij majowym, majowy czerwcowym itd. Daty wydań byłby dokładnie takie same, terminy deadlinów też, ilość pracy poświęcanej numerów również. Różniłyby się jedynie nazwami miesięcy na okładce.

Więc jakie wolne? Co ty w ogóle pieprzysz?

Wiesz jaki zapierdziel mieliśmy właśnie przez święta?

Tuż przed Bożym Narodzeniem był deadline i wszyscy zasuwali jak dzikie osły, zgadza się potem były święta, ale zaraz po powrocie z nich nie mieliśmy luzu, żeby przygotować kolejny numer, bo wracając z przerwy świątecznej od razu wpadaliśmy w kolejny deadline. Więc, żeby się wyrobić przed świętami i zaraz po nich pracowaliśmy dwa razy więcej, po prostu żeby zdążyć przygotować materiały do styczniowego i od razu do lutowego numeru.

Czy z powodu zmiany nazewnictwa odpuściliśmy sobie recenzję jakiejś ważnej gry? Jakiegoś ciekawego materiału? Nie. Podsumowania roczne nadal powstają, nadal są publikowane, treść jest taka jak powinna, więc czego ci brakuje? Cyferki 13 na okładce zamiast napisu numer styczniowy? Bo to w zasadzie byłaby jedyna różnica.

Dzięki bliskości numeru jubileuszowego i specjalnego mamy za to możliwość popróbowania pewnych zmian w piśmie i przemyślenia ich na spokojnie, bo w okresie świątecznych gdy jest wysyp gier przed gwiazdką nikt nie ma do tego głowy.

Zanim zaczniecie wymyślać jakieś teorie spiskowe zastanówcie się nad nimi. Bo jak nie macie pełnego obrazu sytuacji to wymyślacie takie banialuki jak kolega powyżej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<ciach> nie cytujemy poprzedniego postu - Pzkw

---Nie mam pełnego obrazu, bo niby skąd?? Po prostu jestem przeciwnikiem bezsensownych i niepotrzebnych zmian. W życiu nauczyłem się jednego, że jak coś działa ŹLE to należy poprawić, a nie dotykać tego, co się sprawdza. Założenia numeru specjalnego były DOBRE przejrzyste i dla każdego czytelne. Po zmianach dwa lata temu powstał niepotrzebny kipisz i bałagan. Niby mogę sobie sam wziąć i wmówić, że styczniowy jest ten 13, ale po co??

Do tej pory miałem przekonanie, że dzięki tym zmianom macie PRZYNAJMNIEJ MNIEJ PRACY w okresie świątecznym i ten argument przyjmowałem, jako rozsądny. Teraz kiedy się okazało, że to nie prawda, to tym bardziej uważam (to jest moja i tylko moja opinia), że to było BEZ SENSU.

Jednak tak jak napisałem. Wasze pismo i wasza sprawa. Ja się tylko podzieliłem MOJĄ WŁASNĄ OPINIĄ, którą sobie wyrobiłem na podstawie wiadomości które posiadam. A że nie wiem wszystkiego... Przecież nie mogę wystawiać opinii na podstawie faktów, których nie znam.

Jaka TEORIA SPISKOWA?? Podobno opinia czytelników jest dla was ważna. Moja opinia jest taka, jak napisałem i tyle.

Nikomu nic nie zarzuciłem, nikogo nie obraziłem, ani nikomu nie naubliżałem. Po prostu chciałem zrozumieć, czym się kierowaliście podejmując taką a nie inną decyzję. I nadal nie rozumiem. PRÓBNE ZMIANY W PIŚMIE?? Te można było robić zarówno w maju, jak i sierpniu i do tego nie potrzeba numeru specjalnego. Moim zdaniem :)

Ciekaw jestem jednak opinii innych czytelników. Jednak krótkiej opinii. Czy to wg nich było dobre, czy złe??

Bo może się okazać, że wszystkim się ta zmiana podobała tylko ja jeden wydziwiam:)

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście numer specjalny, a raczej to kiedy się ukazuje nic nie obchodzi. Ja i tak rozróżniam jedynie urodzinowy, świąteczny, a cała reszta to dla mnie po prostu zwykłe numery(i patrze tylko na grzbiet, który numer i odliczam do 200 :D). Specjalny może wychodzić kiedy tam redakcji na rękę, bo to i w ich interesie i w naszym, aby było im jak najlepiej, w końcu to się odbija na jakości numeru. A co do kombinowania z layoutem to również jakoś nie zwracam uwagi kiedy są te zmian. Ważne, że są, jak fajne to zostają jak się nie podobają to wracamy do tego co było wcześniej, proste. A ten layout mi się podoba.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się zatem moimi spostrzeżeniami:

Zmiany na lepsze: (może jest ich więcej, ale wymienię te, za które koniecznie muszę pochwalić) :thumbsup:

+ Informacje na temat stopnia zaawansowania oraz wad i zalet wersji beta-testowych gier;

+ Dodatkowe informacje przy opisach gier (cena w sieci, "podobne do", ZNACZEK PEGI, bardziej czytelne wymagania sprzętowe);

+ Oceny gier są wielką, ładniejszą niż wcześniej czcionką... :wink:

+ Informacja o numerze CDA z recenzją gry z cover DVD;

Ale niestety są też zmiany, które uważam za zmiany na gorsze: :down:

- Kolorystyka na skali ocen jest blada, wyblakła - kolory się ze soba zlewają. Poprzednie jaskrawe barwy były bardziej wyraźne i bardziej czytelne, przez co też znacznie lepsze...

- Ikony z informacją (trailer, gameplay) mają lepsze kształty, ale ponownie daje ciała kolorystyka - barwy są wyblakłe. Poprzednie kolory, choć standardowe (niebieski, czerwony itp.) były bardziej żywe;

- Ikonki plusów i minusów w kwadracikach są brzydkie i mniej wyraźne. Poprzednie w kółeczkach były jakby zgrabniejsze... :tongue:

- Na skali przy ocenie jest 9 pasków. Czyżby redakcja nie zamierzała wystawiać żadnych dziesiątek? :teehee:

- Numerki ocen są nieco rozciągnięte - zbyt wąskie, albo zbyt wysokie.

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!! :dry:

- Może już czepialstwo, ale niektóre belki nad recenzjami gier mają sraczkowaty kolor - takie coś pasuje raczej do kaszanki... :tongue:

I to tyle, mam nadzieję, że ktoś przemyśli te sugestie... :rolleyes:

Aha - i byłbym zapomniał: przy opisie dem z covera, brakuje informacji, że są to wersje demonstracyjne... :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!! dry.gif

Jak myślisz? Czemu tak jest? Napisałbym to, ale boję się, że Wanii przez PRZYPADEK urwie się łańcuch...

Np. Pilot Down. Już wiesz o czym mówię?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!!

Przecież wstyd przypominać, że tytuły recenzowano w "Kaszanka zone"

pe'ez. nie edytowałem posta, emotki mi wywala...

pe'ez2 tylko winny się tłumaczy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!!

Przecież wstyd przypominać, że tytuły recenzowano w "Kaszanka zone"

A ile razy dalismy w pelnych wersjach gry z Kaszanki? Wymien prosze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile razy dalismy w pelnych wersjach gry z Kaszanki? Wymien prosze.

Uczepiłeś się mnie.

Napisałem ironicznie.

Drażliwie? Offtop? Usuń więc proszę mój post.

Uczepilem sie? Albo mi sie wydaje, albo pierwszy raz widze Twoja ksywke... - CormaC

powinieneś wiedzieć co mam na myśli, ale dajmy temu spokój...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!!

