Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

SpiduR

Nie działa mi mikrofon ;d

Polecane posty

Witam,

Piszę tutaj już coś kolejny raz, bo mój nowy pc zaczyna działać mi na nerwy. Tym razem nie działa mi mikrofon. Mam mikrofon w słuchawkach jak i osobno. Nic nie działa. Na tsie, rejestratorze głosu windows i dyktafonie online. Niby mam podłączony mikrofon ale słychać tylko szum. Słuchawki mi działają a mikrofon nie. Nie wiem już co mam robić. Z poradników nic nie rozumiem, bo w tym wszystkim jestem zielony jak ten ogórek z piosenki. Pisze, że mikrofon jest podłączony ale nie słychać kompletnie nic. Dla pytających czy aż tak mocno potrzebuje mikrofonu : Tak, potrzebuje. Jak będzie trzeba wysłać jakieś zdjęcie screena czy coś w ten deseń proszę mi tutaj napisać. Liczę na szybką pomoc, bo od 2 dni cały czas mnie to irytuje :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś podać jakieś informacje o laptopie (model, czy cuś) i systemie operacyjnym. Czy wcześniej współpracował on już z jakimś mikrofonem?

Generalnie zacząłbym od sprawdzenia, czy w Panel sterowania->Dźwięk->Nagrywanie nie da się wybrać jakiegoś innego urządzenia nagrywającego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, sprawdziłem wszystko w panelu sterowania(chyba wszystko), mam nowy pc a mikrofon jest od sluchawek(kabel jest rozdzielony), windows 10 64 bitowy. Wszystko poza sluchawkami jest nowe(sluchawek uzywalem na moim laptopie i wszystko bylo lodzio miodzio).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem, że "poprzednim laptopie" implikuje, że kupiłeś kolejnego laptopa - jeżeli to pecet, to mógłbyś podać choćby model płyty głównej (jeżeli nie wiesz, skąd odczytać, to sprawdź zakładkę Mainboard w CPU-Z)?

No i w sumie nie zaszkodzi screen z Dźwięk->Nagrywanie, chyba najlepiej po podłączeniu mikrofonu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach