Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Loginys

Ultrabook na studia

Polecane posty

Cześć forumowa społeczności!

Przede wszystkim, zanim zacznę opisywać wątek - jestem totalnym laikiem, jeżeli chodzi o laptopy, ultrabooki i całą tą gamę urządzeń mobilnych. Od października wkroczę do grona studentów, i pomimo iż zabieram ze sobą swojego PC'ta, chciałbym mieć coś kompaktowego i mobilnego pod ręką. Tutaj "z pomocą" przychodzą mi niezmierzone ilości serwisów, które mimo wszystko są bardzo rozbieżne w swoich typach i rankingach. Do grania mam tak jak pisałem komputer stacjonarny, dlatego Ultrabook służyłby do prac biurowych, filmów, ewentualnie starszych i niewymagających tytułów. Dlatego chciałbym zwrócić się do Was, z prośbą o pomoc w wyborze.

Najważniejsze aspekty, na które liczę to:

- Dysk SSD (64 GB to spokojne minimum) lub eMMC 32GB

- Kompaktowy, czyli stosunkowa nieduża waga i rozmiary (13" w pełni mnie satysfakcjonuje)

- No i najważniejsze - cena - przyznam szczerze, choć może być to niemożliwe do spełnienia (wtedy proszę mnie bez skrupułów uświadomić) to chciałbym wydać kwotę w okolicach 1500 zł.

- W kwestii baterii - około 8 godzin pracy jest satysfakcjonujące.

- Nie ukrywam, że z chęcią przygarnąłbym z laptopem Win 10.

No i teraz wypada przeprosić, za przyszło-studenckie fanaberie, ale cóż - kosmos, i głupota ludzka nie zna granic ;)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciotka niedawno kupiła sobie "laptopa" Kiano, wiesz, to takie "biedronkowe" cudo. Jak to usłyszałem to się za głowę złapałem, mówię no nie, co ona zrobiła to już lepiej mikrofalówkę kupić. Przyjeżdżam do niej, biorę to cudo chińskiej techniki do ręki i nie mogę wyjść ze zdumienia, to jest naprawdę fajny laptopik, nie wiem czy można go nazwać ultrabookiem, ale na pewno mogę o nim powiedzieć że:

- jest bardzo lekki,

-jest bardzo szybki,

-długo trzyma bateria