Przecież wstyd przypominać, że tytuły recenzowano w "Kaszanka zone"

Bez przesady. Takie np. Tycoony, to raczej gry z pogranicza tej potrawy... :tongue:

A wychodzi i tak na to, że w te gry nie gram, bo nie wiem co dostały CDA i nie chcę marnować czasu na instalację, a potem dezintegra... eee deinstalację danej gry. Poza tym wolałem gdy w opisie były fragmenty recenzji. Wtedy CDA wyglądało na bardziej rzetelne, a teraz sprawia wrażenie, jakby nam wciskali kit... :laugh:

JOKE

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ile razy w na Coverku były takie hity jak Ghotic II, Fable: The lost chapters czy Empire total war.

A co do nowego layoutu to bardzo mi się podobają plusy i minusy przy beta testach. Moim zdaniem przydałoby się troche powiększyć dział Gamewalker, chodzi mi głównie o Screenshock i rózne konkursy. Ale ogólnie to jest ok :thumbsup:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Layout jak layout, ale....

Tajemnicą poliszynela jest PRAWDZIWA MOTYWACJA takich działań. Chodzi po prostu, że w święta każdy chce ODPOCZYWAĆ, a nie pracować więcej i ciężej, bo schodzą się w tym okresie dwa ważne numery: 12 świąteczny i 13 SPECJALNY.

To jest kandydat do tekstu GLUPOTKA ROKU. Z punkt widzenia tworcow gier czy tworza nr XIII czy 12 (ale ze SPEC wczesniej wydanwym to naprawde na jedno wychodzi, to sa dokaldnie te same terminy - a jak go sobie nazwiemy, to juz nasza sprawa. I juz widze jak wydawnictwo przenosi cos "bo nam sie nie chce w swieta tyrac". W grudniu TAK CZY SIAK zapiernicz jest niesamowity - koniec roku, najlepsze gry itd. Podsumowania zas trafiaja do nr lutowego, gdy juz UPLYNAL caluy rok kalendarzowy i mozna go sensownie podsumowac. Podsumowanei w XIII mijalo sie z sensem, gdyz podsumowywalo rok PRZED jego ukonczeniem, a czasem trafialy sie wowczas rozmaite ciekawostki, ktore w znaczacy sposob wplywaly na wyniki/

Czy mi się taki zabieg spodobał?? Czy czytelnikom się ten pomysł spodobał. Nikt nawet nie zadał sobie trudu, żeby zapytać. RYZYK - FIZYK. Albo robimy numer specjalny w okresie wiosennym, kiedy pracy jest najmniej i jest na to czas, albo wcale. Prawda panowie??

Mozesz wyrazic swoja niechec do nr specjalnego w nowym terminie nie kupujac go.

Tylko nikt nie powiedział tego WPROST. Nie chce nam się pracować nad numerem SPECJALNYM w okresie przedświątecznym dlatego przeniesiemy go na wiosnę i zrozumcie nas. Dlaczego uznano mnie za idiotę, któremu wciśnie się bajeczkę, że to z powodu BLA BLA BLA i BLA, a czytelnik uwierzy. A nawet jak nie uwierzy, to co?? Ma jakieś inne pismo na rynku??

Widzisz, subtelnosc nie polega na tym ,ze ja cie mam za idiote, tylko ze ty sie sam nim teraz robisz, snujac jakas naprawde totalnie pozbawiona sensu teorie spiskowa.

Nadal uważam, że jesteście świetni w tym co robicie i nadal kupuje wasze pismo. Przypomniałem sobie o tym, bo znów numer kwietniowy kupiłem w MARCU, a za pasem NUMER SPECJALNY. I co w nim takiego specjalnego?? O jakich podsumowaniach można mówić w połowie roku, kiedy wszystkie podsumowania zrobiliście w styczniu??

A jak nazwac numer, ktory nie nosi zwyklej numeracji - jest to numer SPECJALNY. Choc prawda jest ,ze specjalny w grudniu byl bardziej specjalny niz teraz. Ale chyba lepiej zrobic recki najnowszych gier niz na sile robic jakis "SPECJALNY" numer w rodzaju "wszystko o Simsach 3". Prawda?

