Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sweetz

KARTA GRAFICZNA/STEROWNIKI NIE DZIAŁAJĄ

Polecane posty

Witam,

jestem tu nowy, wyszukałem po prostu forum, które może (a właściwie Wy) mi pomóc rozwiązać problem. Mianowicie wygląda to tak że tydzień temu jak siedziałem sobie na Youtubie wyskoczył mi ekran z różnymi kolorami po czym się zresetował. Wszystko się ładowało Windows itp. ale gdy już miał się pojawić pulpit jest czarny ekran widać przez chwile kursor po czym się komputer ścina i znowu resetuje (tak cały czas). Tryb awaryjny działa bez problemu. Próbowałem odinstalować sterowniki od karty graficznej i wtedy się włączył bez problemu ale gdy znowu próbowałem zainstalować stery do grafy po uruchomieniu ponownie komputera dzieje się to samo :( dodam również że przed tym wszystkim co jakiś czas wyskakiwał komunikat z błędem że coś tam błąd w pliku od grafy czy coś sory nie znam się więc nie potrafię sprecyzować..mój sprzęt to:

Płyta główna: nie wiem jak sprawdzić

RAM: 4 GB w jednej kości od HYPERX (ramy są nowe od 2 tygodni)

GRAFA: AMD Radeon HD 6800 Series
ZASILACZ: 500V

PROCESOR: AMD Athlon(tm) II X4 645

Z góry dziękuję za każdą pomoc i licze na Was <3 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam :( dodam że to dość świeży komputer złożyłem go 2 miesiące temu, wszystkie części troche używane lecz dostałem je od znajomego z komputerowego, który by mi [beeep] nie wcisnął ani żadnych części, które miałyby po takim czasie przestać działać. Nie wierze w to że to jest już jej koniec :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach