Jump to content
PiT

[PS4] 2-etapowa weryfikacja, sms nie przychodzi, brak kodów zapasowych

Recommended Posts

Witajcie,

Od czwartku mam mega problem. Wykonałem pełną  inicjalizacje mojej ps4(przywrócenie do ostawień fabrycznych plus instalacja najnowszego firmware z pendrive).
Później wszystko ładnie pięknie, ps wstala, pierwsza konfiguracja, czas na logowanie do PSN. Mam aktywną weryfikacje 2 stopniową : login/hasło + kod sms. Do tej pory działało  to bez zarzutu. teraz sms mimo wielokrotnych prób od czwartku nie chce przyjść. Niestety nie mam kodów zapasowych. W piątek dzwoniłem do supportu, gość powiedział że dostał dziś kilka podobnych telefonów i ze dotyczy to niestety mojej sieci, T-mobile. zasugerowałem zdjęcie mi weryfikacji 2-etapowej na co on stwierdził, że to dość czasochłonne i ze postaraja sie załatwić sprawę z T-mobile bezpośrednio. Ma ktos podobny problem?

Dziś nadal nic się nie zmieniło, ale pomysłem sobie, że może( nie wiem czy to by wypaliło) jeśli znalazł by się jakiś dobry duszek i użyczył mi swojego kodu zapasowego to może wtedy udało by mi sie zalogować na konto? Czy to w ogóle możliwe? Czy ktoś z forum byłby na tyle miły żeby taki kod mi podesłać? Czy też są one generowane na podstawie jednej konkretnej jednostki ps4 i inne zwyczajnie nie zadziałają?

Edited by PiT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kody zapasowe są przypisane do konta, cudze nic Ci nie dadzą. Gdyby było inaczej to każdy mógłby obejść to zabezpieczenie generując kody u siebie.
Zadzwoń do supportu i poproś o wyłączenie zabezpieczenia. I rada na przyszłość: jeśli używasz 2FA, obojętnie gdzie, to zawsze generuj kody zapasowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za info i rade @Sergi;) mogłbym jeszcze spytać czy wiesz moze jak taka procedura prosby wylaczenia zabezpieczenia wyglada? Serio trzeba dac im rachunek za telefon i skan dowodu osobistego?

Edited by PiT

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest standardowa procedura, a sam się w to nie bawiłem więc nie wiem. Musisz dopytać Sony.
Skanu dowodu nie wolno im żądać, ale firmy się tym nie przejmują i pewnie nie obejdzie się bez tego. Musisz albo uzbroić się w cierpliwość aż naprawią powiadomienia albo dać im wszystko czego zechcą.

Edited by Sergi

Share this post


Link to post
Share on other sites

co prawda ma ps3 ale weryfikacje  też  ma sms i telfon z T . i  nie wiem jak to jest z Ps 4 ale pisze tu bo jestem ciekawy co ci odpowiedzieli w sony bo mamy tę sama siec komórkową i równie dobrze to mogło by trafić  na mnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej @Andriu i wszyscy inni potencjalni zainteresowani. Na chwile obecna o gdzie 12:20. problem niestety występuje dalej.

W poniedziałek znów dzwoniłem do supportu przekazali sprawe o zniesienie 2etapowego legowania do administracji, dostałem potwierdzenie ze zlecenia zostało wysłane jeszcze w poniedziałek. Wczoraj dostalem maila od supportu ktrego pozwle sobie tutaj zacytowac:

Cytuj

Hej Piotr!

Dzięki za kontakt z nami w sprawie dwustopniowej weryfikacji (2SV).

Przykro mi, że pojawiły się u Ciebie problemy z otrzymywaniem wiadomości SMS z kodem weryfikacyjnym. Skontaktowaliśmy się z T-Mobile w tej sprawie i zasugerowali oni, że poniższe rozwiązanie powinno zadziałać:

1. Upewnij się, że Twój telefon jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania i że nie masz zainstalowanych aplikacji, które zakłócałyby przychodzenie SMS-ów lub filtrowały je;
2. Zrestartuj urządzenie w celu nawiązania ponownego połączenia z lokalnym nadajnikiem;
3. Spróbuj ponownie wysłać do siebie wiadomość z kodem weryfikacyjnym.

W przypadku dodatkowych pytań daj znać, a postaramy się pomóc.

Dzięki!
 

Giulia
Ekspert Wsparcia
Centrum Obsługi Klienta PlayStation

Jak dla mnie to oprócz rady, żeby zrestartować telefon, po to by ponownie połączył sie z nadajnikiem, to te rady jak na fachowa konsultacje z T-mobile to taki troche śmiech na sali. Oczywiście z całym szacunkiem dla stań jakie podejmują żeby sprawę rozwiązac. 

Przed chwila znów dzwoniłem do supportu PS żeby dać im znać ze to po prostu nie działa.

Już nie wiem która strona cos spierdzieliła, czy operator, czy playstation.  Moj telefon działa na 100% poprawnie, tak jak do niedawna działa weryfikacja 2 etapowa. W chwili obecnej problem nadal występuje i nadal nie zostala zniesiona 2 etapowa weryfikacja. Podobno jest mase zgłoszeń do administracji i muszę czekać w kolejce na swoja kolej.

Edited by PiT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...