Założenia numeru 13 były fajne i ciekawie je realizowaliście przez kilka lat. Zdaje sobie sprawę, że z wielkim trudem i poświęceniem. Rozumiem też że powiedzieliście: DOŚĆ TEGO. Tylko z czytelnikami trochę nie fair sprawę załatwiliście.

Zalozenia sie po prostu poniekad wyczerpaly - ilez razy mozna robic "13 gier, ktore costam...". Znaczy sie mozna, ale na sile i to bedzie czuc. Uznalismy wiec, ze zmiana czasu wydania nr Spec powinna tez wiazac sie ze zmiana jego profilu. Obecnie nr SPEC jest po prostu DODATKOWYM numerrem CDA w ciagu roku. I tyle. Dzieki temu macie CDA niec oczesciej i jest tym samym nieco aktualniejsze.

Miałem to wysłać mailem, ale pewnie znalazłoby się w PANOPTIKUM :), a pozwoliłem sobie zagrać z wami równie nie FAIR, jak wy zagraliście ze mną i napisałem to w wątku, który bądź co bądź, traktuje o wyglądzie PISMA i niedługo przejdzie do archiwum (co tez miałem na uwadze, bo pisząc w "PYTANIA DO REDAKCJI" zostałby na dłużej, a nie o to chodzi.

I tak mialem chec wrzucic to do Panoptikum, ale uznalem, ze nie bede cie dobijal. Po prostu dorobiles sobie teorie tak, by potwierdzala twoje zalozenia, ktore a priori sa falszywe.

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!! dry.gif

Jak myślisz? Czemu tak jest? Napisałbym to, ale boję się, że Wanii przez PRZYPADEK urwie się łańcuch...

Np. Pilot Down. Już wiesz o czym mówię?

Nie, nie wstydzimy sie ocen, jakie dalismy jakiejs grze, jesli o to chodzi. Oceny wracaja od numeru SPEC. Nie tylko one zreszta. Jeszcze cos na wasze zyczenie tez wroci.

pe'ez2 tylko winny się tłumaczy...

Ale jak nie odpowiemy to bedzie to

a) lekcewazenie czytelnika

b) olewanie postow

c) omijanie niewygodnych tematow

d) widac mam racje, bo nawet nie probuja sie bronic czy udowadniac, ze nie mam racji...

Kurde, jak widze tekst "tylko winny sie tlumaczy" to mi sie Egugeniusz Siekiera w kieszni otwiera.

- Wciąż brak przy opisie pełniaków z Cover DVD informacji o ocenie gry w CDA!!!

Przecież wstyd przypominać, że tytuły recenzowano w "Kaszanka zone"

Bez przesady. Takie np. Tycoony, to raczej gry z pogranicza tej potrawy... :tongue:

A wychodzi i tak na to, że w te gry nie gram, bo nie wiem co dostały CDA i nie chcę marnować czasu na instalację, a potem dezintegra... eee deinstalację danej gry. Poza tym wolałem gdy w opisie były fragmenty recenzji. Wtedy CDA wyglądało na bardziej rzetelne, a teraz sprawia wrażenie, jakby nam wciskali kit... :laugh:

JOKE

Fragemtny recenzji odpuscilismy wlasnie dlatego, ze byly bez sensu po np. 5 latach "rewelacyjna grafika na 9 ale wymagania sprzetowe [az P-600 i 128 MB Ram oraz karta graficzna 64 MB!!!!] sprawiaja, ze gra dostaje zaledwie 7. A po 5 latach grafika jest na 6 a wymagania sprzetowe sa smieszne. Stad autor (gem) testujac gre jakby recenzuje ja ponownie, juz z DZISIEJSZEGO punktu widzenia. To chyba uczciwsze i sensowniejsze niz zachwyt "fotorealistyczna grafika w Quake 1" :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja pozwolę sobie OSTATNI raz napisać jeszcze coś w swojej obronie.

