Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Drooper

Głośniki 2.0/2.1 max 500-600zł

Polecane posty

Cześć!

Moje poczciwe Logitechy X-540 powoli sygnalizują, iż chcą się wybrać do krainy wiecznych basów :D Grają coraz ciszej i co jakąś chwilę wydają z siebie urywane szumy oraz trzaski, czas więc rozejrzeć się za czymś nowym. Tym razem celuję w zestaw 2.0 lub 2.1, ponieważ tak czy siak od samego nie używałem głośników w innej konfiguracji niż 2.1. Jestem biednym studentem, także 600zł jest takim absolutnym maksimum, którego nie chcę przekraczać, a jak znajdzie się coś konkretnego w niższej cenie to będę przeszczęśliwy :P  

Głośniki używam przede wszystkim do słuchania muzyki, a do gier raczej sporadycznie. Nie potrzebuję wielkiej mocy, jeśli o to chodzi to Logitechy były jak dotąd zupełnie wystarczające. Mieszkanie nie jest duże - ma 25m2, także przeciętna moc w zupełności wystarczy aby posłuchać czegoś podczas pracy czy sprzątania. Słucham przede wszystkim ekstremalnych odmian współczesnego metalu (slam, deathcore, brutal death metal etc.) i cięższej elektroniki, dlatego zależy mi na klarownym brzmieniu i wyraźnym środkowym paśmie. Nie lubię przesadzać z basem, bo w tak małej kubaturze bardzo szybko zaczyna dudnić i robi się upierdliwy. Z tego względu celuję w sprzęt, który ma pilota lub potencjometry w łatwo dostępnym miejscu, którymi można w dowolnym momencie wyregulować EQ (przynajmniej niskie pasmo) i opcjonalnie głośność, w moich Logitechach używam tej funkcji baaaaardzo często i nie chcę z tego rezygnować. 

To jak towarzysze, pomożecie? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach