Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Marcin2796

Obniżanie poziomu zabezpieczeń, a wzrost sprzedaży gier

Polecane posty

Cześć wszystkim! 

Jestem studentem i do zaliczenia półrocza potrzebuję napisać pracę badawczą. Jej nazwa to: Wpływ obniżenia poziomu zabezpieczeń oprogramowania komputerowego, z kategorii gier, na sprzedaż tych produktów. 

Ankieta jest całkowicie anonimowa, nie ma nawet pytań o płeć. Niemniej ważne jest dla mnie, by zebrać wasze opinie. 

Nie dajcie się prosić. Oto link do niej: http://www.survio.com/survey/d/D9L9C5Y1U2G4W8Q6V

Z góry dzięki wszystkim respondentom. Macie u mnie piwo jak się spotkamy :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W

Cytuj

W sytuacji, gdy sprzedawca postanowiłby usunąć w swojej grze wszelkiego rodzaju zabezpieczenia przez kopiowaniem, byłbyś bardziej skłonny do:

brakuje mi trzeciej opcji - mam to gdzieś. Obecnie gry dzielę na te, które mi się podobają i na inne. To, czy są zabezpieczone, czy nie nijak nie wpływa na to, czy je kupię czy nie.

I wydaje mi się, że odpowiedź na ostatnie pytanie jest trywialna. Na pewno nie miało chodzić tam o ilość sprzedanych kopii?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

Cytuj

Czy znasz przykład gry komputerowej, której członkami w znacznej części są osoby korzystające z nielegalnych kopii oprogramowania? Jeżeli tak, proszę cię o wymienienie tytułu.

nie ma najmniejszego sensu (w zakresie przeprowadzania badań).

1) Logicznie rzecz biorąc nawet jeśli chodzi o użytkowników/graczy (a nie członków), to pytanie dotyczy w ogóle osób korzystający z nielegalnej kopii oprogramowania. A chyba nie o to chodziło (chociaż z racji uczelni - autorowi chodzi o to, żeby powziąć wiedzę użytkownikom, których gier należy się baczniej przyjrzeć w celu poprawy statystyk)?