Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Imaralius

Laptop do grania [3500 zł]

Polecane posty

Cześć i czołem, ponad dwa lata temu forumowicze pomogli mi w złożeniu super komputera za 4k, teraz potrzebuję czegoś mobilnego, ze względu na wyjazdy.

Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc.  Z góry za nią dziękuję!

  • Budżet na komputer: 3500 to górny limit
  • Części do kupienia: tylko komputer
  • Czy wliczyć system w cenę: Tak (Windows 10)
  • Zastosowanie komputera: Gry, gry i jeszcze raz gry!
  • Preferowany sklep: morele.net
  • Rozdzielczość posiadanego monitora: 1920x1080 (może być nieznacznie mniejsza)
  • Czy sprzęt będzie podkręcany: Nie, nie znam się na tym.
  • Termin zakupu komputera: październik 2017
  • Dodatkowe uwagi: Im mniejszy rozmiar/ciężar tym lepiej.

 

Edit do poniżej: Wybacz, to z rozpędu. Dzięki za przeniesienie!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Ationx napisał:

Może do tego czasu rozpowszechnią się bardziej laptopy z Coffe Lake

Nie liczyłbym na to. A zważywszy na możliwe problemy z chłodzeniem to ja bym poczekał, aż wszyscy producenci przejdą przez przynajmniej jedną turę recenzji,

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja bym się wstrzymał z tym tematem teraz skoro jeszcze miesiąc do kupna. Nawet jakby Coffe Lake się nie rozpowszechniły do tego czasu to i tak rynek laptopów za ten miesiąc może mieć inne modele opłacalniejsze w danej cenie niż w chwili obecnej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MasterThief napisał:

Jeśli te Coffee Lake-H mają działać tak jak 4-rdzeniowe Kaby Lake Refresh z TDP 15W to obawiam się, że ich premiera zbyt dużo nie zmieni

Z drugiej strony 45W to jednak sporo więcej - obstawiałbym rzeczywiste taktowania 6C/6T na poziomie 2,7-2,8 GHz, o ile ktoś nie wpadnie na pomysł dalszej miniaturyzacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach