Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Archi

Psychonauts

Polecane posty

Ja mam pewien problem. Jestem po Basic Braining, na początku. Sasha dał mi jakiś guzik, który z początku trzymałem w dłoni. Chodziłem sobie po obozie i odkrywałem ciekawostki, przedmioty i ukryte lokacje, aż w końcu dotarłem do GPC. Uwolniłem zamkniętego dzieciaka i odkryłem miejsce, do którego mam włożyć (zapewne) guzik, który dostałem. Problem w tym, że guzika już w ręku nie mam i nie wiem, jak go wyjąć lub użyć w tym miejscu. Pomoże ktoś?

Musisz wejść do plecaka (nie pamiętam którym się go otwierało ale chyba "[" poszukać tego guzika i aktywować go (Lewy przycisk myszy bodajże). Ewentualnie sprawdź w opcjach tam powinno być sterowanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z pewnym poziomem otóż znalazłem już milkmena w umyśle tego stróża i on podchodzi do drzwi tej wieży po otwarciu furtki wcześniej i bierze koktajl mołotową i tak jakby sie zamachuje i tak cały czas stoi to co mam zrobić???Prosze o szybką pomoc :unsure:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na poziomie z Milkmanem i mam problem. Jestem w miejscu, gdzie podpatrzyłem kod który wstukuje strażnik, udało mi się więc otworzyłem te drzwi za zamkiem szyfrowym. I tam we wnętrzu (to chyba poczta jest) nic nie ma. Jest tylko cobweb. Co mam robić ? Tylko nie mówcie że trzeba cobweba usunąć, bo nie mam cobweb dustera (strasznie drogi, kosztuje coś koło 900 a ja nie zbieram kasy, zbieram tylko to co sie nawinie i mam około 300)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety za tym cobwebem jest przejście i tam znajdziesz przedmiot, kótry umożliwi Ci wejście do jednego z domów i ruszenie z fabułą do przodu. Co do "kasy", to kup sobie wywrywacz tych tam "różowych strzałek :P. Pozwala on na wyciągnięcie z ziemi tych bardziej wartościowych. Dzięki temu te 900 bardzo szybko zdobędziesz :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z jednym figmentem w umysle waterloo a mianowicie gdzie moge znalezc tego figmenta:

3 (Page) Appearance: Fairy

3 (Row) Colour (field): Fuchsia Colour (grid): Blue

4 (Column) Figment Points: 2

Location: A lonely Figment tucked away behind a tree trunk on

a hexagon straight behind the mouth of the river

nearest the poor peasant's house.

mozliwe ze dziwnie to przetlumaczylem i glowkuje gdzie on jest :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia, proba znalezione tego przysporzyla mi niezlego bolu glowy.

W poblizu domu biednego wiesniaka trzeba wskoczyc na pola z drzewami, udajac sie w kierunku zewnetrznego okregu calej planszy. Potem przebiegamy po tym szarym wylocie rzeki/za nim i szukamy figmentu wsrod drzew, kierujac sie w strone domu ciesli. Generalnie w tym regionie trzeba szukac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna. Trzeba tylko zebrac cala reszte rzeczy: wszystkie karty, markery, figmenty, sejfy, bagaze, skarby, mozgi i co tam jeszcze w grze bylo. Ja tak wlasnie skonczylem na PSI Rank 100, bo ta gierka z waleniem soldatow byla dla mnie szczerze mowiac zbyt wymagajaca przy 40 pkt w 60 sec.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem teraz w cyrku i tam jest mały Oleander którego co kilkanaście sekund atakują jakieś zmutowane króliki.

Nie wiem co robić, ale widzę że da się iść gdzieś w górę, więc próbowałem na chama jak najszybciej dotrzeć najwyżej gdzie się da zanim króliki go zabiją. No ale nigdzie konkretnie nie da się dojść (nie mówiąc już o zbieraniu czegokolwiek), bo zaraz zmutowane króliki rozwalają Oleandra

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...