Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mateusz(stefan)

Dead Island (seria)

Polecane posty

Za miesiąc premiera, jak do tej pory to mam za sobą 50 godzin gry i 50% przejscia DI. Każda nowa lokacja to sporo zadań do wykonania i wiele zombiaków do zlikwidowania. To jak do tej pory jedyna gra o zombiakach która mnie wciągneła i zatrzymała na dłużej. Z DI Riptide wiąże duże nadzieje po obejrzanych zwiastunach. Na niektórych sklepach oferujących klucze na steam do preordera wersji z dodatkami cena klucza wynosi ok 110 zł. Kogoś powaliło jak za 80 zł można mieć wersję pudełkową.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bugi na dzień dobry w prologu. Czy 2 lata od premiery DI to mało, aby w najnowszej części zombiaki po ubiciu nie przenikały przez ściany?

http://forum.gram.pl...30426101358.jpg

Ta gra to jeden wielki bug! Czy ta gra miała jakieś beta testy? Gość który w obozie robi za naszego woła roboczego klinuje się otoczeniu, zombiaki chodzą przez skały, raz na kilka razy giniemy w wodzie, a AI zombiaków woła o pomstę do nieba. Tutaj najlepszy przykład :

Odechciewa się grać przez te cholerne bugi.wallbash.gifwallbash.gifwallbash.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobiegałem kilka godzin po Palanai i tak szybkich respawnów nie widziałem jeszcze w żadnej grze. Zombi potrafił pojawić się przed moją postacią na wyciągnięcie maczety sekundy po tym jak pokonałem grupkę jemu podobnych. Tak samo z przedmiotami wystarczy odejść paręnaście metrów wrócić się i broń czy jedzenie czeka na nas ponownie.

Jeszcze upierdliwa samoczynna zmiana broni po wyjściu z pojazdu lub ekwipunku.

Zapewne wyjdzie (oby jak najszybciej) łatka i zlikwiduje te dolegliwości, a puki co trzeba się będzie pomęczyć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowalem i jak na razie zadnych wiekszych bledow nie zaobserwowalem. Mozliwe ze patch zostal wydany poniewaz steam pobieral po instalacji uaktualnienie. Duzy plus za mozliwosc eksportu postacji z DI do nowej gry, mamy na poczatku doswiadczonego bohatera. Minus ktory mnie zdenerwowal to niemozliwosc wlaczenia na samym poczatkutrybu pelnoekranowego. Tryb pelnoekranowy mozemy tryb wlaczymy dopiero po wejsc do menu. Zapowiada sie swietna gra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od Ciebie jezeli grales w DI i masz postacje na wysokich poziomach to robisz import i do przodu. Mozesz tez grac od poziomu 0 i rozwijac umiejetnosci. Ja jestem milo zaskoczony gra to kontynuacja fabuly z DI. Patche na pewna beda i poprawia bledy. W DI tez przeciwnicy sie respawnowali, dzieki temu mozna wymaksowac bohatera. Osobiscie polecam wersje z DLC.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podzielę się spostrzeżeniami dotyczącej pierwszej odsłony Dead Island. Oto kilka moich uwag:

- broni palnych używałem głównie przeciw gangsterom, rzadko na zombiakach - wyjątkiem była kampania pułkownika Rydlera, gdzie sytuacja zmusiła mnie do jej częstszego użycia

- szkoda, że podczas wymiany ognia nie mamy możliwości krycia się za osłonami, dlatego warto celować w głowę przeciwnków, jak radzą twórcy w napisach na ekranie ładowania

- dużo ludzi, tj redaktorów rozmaitych serwisów i magazynów narzekało na fabułę gry, ale z drugiej strony podczas przemierzania Banoi i ciachania przeciwników nie zwraca się na nią specjalnie uwagę, a poza tym to nie gra przygodowa, gdzie historia istotną pełni istotną rolę

- warto ukończyć dodatek z pułkownikiem Rydlerem, jest on trudniejszy od podstawowej gry, ale dzięki niemu się dowiemy kto tak nami naprawdę sterował oraz co jest źródłem zarazy

- wiernie odwzorowano tutaj zachowania poszczególnych broni białych, inaczej zadanję obrażenia np. klucz francuski lub katana

