Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KeyserSoze

Laptop do gier ok 4,5k

Polecane posty

Zamierzam kupić laptop do grania i codziennego użytku (przeglądanie internetu, oglądanie filmów, czasem praca zdalna).

  • Cena: początkowo założyłem, że będą to okolice 5000 zł, ale po krótkim researchu wydaje mi się, że wystarczy 4-4,5k
  • Rozmiary: przekątna koniecznie 17+
  • Mobilność: zupełnie nieistotna. Laptop będzie głównie spełniał rolę komputera stacjonarnego ;) Może być ciężki, a bateria nie musi długo trzymać
  • System operacyjny: Windows 10
  • Dysk: SSD. Wydaje mi się, że 500 GB byłby wystarczający (już bez HDD). Inne opcje (250 SSD + x HDD) też mógłbym rozważyć
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Grafika i procesor: nie znam się. Co do procesora - celowałem w i7 4-rdzeniowy, ale o ile to jest lepsze od i5 i czy warto? Nie znam się. Podobnie z grafiką.

Wcześniej znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/lenovo-y700-17-i7-6700hq-16gb-512ssd-gtx960m-4gb-i6865884377.html#thumb/3

I już prawie byłem zdecydowany, ale doczytałem, że sprzęt pochodzi z wyprzedaży, może być obrysowany, etc., więc sam nie wiem.

 

W jakie gry mogę grać (o ile to istotne)? Cóż, różne :D Bardzo prawdopodobne, że:

  • strategie: Europa Universalis 4, Civilization 4,6, może Hirołsy 7
  • akcja: GTA5, Hitman, SW Battlefront 2
  • inne: Mount&Blade 2, Mordhau i wiele różnych staroci

Jak widać - naprawdę różne.

 

PS: będę też kupował myszkę, koniecznie z dodatkowymi przyciskami - może ktoś wykorzysta to info w ramach jakiejś promocji ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Masterthiefa - lepiej jest zainwestować w laptopa z 1050Ti - przy 17" w grę wchodzą Asus GL753VE (mimo iż mam mieszany stosunek, co do obszaru wokół touchpada), Acer VN7-793G, czy coś opartę na Clevo (vide Hyperbook, Dream Machines, Smart 7).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może spróbujmy z innej strony.