Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mateusz(stefan)

Dead Island (seria)

Polecane posty

Byłoby super gdyby tylko gra nie powtórzyła debiutu gry CoJ: The Cartel.

O dziwo ta druga w CDA dostała ocenę

6+

, liczę że DI dostanie notę rzędu 8.

Na pewno nie powtórzy bo Cartel był potraktowany jako projekt drugorzędny więc wyszedł jaki wyszedł. Prawie cały wysiłek był skierowany właśnie na Dead Island i dzięki temu gra spokojnie otrzyma ocenę 8 albo i lepiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś słabo kręci się ten temat. Bardzo bym chciał już tą grę zamówić, ale po mocno średnim CoJ 3, trochę się o ten tytuł obawiam. Generalnie uwielbiam gry o zombiakach, mam dwa L4D, Killing Floor i Dead Rising 2. CDA dało taką małą zapowiedź w tym numerze, że gra będzie super, ale podobnie zapowiadali APB, więc nie wiadomo dopóki nie wyjdą prawdziwe recki już pełnego produktu :P Na pewno trailery powaliły mnie na kolana, szczególnie pierwszy, gameplay nie wydaje się być zły, dla mnie też plus, że gra będzie posiadała Steamworks, acziki i te sprawy. Mam też kilku znajomków którzy chętnie by razem pograli ;) Chciałbym jak już to mieć tą edycję gore, bo będzie miała survival. Podobno zapasy na nią mogą się wyczerpać. Lipa by była gdyby przeczytałbym recenzję która by była pozytywna i wszedł na stronkę zamówić grę, a tu koniec edycji gore bo wszyscy wykupili :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej pisałem gra będzie dużo lepsza niż Cartel bo cała siła Techlandu poszła w tą produkcję. Będzie to z pewnością coś świeżego na rynku gier i o to chodzi bo takie gry się sprzedają (choć fakt nie zawsze) Nie martwię się o żadne niedoróbki gry bo wiem, że do premiery jest jeszcze czas i wszystko zostanie poprawione. Optymistycznie wierzę, że gra będzie dobra, dopracowana graficznie i mechanicznie oraz, że sprzeda się na tyle by Techland mógł zrobić sequel albo inną równie obiecującą grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na PC-towym Cartelu postawiłem już krzyżyk i całe swoje zainteresowanie skupiam teraz na 'Dead Island' właśnie. Nie wierzę, że będzie to tak spektakularna klapa, a sama gra powinna dostarczyć wiele godzin sanboxowego szatkowania truposzy. Pełnia szczęścia byłaby, gdyby dali na rynek polski EK z torbą, bądź ręcznikiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na tą grę od kiedy o niej usłyszałem tj. w tym roku :D. Mam co do tego duże nadzieje. Szczególnie liczę na to, że będzie się wyróżniać od wszystkich innych gier o zombie ;P. Podoba mi się to, że misji nie trzeba wykonywać w określonym czasie tak jak w Dead Rising 2. Przynajmniej będzie można się w 100% pobawić na całej wyspie :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę mógł się wypowiedzieć, dopiero kiedy zagram. Idea wydaje się ciekawa - szczególnie nacisk na walkę wręcz i bronią białą, ale zastanawia mnie jak twórcy chcą zapobiec monotonii, która w grach z otwartym światem często się pojawia. Możliwe, że rozwałka sama w sobie jest na tyle przyjemna i wciągająca, że nuda nie wchodzi w rachubę :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trailer z trybu co-op mnie zastanowił w tym aspekcie, że na cutscenkach są wszystkie grywalne postacie... ale co jeśli gracz gra w singla? W takim razie pojawią się boty jako towarzysze? :P Będą tylko w niektórych momentach jak tu już było wspomniane o przeplataniu się losów ocalonych? Eh, chciałbym mieć jasność w tej kwestii... a, przy okazji Sam B miał najlepszy tekst na tym trailerze ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje o Dead Island zacząłem śledzić od całkiem niedawna i o ile zombiaki mi się bardzo podobają, sam klimat lekkiej apokalipsy oraz to, że gra będzie otwarta i z elementami RPG - również jestem wniebowzięty, jednak ta cholerna bajkowa wyspa do mnie jakoś nie przemawia... Grafika owszem, prezentuje się bardzo ładnie, nie mam jej nic do zarzucenia, po prostu DLA MNIE, taka piękna, rajska wyspa i zombiaki? Chociaż i tak zagram, nie wiem po co ja to piszę...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ten aspekt, na który Ty narzekasz, dla mnie czyni tę grę urokliwą. Kontrast między słoneczną, rajską wyspą, na której pewnie każdy z nas chciałby się znaleźć po przejściu na zasłużoną emeryturkę, a morderczym zagrożeniem w postaci krwiożerczych zombiaków, buduje ciekawy i przejmujący zarazem klimat. Dodatkowo nienachalna muzyka, gdzieś w tle, potęgująca uczucie beznadziei i zagrożenia. No i ten przypadkowo spotkany na filmiku turysta w basenie pełnym krwi, prawdopodobnie jego nieżyjących już bliskich. Damn, robi wrażenie. Jeżeli ta produkcja będzie wypełniona tego typu elementami i "smaczkami", to chyba będzie można mówić o niej jako o hicie. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że nic tak bardzo nie nastraja mnie na tą pozycję jak długie, nie obcinane gameplaye, które pokazują wiele elementów z gry tak jak ten ostatni, bo jeżeli takich skryptowanych momentów jak ten w windzie albo przy ratowanie od zombie głównego ratownika będzie więcej to zdecydowanie IMO sandbox zyska rumieńców ;] Nie mówiąc o takich widoczkach jak gość w basenie pełnym krwi opłakujący swoją żonę... bardzo liczę na mocne akcenty, które nie udają, że są dla "dojrzałych" graczy tylko po prostu to robią ^_^ Hm, niby wpierw byłem trochę zdziwiony faktem, że teoretycznie gra na wyspie z otwartym światem waży TYLKO 2GB, ale na razie wierzę w zapewnianie producentów, że gra będzie rozbudowana i nie na jedną noc ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, niby wpierw byłem trochę zdziwiony faktem, że teoretycznie gra na wyspie z otwartym światem waży TYLKO 2GB, ale na razie wierzę w zapewnianie producentów, że gra będzie rozbudowana i nie na jedną noc ;)

Gdzieś czytałem, że ta informacja o wymaganych dwóch giga miejsca to zwykły błąd. W rzeczywistości waga danych nie została jeszcze sprecyzowana, ale na pewno będzie to liczba większa niż dwa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie mówić, te 2 GB są nie do uwierzenia: w tego typu grze same tekstury powinny połknąć ten limit bez popity. Jeśli nie było to podane oficjalnie to nie wierzę w to ani trochę - obecnie te 7 GB na tak rozbudowaną grę to norma. Jeśli nie to możemy śmiało mówić o magikach z Techlandu :D

Również pooglądałem te długie gameplaye z MTV i obecność skryptów dobrze rokuje na jakość finalną gry. Sanboxowy charakter odbierania misji i udawania się na ich miejsce, gdzie skrypty zostaną odpalone i nadadzą ikry rozgrywce. Do mnie taka konstrukcja gry przemawia i jestem już niemal zdecydowany na jej zakup. Oprawa audio-wideo trzyma wysoki poziom i tutaj nie ma się o co martwić. Gameplay został zaprezentowany na wersji konsolowej, zatem po cichu liczę na lepsze tekstury na blaszakach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jedna z gier, które "Muszę Kupić !". Śledzę postępy w pracach nad nią od 1 wzmianki w CD-Action i bardzo interesuje mnie sama koncepcja gry. Jak dla mnie: Idealne połączenie systemu rozwoju postaci z mięsistą walką, ciekawym trybem co-op no i jak na razie ciekawe questy. Poza tym osobiście jestem fanem klimatów post-apokaliptycznych i idealnie mogę wpasować się w klimaty serwowane przez Dead Island. Ale to tylko moja opinia ; )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile ja za strachem nie przepadam (szczególnie w grach) to już za klimatami post-apo jak najbardziej, a że to pozycja Techlandu, to mamy "must have!" przynajmniej, żeby ocenić robotę polskich twórców.

Inna sprawa, że po gameplayach raczej nie martwię się, że coś może pójść nie tak. Szykuje się najlepsza gra o zombie. I naprawdę mięsista rozgrywka. Ograniczenie co do broni palnej także jest świetnym wyjściem, w końcu to post-apo! Otwarty świat to także element, który nastraja mnie pozytywnie. Zawsze można pobiegać dla samej przyjemności kasowania zombie. No a smaczki, jak to smaczki, smakują. Byle jak najwięcej.

Anf.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premiera za kilka dni, niektórzy zaczną dostawać pre-ordery, więc rzucę kilka podstawowych pytań do osób, które być może już grały albo zaczną za parę dni.

1. Czy da się wyłączyć elementy HUD? Jeśli tak to w jakim stopniu? Mam wrażenie, że bez niego i wyskakujących na cały ekran cyferek klimat może wzrosnąć z ''0/10'' do conajmniej ''4/10''.

2. Czy gra to faktycznie survival czy tania podróba L4D z otwartym światem?

3. Czytając pierwsze opinie najczęściej powtarzający się zarzut wobec gry to narzekania na ''najgłupsze AI w historii komputerowej rozrywki'' (cytat z jednej z wypowiedzi). Tyczy się to zarówno zombie, jak i towarzyszy. Jak to jest?

4. Czy Dead Island nie jest przypadkiem festiwalem powtórek i nie nudzi się po pierwszych 2h gry?

5. Fabuła wciąga i zachęca do dalszej gry?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, mam podobne rozterki jak lubro i nadal jest nie jestem w 100% przekonany o tym, czy gra mi się spodoba, a nie znudzi po tych 2-3 godzinach, niczym 'Far Cry 2'. Swego czasu oglądałem gameplaye z początku gry i było tam sporo elementów skryptowanych, co cieszy, bo najlepsze jest właśnie połączenie sandboxowości świata i aktywowanych, oskryptowanych misji u NPC'ów. Ta mieszanka powinna świetnie zdać egzamin w przypadku 'Rage', na które mocno czekam, ale jak będzie w dalszych godzinach rozgrywki w 'Dead Island'? Trudno powiedzieć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się pierwsze recenzje i... chyba dobrze zrobiłem nie kusząc się na pre-order ;) Wiem, że ostatecznie i tak dany gracz decyduje czy gra mu się podoba, ale to właśnie recenzje są niezłym sposobem na wybadanie na ile inwestycja się opłaca. Na razie coś czuję, że poczekam na więcej recenzji/patchy/DLC/cokolwiek ;p Jedna rzecz na koniec - 'easter egg' rodziny z trailera zacny ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu trailera nasuwa mi się na myśl Dead Rising 2 w FPP. Czyli w teorii super gra, w praktyce - super gra na 2 godziny, chyba, że ktoś kocha monotonie. Wracam do Deus Exa ;). Od zombie mam L4D i Killing Floor, tyle mi wystarczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...