Według mnie numer specjalny jako podsumowanie roku miał OGROMNY SENS, teraz jakoś tak nijako jest.

Wnioski jakie wyciągnąłem, mogą być błędne, bo wyciągnąłem je, rzecz jasna, na podstawie NIEPEŁNYCH informacji.

Bo niby skąd mam wiedzieć co tam tak naprawdę wam w głowach świtało, przecież nie jestem w żaden sposób powiązany z redakcją. Jednak o ile jeszcze chęć lekkiego "odsapnięcia" od ciężkiej pracy była SENSOWNYM argumentem do przeniesienia numeru specjalnego, to już pozostałe argumenty jeszcze mniej do mnie przemawiają, co znów rodzi kolejne pytania. Jednak ich nie zadam.

Tak więc na panoptikum NIE ZASŁUGUJE z dwóch powodów. Jeden o którym napisałem powyżej, że brak PEŁNYCH informacji nadrobiłem PODAJĄC NAJSENSOWNIEJSZE I NAJBARDZIEJ PRAWDOPODOBNE. Drugi to taki, że "przeniesienie numeru specjalnego na maj ZLIKWIDUJE PRZESUNIĘCIE NUMERÓW WZGLĘDEM RZECZYWISTYCH MIESIĘCY KALENDARZOWYCH" to nie był mój wymysł a ARGUMENT REDAKCJI. Jeśli zostanę do tego zmuszony przeszukam całe forum i znajdę kto i kiedy w taki sposób argumentował przeniesienie numeru specjalnego. Jednak to nic nie dało, o czym też wtedy pisałem. Teraz ta sprawa poszła niejako w zapomnienie.

I nie pisze teraz tego po to, żeby przeforsować jakiekolwiek zmiany, bo to wasze pismo i wy decydujecie kiedy się ukazuje. Ja po prostu staram się obalić BŁĘDNĄ ARGUMENTACJĘ.

Teraz SMUGGLER piszę, że podsumowanie w połowie grudnia było bez sensu, bo pod koniec grudnia może się jeszcze ukazać coś fajnego.

Nic prostszego. Wystaczyło przesunąć cały cykl wydawniczy 3 tygodnie w przód, tak jak sie przestawia zegarki i po kłopocie. Byłyby upieczone dwie pieczenie na jednym ogniu, a jeszcze mielibyście JEDNORAZOWO TRZY TYGODNIE LUZU.

Trzynasty ukazywał by się na początku roku. Można by było wtedy zrobić PODSUMOWANIE zeszłego roku, ankiety itp. Styczniowy POD KONIEC stycznia, a dzięki temu jeszcze uniknęlibyście listopadowego w październiku, bo ciągnąc co cztery tygodnie akurat ładnie by się zeszło pod koniec roku. I co, gdybym dzisiaj ZARYZYKOWAŁ stwierdzenie, że nikt u was na to nie wpadł?? Nie chce mi się w to wierzyć.

Że mogę go nie kupować?? Pewnie że mogę, ale dlaczego nie?? Przecież to jest SPECJALNY i w nim zawsze jest COŚ EXTRA. On jest najlepszy i właśnie z jego zakupu zrezygnowałbym na końcu:) Mylisz pojęcia. Mi się nie podoba - NIE sam numer, a jedynie termin jego wydania.

A ciekawość mnie zżera. Dlaczego akurat kwiecień, a nie np. czerwiec, sierpień, czy listopad?? Ciągnęliście losy ?? :)

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, jak widze tekst "tylko winny sie tlumaczy" to mi sie Egugeniusz Siekiera w kieszni otwiera.

Wyluzuj Smuggler to było adekwatnie edytowania przeze mnie posta, dlatego w pe'ez'ach.

A przy okazji. Eugeniusz jak już się otworzy to przypadkiem nie uderza głową w...no w tamto miejsce?

A może otwiera się przed Tobą i żali, że go w kieszeni nosisz?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...