Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mateusz(stefan)

Dead Island (seria)

Polecane posty

Właśnie ukończyłem grę, więc pora zrobić króciutkie sprawozdanie.

2. Bronie - tu jest pięknie, takiej ilości sprzętu do masakry jeszcze nie widziałem. Jedno mnie gryzie - wiem, że na wyspie nie znajdziemy łatwo katany, ale dlaczego dostaję ją dopiero na koniec? Ja się chciałem pobawić w Kill Billa, a tu lataj całą grę z maczetą, nożem, sierpem i tasakiem. Za mało katan :/

Oj tak, też chciałem pobiegać z kataną, poodcinać parę głów zomiakom, a tu nic...

Jadę jak szalony z nogą na gazie, a nie mogę zabić jednego szwendacza trafiając go centralnie? Trochę to "nierealistyczne" :P

To chyba coś źle jechałeś, bo ja wiele razy zabijałem tak zombiaków ;)

4. Styl gry - gra jest prostą rzeźnią, temu zaprzeczyć nie można, ale chciałoby się czegoś więcej. Czegoś, co sprawiłoby, żebym zaczął się zastanawiać nad tą grą. Próbowano coś takiego stworzyć dodając tego typu scenki jak koleś klęczący w basenie krwi, nagrania, które możemy znaleźć, wątek Jin, ale to wszystko było takie... "bez przekonania". Twórcy chcieli widocznie pokazać cały ogrom tego kataklizmu, ale jeśli chodzi o sferę emocjonalną to nie wyszło im zbyt dobrze.

No bo o to w tej grze chodziło, to miała być rzeźnia, a nie jakiś survival psychologiczny ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo fajniejsza broń pojawia się przy drugim przechodzeniu gry postacią.

A sama gra świetna, chociaż czekam na drugą część, licząc, że będzie bardziej dopracowana. Dość często, na przykład, zdarza się, że trup odlatujący po ciosie młotem mego Sama B formuje "roflcopter" (tzn. zaczyna wirować jak wirnik śmigłowca), a gdy ląduje, odpadają mu obie nogi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz w życiu, musiałem wyłączyć grę z powodu emocji. Pamiętacie moment w którym

dostajemy od Sinamoia wiadomośc o gorączce Laury po odblokowaniu wody

?

Klimat kościoła tak zadziałał, że się autentycznie przejąłem...

Kocham tą grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przeszedłem, fabuła pod koniec za bardzo przewidywalna:

miałem nadzieję, że White stworzył tego wirusa i chciał od nas tą szczepionkę, żeby ją zniszczyć i kontynuować rozwój wirusa - taki bardzo zły charakter

, no ale to szczegół. No i ta beznadziejna Jill.

Jak tak patrzeć to broni jednak mogliby zrobić więcej: przez łączenie przedmiotów jak w Dead Rising 2, albo dodając takie przedmioty jak grabki, harpun, wiertarkę (hehe).

Jest to coś, no ale właśnie - trzeba dodać, że jak na polskie realia. Bo jednak trochę czuć, że nie jest to w pełni megahit na światowym poziomie.

A co jest megahitem? Głupawy Dead Space 2, kolejny beznadziejny Assassin's Creed, oskryptowane Call of Duty, pustawy Far Cry 2? Techland miał ciekawy, świeży pomysł i udało im się go wykonać, dla mnie ta gra to zdecydowanie megahit.

ale muszę się przyczepić do "miasta" jako miejscówki, gdyż jest całkowicie paskudne i nudne.

Mi właśnie bardzo się spodobało, najtrudniejsza z lokacji, o śmierć bardzo łatwo, bo zombiaki nadbiegają z każdej strony. Pełno zakamarków, przejść i fajny klimat.

Czegoś, co sprawiłoby, żebym zaczął się zastanawiać nad tą grą.

Trochę racja, wystarczyłoby wrzucić do gry jakąś poboczną tajemniczą historię (coś jak Lost?), którą sami rozwiązujemy znajdując kartki, nagrania itp.

Jeśli chodzi o cutscenki to w każdej chwili może do nas dołączyć inna osoba do co-opa - tak więc rozwiązanie logiczne.

Grałem 27 godzin, daję 8+/10.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłam Dead Island niedługo po premierze i do tej pory kurzyła się na półce. Jakoś nie było czasu. Dopiero teraz wylądowała w moim napędzie i wsiąkłam. W prawdzie po kursie Techlandu było mi niedobrze kiedy patrzyłam na znajome obiekty, ale w końcu oswoiłam się z oprawą i z przyjemnością morduje setki zombie. Miejscówki są bardzo klimatyczne, zwłaszcza Kurort. Miasto doprowadzało mnie do szału ilością umarlaków, a dżungla na razie skrywa przede mną tajemnicę gdyż dopiero do niej przybyłam. Nienawidzę Zbirów i tych grubaśnych plujących jadem brzydali, uwielbiam walić z kopa nadbiegających szwędaczy. Sama radocha. Gram Purną, ale osobiście uważam, że to Sam B ma najlepsze skille i jest najlepszą postacią na sam początek. Choć moja bohaterka ma ciekawego skilla - kiedy zombie upadnie o ciosie z lewej nogi, mogę szybko zmiażdżyć jego głowę moim ciężkim butem - satysfakcja gwarantowana biggrin_prosty.gif

Musze przyznać, że nie spodziewałam się tego iż ta gra mnie tak wciągnie. Ma nawet sporo różnych smaczków - no i znalazłam Polską flagę i Fakt. Cieszę się, że gra nie leżała na półce na marne. Polecam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malva? Grasz w Dead Island na konsoli? Jestem ciekaw, jak wygląda sterowanie padem w tej grze? Jak dotąd we wszystkie gry z perspektywy pierwszej osoby grałem tandemem: klawiatura + myszka i jestem ciekaw, jak ta sprawa wygląda, gdy walczy się wiosłem, czy łopatą, ale przy pomocy pada . Nie ma problemów z dobrym wycelowaniem :trollface: ?

Też się przymierzam, aby zagrać kiedyś w ten rodzimy produkt i jeżeli gra padem będzie w porządku, to kupię wersję na konsolę Xbox 360 (no, chyba że Steam "dowali" taką promocję, że zmusi mnie do zastanowienia :)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wuwu1978 - gram na PS3, z początku trudno się przyzwyczaić (też bardzo rzadko gram na padzie z perspektywy pierwszej osoby tongue_prosty.gif) ale szybko się człowiek przyzwyczaja. Sterowanie nie jest skomplikowane, obłożenie pada jest całkiem wygodne. Myślę, że nawet wygodniejsze niż klawiatura+mysz. Zresztą częściej siekasz niż strzelasz smile_prosty.gif Łatwo też wyczuć możliwość odcięcia kończyn, gdyż znacznik mieni się na czerwono i ma duży margines błędu. Strzelanie też nie sprawia problemu - 1 kulka w łeb i po sprawie ( tylko nie marnuj amunicji na zombiaki - tu nawet strzał w głowę nie pomaga - lepiej je szatkować/miażdżyć). Ogólnie problemów nie ma, a na padzie od Xboxa będzie pewno wygodniej. Co jak co, ale Microsoft ma pada bliskiemu ideałowi. Tak więc DI na konsolę? No problem - gra się bardzo wygodnie.

Ps. Jest jeszcze jedna metoda walki - analogowe sterowanie. Wtedy można precyzyjniej machać maczetami, mamy większy wpływ na nasze cięcia. Jednak podstawowy sposób sterowania tez jest w porządku.

Ps.2. Nic nie stracisz jak kupisz tańszą zwykłą edycję. Dodatek starcza tylko na 3h i zabija cały klimat. Nie wprowadza też nic nowego poza bohaterem, którego nawet nie można rozwijać.

Ps.3. Jak nie chcesz kupować - wymień się smile_prosty.gif Są dwa portale, coś znajdziesz smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wuwu: Na komputerze też można grać padem w DI. Z tego co pamiętam, po podłączeniu pada od X360 wszystko od razu działa. Jest nawet specjalne osiągnięcie, żeby zabić ileś tam przeciwników analogową metodą walki. :)

Sam właśnie dla tego aczika grałem trochę padem. Nie jest tragicznie, ale po przełączeniu się na klawiaturę i myszkę przeciwnicy stali się łatwiejsi do pokonania. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli grasz na tym komputerze co widnieje w sygnaturce to raczej nie powinno być problemów, ale w sumie ta gra oprócz tego, że jest doskonała i wspaniale mi się ją ogrywało to była również festiwalem bugów i możliwe, że jeszcze ich nie naprawili ( grałem dawno temu). Podejrzewam, że masz grę z promocji na STEAM, więc spróbuj spradzić spójność plików.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, gram na tym kompie z sygnaturki, a co masz na myśli bym sprawdził spójność plików? Jak to zrobić? A grę mam pudełkową, zakupioną w znanym markecie RTV/AGD...

Kurcze, przypomniałem sobie teraz, że mam wgrany jakiś plik modyfikacyjny usuwający efekt rozmycia w grze - może to on powoduje, że tekstury wczytują się na moich oczach? Jak wrócę z pracy, to muszę w domku sprawdzić rozpacz.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

Aby sprawdzić spójność plików kliknij PPM na DI w bibliotece STEAM i wybierz "właściwości" potem z zakładki "pliki lokalne" wybierasz opcję "sprawdź spójność plików gry...".

@TOP:

Gram w DI od premiery. Samotne przechodzenie gry szybko staje się nudne, dlatego dużo lepiej jest mieć zgraną ekipę. To jedna z tych gier, które dużo zyskują gdy gramy w kooperacji. Analogicznie do L4D - nie wyobrażam sobie grać w pojedynkę.

Siekanie zombie dostarcza mi wiele radości, a bugi mimo, że nie są zbyt uciążliwe potrafią nieźle rozbawić, tym bardziej gdy gram ze znajomymi.

Jedyne na co mogę narzekać to ostatnie DLC. Nie spełniło moich oczekiwań i mimo, że rozbudowało trochę fabułę, uważam je za zły kierunek w rozwoju produkcji.

Czekam na Riptide, mam nadzieję, że okaże się równie wciągające. Fajnie by było również usłyszeć coś związanego z tym, co miało być mrocznym RPG (?) wykorzystującym system walki z DI.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem spójność plików, i wszystko jest okej, a poprawy żadnej...Ale od początku coś jest z ta grą nie tak w moim systemie, ponieważ dziwnie laguje od samego początku czołówka Techlandu wraz z logiem Chrome Engine...

@Khalim - a czy i u Ciebie występują doczytywania terenu? Przeczytałem kilka recenzji w internecie (wśród nich było kilka renomowanych serwisów), i często wypominają Dead Island doczytujące się tekstury na PC...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że to nie jest Pomocna Dłoń.

Dzięki. Na przyszłość tylko pamiętaj, że nie musisz odpisywać na dopisek, bo to w zasadzie offtop. Albo przyjąłeś do wiadomości i się stosujesz, albo dyskutujesz o sprawie w miejscu do tego przeznaczonym lub via PW. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowalem wersje GOTY i wielki szacunek dla ludzi z Techlandu. Gra jest swietna,rozlegly wypelniony zombiakami swiat w ktorym musimy wykonywac dla npc zadania aby zdobywac doswiadczenie. Zombi razem z bohaterem zdobywaja doswiadczenie co utrudnia rozgrywke ale to akurat zaleta produkcji. Dosswiadczenie pozwala ulepszac znajdowana bron. Swietny pomysl to tryb kooperacji ktory wspolnie z innymi graczami pozwala na wykonanie trudniejszych zadan. Mozna rowniez grac solo nie dolaczajac do zadnej druzyny. Gra swietna, polecam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz w życiu, musiałem wyłączyć grę z powodu emocji.

I to jest idealny dowód na to że są różne gusta biggrin_prosty.gif Mi na przykład gierka się podobała do momentu w którym odkryłem że nie można wyrwać sztachety z jakiegoś płotu i nabić gwożdziami. Ze środkami transportu mogli się postarać itd. itd.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czernobyl 10

Aha, rozumiem. Z jednej strony szkoda bo mój Sam B jest już nieźle przykokszony ale w sumie jeśli będzie nowa historia i lokacje to może i ciekawiej będzie jechać od nowa.

Zapewniam Cię będzie ciekawie, juz zacieram ręce na walkę z zombiakami na nowych wyspach. Riptide zapowiada się miodnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Jeśli Riptide utrzyma poziom "jedynki" to już będę zadowolony. Wydaje mi się ze powinno być nawet lepiej. Dodano elementy tower defense, nowe zdechlaki (na ostatnim trailerze widoczny był mutek podobnym do chargera z Left 4 Dead, taki z syndrome tenisisty ;-) ). Także ja juz nie mogę się doczekać jak wspólnie z kumplami zacznę eksplorować nowe wyspy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podstawkę grało się całkiem przyjemnie choć z lekkim znużeniem pod koniec, chętnie sprawdzę jak będzie spisywał się dodatek i wprowadzone w nim zmiany. Zwłaszcza dobrze brzmi ciągła obecność reszty towarzyszy nawet jeśli mają być kontrolowani przez AI ;) W reszcie aspektów nie spodziewam się rewolucji, bo przecież nie ma być to druga część serii tylko jakby przystawka. Niemniej mam nadzieję, że charakter produkcji nie wpłynie na jej jakość i dostaniemy naprawdę porządnego zombie slashera bez powalającej ilości bugów i ze sporym fun factor ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...