Jump to content

Recommended Posts

Ten quest jest jakiś "dobrze widoczny"? Pytam bo za pierwszym przejściem raczej nie robie misji pobocznych a tej bym nie chciał przeoczyć :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marcellomar, nic z takim agentem zrobić nie możesz, zwiększa ci wpływy i tyle.

po za utworem towarzyszącym nam w menu żaden utwór nie zapadł mi w pamięć.

Mi main theme zapadł w pamięć bo jest tam o wiele za dużo vibrato tongue_prosty.gif Ale trzeba przyznać że akurat muzyka w tej grze szału nie robi, zresztą dużo jej nie ma w trakcie gry.

@lunatyx odpuść sobie robienie wszystkich questów, zresztą na niektóre i tak jesteś jeszcze za cienki. Wbij 5 poziom/4 punkty władzy i leć do Val Royeaux albo zbierz trochę władzy (zamykanie szczelin pomaga) i odblokuj jałowe mokradła/wybrzeże sztormów. Potem po zaziemu przyjemniej się chodzi. A quest specjalizacji dostajesz w Skyhold, najpierw musisz ściągnąć specjalistów (na naradzie) a potem pogadać z nimi na dziedzińcu.

Edited by nevya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam do was pytanie gdzie mam wbijać dalej poziom mam prawie 21 lvl i już nie mam gdzie expić bo na mapach tych co mi zostały moby są na 11 lvl góra do 15 nawet expa nie dostaje za zabicie ich, tylko nie mówcie mi że muszę robić te nisko poziomowe mapy żeby wbić z 2 lvl ? są jakieś mapy od 20 lvl w górę??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro masz już 20 level, to raczej odblokowałeś wszystkie dostępne mapy. Szukaj smoków, jeśli nie zabiłeś wszystkich 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,dopiero zaczynam gre i mam 2 noobskie pytanka:

1. jak podświetlić otoczenie

2.Jak dać postaci blizny(tatuaże moge a blizny nie,nie wiem czemu)

Edited by Frizen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podświetla się na 'v', a blizny dodaje się przy tworzeniu postaci przecież tongue_prosty.gif - przynajmniej tak mi sie wydaję, bo mój avatar blizn nie posiadał.

Edited by seba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś jakieś przydatne wskazówki jakie ciekawe umiejętności brać jako początkujący mag człowiek? Zielony jestem...oczko.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Frizen ja też nie mogłam wrzucić żadnej blizny.

@Sonne - nie pamiętam dokładnych nazw ale zamrożenie, zimowy zastój (?) - ta, która daje ci szybsze odnowienie many przy bezruchu, fala energii. Potem to już zależy, jak chcesz grać bardziej ofensywnie to elektryczna klatka i podpalenie. Warto mieć po jednym zaklęciu ofensywnym każdego rodzaju. Rozproszenie magii w teorii mogłoby być przydatne, ale ja przeszłam całą grę bez użycia tego zaklęcia, zresztą zawsze można dobrać do drużyny Doriana, który ma je opanowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram w nowego DA jakieś 2 dni i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to oprawa. Nie jestem fanem silnika od DICE i momentami oprawa graficzna jest bardzo nierówna, z jednej strony mamy super tekstury ubrań i materiałów (widać splot na koszuli Varrika), a z drugiej strony mamy szkaradne tekstury przedmiotów (księga inkwizycji ughh...), albo przenikanie się obiektów. Osobną sprawą jest żałosna optymalizacja, gra działa identycznie na różnych ustawieniach graficznych, a do tego mamy blokadę na 60 fps. Klatki spadają jakby w oskryptowanych miejscach przykładem może być być sam początek gry gdy schodzimy do szczeliny, i nagle 60 fps spada do 40, tylko po to aby zrobić kilka kroków dalej i znów podskoczyć do 60 (tak samo na niskich, jak i na ultra). Mam wrażenie, że coś jest nie tak również z wyświetlaniem wielu NPCów na raz, bo wtedy też muli i to niezależnie od ustawień, klatki spadają do zaczarowanych 40 i nie ważne czy mam wszystko ustawione na niskie czy na ultra. Ostatnią sprawą jest fakt, który denerwuje mnie w wielu grach, a mianowicie przerywniki w 30 fps... Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie to strasznie irytujące, po prostu widać tą różnice w płynności, gdy biegamy sobie po Zaziemiu w 60 klatkach, odpala się cut i mamy 30, no ale to bolączka wielu gier.

Zacząłem od marudzenia i ktoś może sobie pomyśleć, że przez pryzmat silnika graficznego oceniam całą grę. Otóż nie i paradoksalnie gra bardzo mi się podoba... Gdy już przebolałem problemy techniczne to zacząłem się bawić naprawdę dobrze, co więcej z każdą godziną jest coraz lepiej. <SPOJLER> misja z werbowaniem magów i przeskokiem w czasie z Dorianem, jak dla mnie świetna <SPOJLER>. Świat jest bardzo duży, wiele w nim zadań pobocznych i sam fakt podzielenia gry na takie huby bardzo przypadł mi do gustu. Wielu ludzi narzeka na okrojenie elementu rozwijania postaci, jak dla mnie w niczym to nie przeszkadza. Gra jest naprawdę miodna, może to przez to, że miałem wielką ochotę na RPGa... Tak czy inaczej, uważam, że nowy DA to kawał świetnej gry i gorąco go polecam.

BTW. pierwsze spotkanie ze smokiem na Zaziemiu, magiem na 4 lvl było przeżyciem tak komicznym, jak i strasznym. Cała drużyna padła na hita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nevya: dzięki wielkie, obczaję wink_prosty.gif.

Co do optymalizacji, też mi się wydaje, że jest skopana. Frostbite 3 śmigał mi pięknie w BF4, NFS:Rivals (duże mapy, duża prękość), a tutaj lipa (rwie jakby dysk nie nadążał przy eksplorowaniu mapy). Ciekaw jestem czy GTX 970 ogarnie na ultra. Natomiast bolączką tego silnika chyba zawsze były dłuuuugie ekrany ładowania .

Jeśli ktoś nie wie, istnieje fix na 30 fps w cutscenkach. Należy standardowo do skrótu gry, w polu "Element docelowy" dopisać:

-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+ , zatwierdzić i enjoy! smile_prosty.gif

Edited by Sonne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie za 100 punktów - na którym poziomie najlepiej wyjść z Hinterlands? Jestem teraz na szóstym i robię jeszcze questy dookoła "mistrza koni". Jeżeli pójdę teraz dalej, to mnie nie zmiażdżą w kolejnych krainach?

Also - jak konkretnie działa crafting? Mogę tworzyć przedmioty wyłącznie w siedzibie Inkwizycji, czy coś przeoczyłem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UP

Ja zrobiłem większość questów za pierwszą wizytą, z wyjątkiem zamykania niektórych riftów bo były za trudne, zabicia trzech mocniejszych niedźwiedzi bo ledwo byłem w stanie poradzić sobie z jednym a zaraz pojawiał się drugi i smokiem którego i tak odkryłem później a pokonałem jeszcze później, ale w sumie to nie pamiętam poziomu na którym ruszyłem dalej. Jak nie dasz rady gdzieś dalej to zawsze możesz wrócić.

Ja po prostu jak gram w coś z chociaż częściowo otwartym światem to nie jestem olać jego zawartości, zawsze może trafić się jakaś perełka, ciekawy przedmiot, ciekawy dialog czy komentarz od kogoś z drużyny itp., nawet jeśli większość pobocznych questów szału nie robi.

A crafting działa tylko w siedzibie. Swoją drogą to mogli zrobić jedno menu craftingu z podziałem na kategorie zamiast biegania między stoiskami do craftu broni, craftu zbroi, ulepszania broni, ulepszania zbroi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie to byłoby idealnie, gdyby całe odwiedziny w siedzibie sprowadzić do jednego menu... Nie mogę tych rozkazów wydać za pośrednictwem gołębia? tongue_prosty.gif

Edit: Około 13 godzin za mną i właściwie skończyłem już zadania w Hinterlands. Zostały tylko pierdółki - zbieranie shardów, artefaktów, łamigłówki (nawet nie mam zamiaru się za to zabierać). No i jedna poważna sprawa, smok. Ale to na później. Myślałem, że będzie gorzej. W międzyczasie odwiedziłem też bagna, żeby uratować żołnierzy.

Brakuje mi na mapie świata oznaczenia poziomów, na jakich warto odwiedzać konkretne krainy. Mam wszystkich na 10 levelu i nie wiem czy iść do Iron Bulla, czy tam daleko na zachód w góry...

BTW - kiedy odblokowują się specjalizacje klasowe? Szczerze mówiąc, miałem nadzieję, że to nastąpi stosunkowo prędko.

Edited by Zdenio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączam sie do pytania Zdenia o specjalizacje...poza tym strasznie biedne są te talenty w porównaniu choćby do 1 części,gdzie było ich duuuuużo więcej..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iHS

Specjalizacje się odblokowuje kiedy drużyna dotrze do Skyhold, pojawia się wtedy na mapie misja do zrobienia, coś w stylu "zaproś trenerów", po jej wykonaniu przybędą do twierdzy i będzie można z nimi pogadać - każdy daje jakiś quest.

Talentów jest mniej w porównaniu do jedynki, ale to nie jest dla mnie problem - w jedynce było ich z kolei za dużo, magiem używało się tak naprawdę pięciu, sześciu zaklęć w zależności od specjalizacji i na tym styknęło - ba, większość walk można było wygrać za pomocą dwóch obszarówek. To co mnie boli w DAI jest ich mała różnorodność - można pinkolnąć albo lodem, albo ogniem, albo błyskawicą, ale finezyjne toto raczej nie jest. Są jakieś dot-y, są dwa rodzaje ścian których użyłem chyba raz żeby zobaczyć jak wyglądają, przy czym lodowa jest bezużyteczna, bo o ile nie mogą do nas strzelać, to my do nich również. Brakuje mi bardzo magii leczącej, te flaszki nie podobają mi się w ogóle, a healer na dobrą sprawę robi dwie rzeczy - albo rzuca barierę, albo raz na koński rok kogoś wskrzesi (do tej pory nie odkryłem dlaczego Solas wskrzeszał z pełnym zdrowiem, a Vivienne wskrzesza z promilem, przy tym samym rozłożeniu talentów). Brakuje mi tu jakiś śmiesznych rzeczy, aur, wzmocnień, przekleństw, zmiany formy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zdenio

Tutaj masz stronę, na której podane są poziomy przeciwników w konkretnych lokacjach. Koniecznie odwiedzaj te o poziomie przeciwników możliwie jak najbardziej zbliżonym do poziomu drużyny. Ja popełniłem ogromny błąd idąc na niższym poziomie do lokacji końcowych (o najwyższym poziomie przeciwników). Dobrze dobrana drużyna jest w stanie poradzić sobie ze wszystkimi lokacjami będąc na dwunastym/trzynastym poziomie*, ale niewłaściwa kolejność powoduje szybkie wbicie wysokiego poziomu i spędzenie drugiej połowy gry na strasznie nudnym bieganiu po lokacjach i zabijaniu przeciwników o poziomach o sześć niższych od twojej drużyny. Ani to wymagające, ani ciekawe.

Druga sprawa to smoki, które opłaca się atakować tylko będąc na poziomie równym lub niższym od ich levelu. W przeciwnym przypadku walka zajmie kilka minut i będzie bardzo prosta, a przedmioty, jakie znajdziesz przy pokonanym smoku, będą bezużyteczne. Dochodzi do tego jeszcze idiotyczne skalowanie ilości znajdowanych materiałów. Jeśli pokonasz smoka, którego poziom znacznie różni się od twojego (obojętnie, czy jest dużo wyższy, czy niższy), znajdziesz tylko kilka sztuk smoczej kości i łuski. Dopiero w momencie, gdy level jest zbliżony, znajdujesz po kilkanaście lub nawet ponad dwadzieścia sztuk każdego surowca. Grałem nie zastanawiając się nad tym ani trochę i zdarzyło mi się kilka razy, że za pokonanego smoka dostałem mniej doświadczenia, niż za zamknięcie najsłabszej szczeliny w danej lokacji. To potrafi zdenerwować.

Grałem na czystej wersji, bez patcha, więc może coś już się zmieniło, ale w takim przypadku na pewno ktoś mnie poprawi.

*na średnim poziomie trudności

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie o "Początek" - czy wy też mieliście takie problemy ze sztuczną inteligencją? Zaznaczyłem każdemu z osobna, aby atakował konkretną postać, którą zaznaczyłem, ale po chwili wracali do atakowania najbliższych wrogów. Przez takie coś nie jestem w stanie wygrywać walk z większą ilością wrogów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak są na automacie to z tego co pamiętam dałeś im rozkaz tylko na jedną turę, po czym AI wraca do swoich preferencji. Jak chcesz żeby robili dokładnie to co chcesz, to niestety musisz wyłączyć wspomaganie i sam kierować drużyną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuje mi tu jakiś śmiesznych rzeczy, aur, wzmocnień, przekleństw, zmiany formy....

Ja wiem, akurat specjalizacje nekromanty (Dorian) i rift mage (Solas) jak dla mnie mają dość ciekawe umiejętności. Pierwszy gdy jest powalony może dalej atakować swoim duchem, wskrzesić zabitego przeciwnika żeby walczył dla niego czy zrobić z niego chodzącą bombę. Do tego niezwykle efektowna umiejętność specjalna spowalniająca wszystko oprócz drużyny. Natomiast drugi powala, osłabia przeciwników oraz tworzy sferę która ich przyciąga a jego umiejętność specjalna to chyba najpotężniejsze i najbardziej widowiskowe zaklęcie obszarowe w grze. Wystarczy odpuścić sobie standardowe buildy i trochę poeksperymentować, każdy mag jest przydatny, nie trzeba ładować talentów w wskrzeszenie i inne standardy bo są ciekawsze i wbrew pozorom bardziej przydatne rzeczy. Dobrze że reset talentów to nie problem i można poeksperymentować.

Jedyne zaklęcie leczące ma specjalizacja maga Knight Enchanter (najbardziej nielubiana przeze mnie postać, czyli Vivienne, zgadzam się z tym co mówi zapytania o nią Sera biggrin_prosty.gif) ale jest to umiejętność na focus także za często nie da się tego używać. Generalnie gra jest tak stworzona że z klasycznym healem byłoby za łatwo. Od tego są bariery, guard (później jeśli nam się poszczęści to nie tylko tank z tego korzysta, bo da się zrobić broń czy zbroje generującą guarda przy uderzeniu, co jest zbawienne dla rogue ze sztyletami).

Edited by Pewker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iHS

Zdolność Spirit Mark z arsenału Doriana jest całkowicie bezużyteczna poprzez głupotę AI. Krew mnie zalewa literalnie kiedy odczas trudnej walki przy Rifcie udaje mi się w ostatniej chwili rzucić to na Pride Demona, który zamiast atakować pozostałe demony stoi/kręci się w kółko/idzie w kierunku najbardziej oddalonego przeciwnika/idzie zobaczyć co jest za poblskim kamieniem. Łucznicy stoją bez ruchu nie widząc przeciwników, postacie walczące wręcz zdychają zanim dobiegną do kogolwiek. Jedyny jej plus to aspekt DOT-y, efekt specjalny można sobie odpuścić. Zdolność atakowania po śmierci - kwiatek na kożuchu, z magiem leczącym można go po prostu wskrzesić - a przez tą zdolność nie można tego zrobić od razu jak padnie, tylko trzeba odczekać. Z całej linii necromancera najbardziej wartościowy jest talnet pasywny dodający zdrowie i manę jeżeli coś przy tobie umiera, i to tylko przez brak aktywnego leczenia.

Aresenału Rift Mage'a nie znam za dobrze, bo Solasa rzadko ze sobą biorę, nudzi niemiłosiernie, gorszy jest właściwie tylko Cole. Ale nie widziałem tam nic nadmiernie ciekawego poza tym ściągającym vortexem - zamiast przywal ogniem, przywal kamienną pięścią. Dobrze się za to łączy z osłabieniami.

Aczkolwie odnośnie nieładowania talentów we wskrzeszenie i magię ochronną, można w nie oczywiście nie inwestować, ale to sztuczne utrudnianie sobie życia - jeden mag zrobiony pod barierę/wskrzeszenie drastycznie ułatwia większość walk. Najlepsza do tego jest Vivienne przez talenty ze specjalizacji wzmacniające barierę, przy odpowiednim rozłożeniu talentów i wsparciu się tankiem z tauntami można sobie iść zrobić herbatę przy walkach z bossami (pozim hard, żeby nie było) - tank będzie miał cały czas na sobie full guard i full barierę.

Nie wiem czy z klasycznym healem byłoby za łatwo, możnaby zmniejszyć jego skuteczność, dać regenerację zamiast natychmiastowego leczenia i długie czasy odnawiania, i pod tym kątem zaprojekotwać walki - ale aspekt uzupełnianych napojów jest dla mnie katastrofalnie głupi, rozbija płynność rozgrywki przez konieczność ciągłego powrotu dla obozu w celu uzupełniania flaszeczek. Już pomijając czystą głupotę rozwiązania rodem z h'n's, które przy okazji udaje że nie było dwóch poprzednich części. Tak w ogóle jest z częścią rozwiązań z trójki - wyważali otwarte drzwi (system walki, widok taktyczny), jak się okazało, nie te które powinni.

Edited by iHS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aresenału Rift Mage'a nie znam za dobrze, bo Solasa rzadko ze sobą biorę, nudzi niemiłosiernie, gorszy jest właściwie tylko Cole.

Powiem Ci że też tak na początku o Solasie myślałem. Ot, jakiś leszczyk, potrafi gadać tylko o magii, duszach i demonach. Ale okazuje się że jego interakcje z resztą są całkiem ciekawe i potrafi pokazać charakterek. Dorian łaził ze mną z 10 godzin ale o dziwo wróciłem do Solasa bo był ciekawszy. A Cole jak dla mnie jest kapitalny. Ok, z początku wydawał się taką emo zagubioną duszyczką, ale bardzo często coś komentuje, jego pitolenie spotyka się z zabawnymi reakcjami ze strony innych... no, z wyjątkiem Solasa. Miłośnik dusz uwielbia Cole'a i rozmowy między nimi są aż zbyt głębokie, co też robi się zabawne gdy w drużynie jest jeszcze typowy mięśniak jak Iron Bull lub Blackwall. Najgorszą postacią dla mnie jest zdecydowanie Vivienne. Przez większość czasu jest strasznie napompowana, taka trochę... sukowata :D?

A co do wskrzeszania- gram na trudnym, zamiast marnować talenty na coś co przydaje mi się od święta bo ewentualnie przy jakimś smoku(tutaj nie jest problemem wydać te grosze i dostosować maga na jedną walkę), bossie czy wybitnie trudnym rifcie zdecydowanie wolę poświęcić je na coś innego. Może dopóki nie zwiększy się przeżywalności drużyny odpowiednimi przedmiotami albo z kiepskim tankiem... W drzewku "supporta" ruszam tylko bariery. Osłabianie, utrudnianie zrobienia czegokolwiek i zadawanie sporych obrażeń obszarowych przeciwnikom przez Solasa skupionego na zaklęciach specjalizacji, barierze i błyskawicach (static cage!) i odrobinie z drzewka Winter jest mega przydatne w każdej walce i również ratuje drużynę, tylko w trochę inny sposób.

Ogólnie to nie ma co się sprzeczać co do buildów. Tutaj liczy się single player, a nie rywalizacja, każdy może poeksperymentować i grać jak mu pasuje. Tylko mówię- miałem maga skupionego na typowym wsparciu, swój potencjał pokazywał w znacznie mniejszej ilości starć. Chyba że miałbym w drużynie dwóch magów, ale nie czuję potrzeby. Ewentualnie z ciekawości sprawdzania czy będą jakieś ciekawe kwestie wynikające ze starcia poglądów Solasa, Vivienne czy Doriana.

A co do atakowania przez wskrzeszonego przeciwnika- wydaje mi się że to wymaga poświęcenia dwóch miejsc na zaklęcia. Po rozdaniu talentów Dorian automatycznie miał Spirit Mark w dwóch slotach- jedno na samo zaklęcie a druga ikonka była taka żółtawa i gdy wciskałem ją to nic się nie działo. Po tym jak ją zastąpiłem innym zaklęciem ożywiony przeciwnik nie atakował, gdy ją przywróciłem to nie było problemu. Ewidentnie bug lub niedopatrzenie.

Co do leczenia- jedynie powiem że przydałby się system regeneracji POZA walką, zmniejszyłoby potrzebę wracania się a nie ułatwiałoby walk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iHS

Co to to fakt - rozmowy Solasa i Cole'a potrafią być ciekawe, zresztą, każda postać potrafi powiedzieć coś ciekawego (vide dialog blackwall & Cole

B: Cole, say something interesting. C: Something interesting. B: Ok, i deserved that

) Natomiast bardzo lubię dialogi Blackwalla, Doriana, Iron Bulla i Varrica między sobą - tutaj scenarzyści dali się ponieść. Vivienne jest megasuczą - ale taka powinna chyba być, wkurza mnie strasznie, ale wywołuje jakieś prawdziwe emocje. Cole z reguły wywołuje we mnie tylko irytację na poziom pisania dialogów - well, ale też jest to jedna z nielicznych postaci która jest prowadzona wyłącznie na serio, może to to.

Wskrzeszenie było super na początku, nie trzeba było podlatywać i starać się wklikać w postać prawym myszy (kolejny koszmar w tej grze, za daleko, za blisko, gdzie w ogóle jest ten trup) - teraz rzadko z niego korzystam, bo postacie po prostu przestały umierać. Swoją drogą, biegałem duuużo czasu z Dorianem i Vivienne w grupie, licząc na ciekawy wymiany poglądów - i dusza, akurat albo gadali z kimś innym, albo w ogóle.

Co do tego spirit marka to jest inaczej - jego ikonka podświetla się na żółto jak jest aktywny, czyli zadaje obrażenia - wiesz, że jak wtedy ubijesz niemilca to wstanie, podświetlenie znika dopiero kiedy sczęźnie. Możesz ewentualnie anulować zaklęcie w trakcie wskrzeszenia i rzucić na kogoś innego - ale wtedy ożywiony spirit padnie. Myślałeś pewnie, że to dwie ikonki tego samego skilla, bo na pasku ląduje obok Horror z reguły, a ikonki ma prawie identyczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś już jakieś pojęcie odnośnie optymalizacji postaci? Chodzi mi o to która jest silniejsza/słabsza itp. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym spirit markiem to nie do końca jak piszesz- najeżdżałem myszką na obie ikonki, obie są różne i obie są podpisane jako "spirit mark" to nie tak że jedna się zamieniała gdy użyłem tej umiejętności. Jak będzie mi się chciało to zrobię screena i zaznaczę o co chodzi smile_prosty.gif

A co do dialogów Cole'a i Blackwalla, to jeszcze pamiętam "Cole: blablablablablablablablablablablablablabla(tutaj oczywiście mówił coś innego, ale nie da się zapamiętać). Cole: Blablablablablablablablablablablablblablabla. Blackwall: (jakaś krótka odpowiedź) Cole:blablablablablablablablablablablablabla , blablablablablablablablablablblablablablablablablablablablablablablablabla Blackwall: Go bother Solas.

Mija z pół minuty i Cole gada do Solasa i tym razem spotyka się ze zrozumieniem. Rozbawiło mnie to biggrin_prosty.gif

@UP

Nie ma najsłabszej/najsilniejszej postaci. Każda ma inną specjalizację, przez co np. Cassandra i Blackwall nieco lepiej nadają się na tanka niż Iron Bull, ale to nie znaczy że Iron Bull nie może nim być. Bierz to co wyda Ci się ciekawsze i bardziej pasujące do reszty drużyny.

Edited by Pewker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...