Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Dvdmax93

Nowy Procesor i Płyta Główna

Polecane posty

Witam

Posiadam i7 3770 i chciałbym zmienić  na i5 7600.

Ten i5 wydajniejszy do mojego i7?

opłaca się zmieniać?

mam gtx 1060 6GB MSI Gaming

raczej bez wersji K nie znam się nad podkręcaniu Procków.

Myślę mojego i7 sprzedać za 500 czy 600zł za tą kwotę kupić dobrą płytę główną proszę o doradzenie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematy o zakupach komputerów i podzespołów do nich zakładamy w dziale "Komputery i podzespoły".
Wątek został przeniesiony.

Nawet jeżeli byłby wydajniejszy (a jako że i7 ma wolniejszy pojedynczy wątek, ale też dodatkowe wątki dzięki technologii HyperThreading, to generalnie będzie to zależało od zastosowań), to na pewno nie na tyle, żeby uzasadnić taką roszadę - tym bardziej, że za ~2-3 miesiące powinny być już w sprzedaży 4-rdzeniowe i3, które pewnie będą szybsze od obecnych i5.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyjemy, zobaczymy (testy).

Zakładając, że IPC nie ulegnie zmianie, i3-8100 (który ma mieć ponoć 3.6 GHz), będzie raczej odpowiednikiem i5-7500. Będzie jeszcze i3-8350K (4 GHz i odblokowany mnożnik), no ale to będzie raczej odpowiednik obecnego i5-7600K (i coś się spodziewam, że odniesie równie spektakularny sukces, co i3-7350K, jak po doliczeniu płyty do OC i coolera wyjdzie cena wyższa od bogatszych w rdzenie i5).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, webtom napisał:

Będzie jeszcze i3-8350K (4 GHz i odblokowany mnożnik), no ale to będzie raczej odpowiednik obecnego i5-7600K (i coś się spodziewam, że odniesie równie spektakularny sukces, co i3-7350K, jak po doliczeniu płyty do OC i coolera wyjdzie cena wyższa od bogatszych w rdzenie i5)