- wogóle broni białych jest sporo do wyboru, a do tego możemy je jeszcze modyfikować, moja ulubiona zmodyfikowana broń to kij bejsbolowy z piłą tarczową

- oprócz zadań głownych warto wypełniać zadania poboczne, nieraz za ich wykonanie przyznawana jest niemała nagroda pieniężna oraz pewne bronie, które można zdobyć w taki sposób, ja np. tą metodą zdobyłem katanę zadającą prawie 900 pkt obrażeń i używałem jej do końca gry

- długość gry też zaliczam na spory plus, ja ją przeszedłem w 33 godziny, co na dzisiejsze czasy to bardzo dobry wynik plus 2 godziny kampanii z pułkownikiem

- bardzo podobała mi się muzyka w intrze o tytule Voodo Bitch, puszczałem ją sobie za prawie każdym razem, gdy uruchamiałem tą produkcję

- zróżnicowanie lokacji to również duża zaleta tego tytułu, zaczynamy w ośrodku wczasowym, późńiej zwiedzamy miasto Mortressy, dźunglę, ośrodek naukowy, siedzibę pewnego plemiena pełnego zombiaków oraz na końcu więzienie

- szkoda, że podczas jazdy samochodem nie ma możliwośći wyboru widoku z tyłu auta, ja przynakmniej takiej opcji w klawiszologii gry nie znalazłem.

Ogólnie tytuł ten oceniam na mocne +8, i zachęcam do zapoznania się z nim.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto rozegrac gre roznymi bohaterami. Kazdy z nich ma odrebne style walki poniewaz specjalizuje sie w innej broni. Mi przejscie gry zajelo 77 godzin poniewaz staralem sie wykonac wszystkie zadania poboczne oraz zwiedzalem wszystkie lokacje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I najnowszy Dead Island ukończony. Zajęło mi to prawie 21 godzin (67% wszystkich dupereli). Ogólnie - słabizna. Był klimat ale zabiły go bugi, fatalna optymalizacja (w drodze do fortu fps spadał do 5 klatek!!!!), brak jakiejkolwiek "ajtemizacji" (grałem tym nowym gościem), respawny wrogów, walka zrobiona na odwal się (komandos po 6 uderzeniach z broni w zombie ledwo zipie) i wspaniałe postacie (czy to "kitajka", czy "bambo" - wszyscy z równą gracją machają wszystkimi "broniami"jak cepem).

Zagrać, przejść, odinstalować, zapomnieć. Riptide nie ma nawet startu do pierwszej części....

http://forum.gram.pl/upl/forum/2013_18/20130504180413.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj koło 1 w nocy ukończyłem Riptide. I co? Dostałem tego, czego dokładnie oczekiwałem. Nie chciałem nie wiadomo czego ani jakichś kosmicznych zmian w rozgrywce, liczyłem na dobrą siekaninkę z umarlakami i ją dostałem. Jedyne, co mnie wkurzało, to częste respawny wrogów, które działały mi czasem na nerwy. Na solidne "siedem i pół" Riptide jednak wg mnie zdecydowanie zasługuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dead Island Riptide ma, podobnie jak jego poprzedniczka, wiele niedociągnięć, dziwnych decyzjii odnośnie design'u i gameplay'u, modele postaci (poza głównymi) wołają o pomste do nieba, a sama historia nie jest niczym odkrywczym.

Mimo wszystko, kiedy mam watpliwosci odnośnie mojego zakupu to wtedy wystrzeliwuje w powietrze najbliższego zombiaka moim UBER-KOPNIAKIEM i patrze jak juz jako sam korpus nieborak odbija się od skały, bowiem jego ręce i nogi rozeszły się w cztery strony świta, a ja juz zabieram sie do dalszej rozwałki moim połączeniem KIJA BEJSBOLOWEGO Z PIŁĄ MECHENICZNĄ albo ELEKTRO-SZPONAMI WOLVERINA i już znikają moje wątpliwości icon_wink.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie obie części DI są.. kiepskie. Jedyny plus? mordowanie zombie na różne fajne sposoby. Ciekawa fabuła? Odpada. Ciekawi bohaterowie? Niee... Zwroty akcji? A weź przestań. Gra za wielkie pieniądze, bardzo rozreklamowana, ze wspaniałym zwiastunem pierwszej części, ale... równie dobrze mogło ją zrobić City Interactive 5 lat temu ;D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...