massa48 Napisano Luty 9, 2018 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2018 Po uruchomieniu Metro Redux (zarówno 33 oraz LL) gra mocno się zacina. Niezależnie od wybranych ustawień graficznych problem jest identyczny (zaawansowany PhysX wyłączony). Wyczytałem, że problemem jest directx 11, a przy uruchomieniu gry z pomocą dx9 powinno być ok. W celu zmiany wersji dx na dx9 należy w pliku "user" zmienić "r_api 2" na "r_api 0". Wtedy pojawia się problem. Gdy gra powinna uruchamiać się z pomocą dx9 nie uruchamia się wcale. Grafika: GeForce 1060 6gb Procesor: AMD Phenom 955 4x3.2 (Ale kręcony na 3.6) RAM: 12gb ddr3 Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilv1992 Napisano Luty 11, 2018 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2018 Proponuję w panelu sterowania nVidia ustawić na sztywno jako procesor efektów physX kartę graficzną lub procesor i zobaczyć, czy któreś ustawienie pomoże. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
massa48 Napisano Luty 13, 2018 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2018 On 2/11/2018 at 1:11 PM, Bobi-wan Kenobi said: Proponuję w panelu sterowania nVidia ustawić na sztywno jako procesor efektów physX kartę graficzną lub procesor i zobaczyć, czy któreś ustawienie pomoże. Dzięki, pomogło. Ustawiłem kartę graficzną i śmiga na najwyższych nawet z zaawansowanym PhysX Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...