Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Lisik0303

Kolorowy ekran a potem wyłączenie się komputera

Polecane posty

Witam, od jakiegoś czasu posiadam pewien problem, wcześniej zdarzał się on ale bardzo rzadko, teraz to co chwilkę. Może zacznę od początku. Gdy grałem wcześniej w bardziej wymagające gry takie jak H1z1 King of the kill to raz na jakiś czas pojawiał mi się zielono czarny ekran czasem zmieniał się na fioletowo biały albo inne przeróżne kolorki. Teraz mam ten problem nawet przy grach które są pikusiem dla mojego sprzętu czy nawet przy samej przeglądarce, jestem laikiem w sprawie komputerów o to mój sprzęt:

GeForce GTX 770 -karta graficzna 

AMD FX(tm)-4100 Quad-Core Processor - procesor

8 GB RAM

MSI 760GM-P21(FX) (MS-7641) - płyta główna

381.89 - sterowniki NVIDIA

 

Dodam jeszcze że w h1z1 gram na najwyższych ustawieniach i temperatura karty raz doszła maksymalnie do 81 stopni a procesora do 75

 

 

 

 

 

Przechwytywanie.PNG

Dodam że ponownie pojawił się ten problem tylko tym razem czerwony ekran z białymi kwadracikami. Na komputerze nie da się nic zrobić. Jeśli potrzebne jest więcej informacji z chęcią podam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie za bardzo mam możliwość, większość moich znajomych ma laptopy

 

a i prawie bym zapomniał, co jakiś czas występuje problem NVIDIA Share przestał działać i pokazuje się komunikat że sterowniki karty graficznej kernel mode driver i podane są moje sterowniki czy coś takiego przestał funkcjonować ale wrócił do sprawności czy coś takiego

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach