Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kirby91

Rozwiązany: [6000PLN] Komputer do gier/ VR/ projektowania w 3D

Polecane posty

Witajcie, drodzy forumowicze!

Proszę Was o rady dotyczące złożenia komputera (samej skrzynki) na tyle mocnego, aby:

  • nie musieć go podkręcać (nie znam się na tym, wolę nie ryzykować),
  • grać bez problemu w najnowsze gry,
  • śmigać w VR z Oculus Riftem (z tego co czytałem, do podłączenia Rifta potrzebny jest jeden port USB 3.0, dwa USB 2.0 i jeden HDMI 1.3),
  • pracować spokojnie przy projektowaniu gier (również VR) i animacji 3D,
  • mieć miejsce na ewentualną rozbudowę (HDD/SSD, RAM),
  • mieć możliwość wymiany CPU/GPU na nowsze.

Aktualnie posiadany monitor to DELL UltraSharp U2414H (1920x1080, 60Hz). System Win10 dokupię oddzielnie, no chyba, że aktualnie jest gdzieś fajna promocja.
Budżet to około 6kPLN. Na 95% będę brać na raty, więc jeśli macie do polecenia sklep z dobrymi opcjami ratalnymi, to bardzo proszę o sugestię.

Z góry ogromnie dziękuję!

PS. Preferuję Intel/Nvidia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną widziałbym to w ten sposób:
https://www.morele.net/inventory/info/c7d7769e/

Dobry procek, mocna grafika z dobrym chłodzeniem i fabrycznie podkręcona trochę bardziej niż konkurencja w podobnej cenie, 2TB HDD, 500GB SSD (moim zdaniem to jest minimum, bo dwie gry + system i już większość miejsca zajęte, no i ceny coraz korzystniejsze), lepsze chłodzenie na CPU od boxowego, żeby mu było chłodniej gorącym latem, świetny zasilacz z zapasem mocy. Jeśli natomiast chodzi o obudowę, to musisz popatrzeć, czy będzie pasowała.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za propozycję!

Obudowa ładna. Zresztą, dla mnie buda komputera wyglądać nie musi, ważne, żeby była praktyczna.

Jeżeli chodzi o grafikę, to w tytule widnieje HDMI, ale w opisie już HDMI nie widzę. Czyżby błąd?

Pozdrawiam.

Link do komentarza