Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Exterre

Komputer do gier - do 3 tyś

Polecane posty

Cześć! Chcę złożyć komputer do gier. Aktualnie znajduję się z dala od mojego obecnego PC ale możliwe, że uda się wykorzystać z niego zasilacz i obudowę (ew. pamięć RAM - 4 GB). Szczegóły mojego obecnego zestawu będę w stanie podać w weekend. Liczę na waszą pomoc w budowie nowego i sprawdzeniu, czy coś ze starego da się jeszcze użyć. 

  • Budżet na komputer: 3 tyś
  • Części do kupienia: Zestaw.
  • Czy wliczyć system w cenę: Nie
  • Zastosowanie komputera: głównie gry i codzienne korzystanie.
  • Preferowany sklep: brak
  • Model posiadanego monitora (rozdzielczość, posiadane złącza):  Monitor już jest, rozdzielczość 1920x1080 (model podam w weekend)
  • Czy sprzęt będzie podkręcany: Nie, nie znam się na tym i szkoda sprzętu na próby.
  • Termin zakupu komputera: 1-2 TYG.
  • Dodatkowe uwagi: Będzie to komputer na lata, więc musi być raz a dobrze (wycisnąć maks. w tej cenie) złożony. Złożyłem w oparciu o informację z innych stron coś takiego: https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputerowe/procesory-45/?konfigurator=konfigurator-zestawu-komputerowego&configId=198034 , ale nie wiem czy jest to sensowny zestaw. Liczę, że obecne gry będę w stanie odpalić na maks. detalach.

Dzięki za poświęcony czas na pomoc!

 

PS. Niestety już nieaktualne. Temat do zamknięcia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i3-8100 + Z370 Pro4 wyjdzie taniej i porównywalnie wydajnościowo (a nawet szybciej, gdyby różnicę w cenie przeznaczyć na wysoko taktowany RAM). No ale że dostępność nowej generacji Intela jest jeszcze dość chwiejna, to lepiej o dokładny dobór podzespołów zapytaj na dzień-dwa przed zakupem.

57 minut temu, Exterre napisał:

Aktualnie znajduję się z dala od mojego obecnego PC ale możliwe, że uda się wykorzystać z niego zasilacz i obudowę (ew. pamięć RAM - 4 GB)